Zwanger worden/zijn van een 3e kindje!! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miran336

miran336 Fanatiek lid

Volgens buienradar krijgen wij om 18u een bui, onweer gaat langs ons heen.

2. Damyar

Damyar Niet meer actief

Pb je mij ook smile. Hier heeft het vanaf 15:30 keihard geregend en gedonderd. Maar nu regent het nog. Lekker koel zo, heb alle ramen open gezet

3. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Hier gaat het vanavond pas onweren, waarschijnlijk. Een uurtje geleden begon het wel heel hard te waaien, dus toen heb ik gauw alle ramen dichtgedaan, maar het ging weer over.
    Volgens buienradar komt het toch pas vanavond.

Miran, wat lastig zeg, al dat vocht. Ik heb er de laatste tijd ook best veel last van, zeker met dit warme weer. Ik heb echt van die dikke olifantenenkels!! Vreselijk!
    Aan de ene kant mogen ze van mij best komen, (zodat ik van al die kwaaltjes af ben;)) maar aan de andere kant, bevallen met dit weer is ook geen pretje. Bovendien moet ik nog wel een paar weken...
    Wat een fantastische echo trouwens! Die gezichtsuitdrukking, dat mondje! Prachtig toch?!

Surf, wat fijn dat ze zo goed groeit en drinkt.
    Lijkt me ook leuk om die website te zien! Fotografeer zelf ook graag, maar ik ben echt geen top hoor:p

Hier ben ik dinsdag ontvoerd door een paar vriendinnen! Helemaal bij verrassing kwamen ze opeens! We hebben een paar daagjes in een huisje gezeten en ik werd helemaal verwend door ze... Lekker ontspannen. En geen zorgen, eventjes geen man in de buurt, eventjes zoon weg... wat een rust!:)
    Van mij mag dat best vaker gebeuren, zeker als die meiden me zo heerlijk verwennen!

4. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Surf...was dit dan ook de laatste dag kraamhulp?? Tjee...een week gaat echt snel!! Enne...wat voor auto is het geworden???

Elvina...leuke ontvoering ;)

5. miran336

miran336 Fanatiek lid

Elvinia; klinkt goed zeg, heerlijk er even tussenuit.

Wij hebben bericht gehad van de schade-expert. Auto total loss.. we krijgen er een lekker bedrag voor terug, meer dan inruilwaarde dus nu op zoek naar een andere auto.

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Elvinia: wat n leuke verrassing zeg! Lekker kunnen genieten dus!

Smile: nee ik heb morgenochtend nog. Woensdagmiddag was hier niets te doen. Kindjes bij de opvang. Vriendlief op t werk, ik en F in bed, fruit stond klaar voor de middag. De was was gedraaid, stof was gezogen, kortom, toen is ze eerder weg gegaan en krijg daar morgen de ochtend voor terug. 's ochtends is nog wel fijn. Gooit ze de wasmachine vol, stofzuigt beneden, doet de toiletten, kunnen we F samen badderen/douchen, dus morgen laatste x...
    Is ook wel weer prima, lekker in het weekend met het gezin alleen!

Net met de auto stukje wezen touren, wat voelde ik me rijk zeg, de hele achterbank gevuld! Werd er zelfs emo van hihi...
    Nu net de kindjes in bed en wij op de bank.
    F is erg dorstig vandaag, ze drinkt elke anderhalf tot twee uur, soms nog vaker, hopelijk gaat dat morgen beter...
    Hier geen onweer, het is wat bewolkt geweest, maar inmiddels schijnt alweer n uurtje de zon :)

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Miran: gelukkig mooi bedrag dus terug gekregen! Welke auto gaan jullie kopen?

Oja smile: we hebben nu de Ford S-Max (7 pers)

8. miran336

miran336 Fanatiek lid

Surf; heerlijk zeg, gaat lekker bij jullie... het klinkt in ieder geval als genieten met een grote G!

Wij willen een VW Touran kopen.

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Touran is ook mooi! Hebben we ook nog naar gekeken idd.

10. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    surf heerlijk genieten hoor

touran mooi

11. miran336

miran336 Fanatiek lid

Hey Wendy; hoe is het meis?

12. miran336

miran336 Fanatiek lid

We gaan vandaag op familieweekdn met de fam van mijn man. Groep van 21 personen, gezellig! Ik ben er dus even niet ;)

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    veel plezier miran!
    leuk met zn allen!! denk je wel ook een beetje om jezelf...
    tot na het weekend!

14. miran336

miran336 Fanatiek lid

Dat ga ik doen, ik heb een paar leesboekjes mee en ga 's middags lekker even naar bed ;)
    Genoeg mensen in de buurt om op m'n kids te letten :D

15. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik had 2 zwangerschapsrokjes op marktplaats besteld. ik ben wat aangekomen er krijg zelf mijn rokken en broeken slecht dicht. dus ik dacht weetje wat ik koop gewoon positiemode van marktplaats.
    de kans bestaat dat als ik "gewone" kleding nu nog koop ik het mischien al snel niet meer pas omdat ik ineens dan zwanger blijk te zijn.en dat vond ik zonde van mijn geld.
    maar de positierokjes zijn te groot grrr.. ik heb normaal mt s maar van positierokken blijkbaar niet haha. slim;)
    wiewee pas ik ze wel als ik hoogzwanger ben.

16. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ik wil nog even met jullie delen dat mijn huishoudelijk medewerkster onderweg is.. ze kan er elk moment zijn :D :D :D

Ze werkt normaal bij mijn moeder maar nu gaan we haar delen en komt ze om de vrijdag hier. Even de grote dingen doen, heerlijk!

17. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Oh jammer Ennasil. Wel herkenbaar....ik heb ook maat s en dacht dat ik die positiemode nooit ging passen! Maar toen ik tijdens mijn zwangerschap in week 25 echt niet meer in mijn kleding kon, kon ik wel in de zw schaps kleding. Dus...geduld!! En hopen dat je er snel in kan!!

18. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Miran...klinkt allemaal super!!

Hier net een inboedel voor een poppenhuis gekocht....voor verjaardag van dochter. Pfffffffffffffff....das ook niet gratis!

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Huh?! We stonden op blz 3!
    Ik heb ons even naar voren gehaald hoor!

Nu lekker slapen!

Het gaat hier trouwens super! Ons poppedopje is echt n voorbeeldig kindje haha.
    Morgen gaan we naar m'n oma, s middags komt m'n broer nog n x, neemt ie meteen m'n golfje mee (snik!), en zondag naar de opa en oma van vriendlief en s middags komt m'n oma. Dus drukte dit weekend, maar wel erg gezellig allemaal!

Nu echt truste!!

20. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Tjeeeeeeeeee, tlijkt wel vakantie hier!

Deel Deze Pagina