ik vind het trouwens lastig afscheid te nemen van de dingen omdat het de laatste x is moet nog afscheid nemen van 1 ding en zie er enorm tegen op... de versiering... kan wel janken haha ben er nog niet aan toe dus laat het mooi nog ff hangen...
Ik had nog een reactie gegeven op je draagdoek, maar is niet geplaatst zie ik. Ik heb een draagdoek die uit 2 kokers bestaat, best makkelijk om te doen alleen. Ik vond de draagdoek ideaal wanneer mijn mannetjes iets onrustig waren.
Herkenbaar, heb er ook veel 'last' van gehad. De vlag naar binnen, de naamslinger voor het raam weg etc etc. Maar f. is nu 7 weken en moet zeggen dat ik dat stukje afscheid toch wel los kan laten. Het speelt af en toe nog wel door mn hoofd. Maar ik ben blij met wat ik heb en heb mn draai gevonden. Dus meid, kop op, het gaat weer over!!
thnx smile voor je mooie woorden de slinger moeten toch een x weg volgende week is T 6 weken dan gaan "moeten" ze echt weg...
Net lekker geluncht met tv. Nu samen even rusten, daarna spulletjes pakken voor het logeren bij opa en oma en dan thijmentje wegbrengen. Kan ik me daarna klaarmaken voor het huwelijksfeest vanmiddag/vanavond... M'n ouders halen dan kj op eind van de middag...
vanochtend weer testje gedaan en was een tuurstreepje. de pregnyll is er dus bijna uit . zondag nog 1 testje en dan een week afwachten @ delfino leuke foro
Delfino: ik ben nieuw in dit topic. Volgens mij zijn onze kindjes even oud. Ik las dat jou zoontje onrustig is op dit moment. Bij ons is S ook onrustig. Hij wil steeds na twee en een half uur weer een fles. Advies van cb gekregen om nu nutriton in de voeding te doen. Ik heb dit bij de andere noooit gebruikt, dus helemaal geen ervaring mee. Ook vraag ik me af of de onrust te maken zou kunnen hebben met het weer, want het is vooral midden op de dag. Ennasil: spannend! Heb voor jezelf al een datum vanaf wanneer je wil testen?
Victoria welkom gezellig dat je meekletst hier! Onrust heeft na mijn idee niks met honger te maken hij wil gewoon bij mama zijn vanmiddag toch maar draagdoek gepakt kon ik iig afwassen ed en meneer sliep heerlijk jammer datdat ding voor geen meter zit
Hey dames, Iedereen aan het genieten van het mooie weer. Moet zeggen dat de kleine veel last heeft van de warmte, onrustig en eczeem in zijn plooitjes zo zielig. Vannacht mocht ik hem ook niet inbakeren omdat hij prikjes had gehad. Maar halverwege de nacht dacht ik de 24 uur is bijna voorbij wij willen slapen. Hij kwam om de haverklap ging niet slapen en had zijn gezicht al open bekrabt. Dus uiteindelijk toch ingebakerd en nog even kunnen slapen. Hij was weer 310 Gr. In ruime week aangekomen. Dus het gaat goed. Elke maand 1,1 kg(vanaf zijn laagste gewicht) Hij weegt nu 5400 gram en is 57,5 cm. Fysio was nog niet heel veel. Misschien maandag klein stukje proberen als ik tot zondag geen pijn heb. Fietsen over twee weken bekijken evenals oefeningen. Maar ja het gaat toch elke keer beetje vooruit. Ook heb ik aan een pees of iets veel pijn deze moet hij eigenlijk behandelen maar dat durft hij nog niet, want hij dekt dat ik daar mijn stabiliteit die ik heb vandaan haal. @enassil, ik ga zoooo voor je duimen!! @delfino, jouw mannetje ook onrustig.. Hoe vinden de meiden het. Ik ga even snel mijn meisje naar bed brengen want normaal ligt ze er al een uur op. Morgen naar oma met boefje want die kan zelf niet meer komen. Is ook al 95, en daarna gelijk door naar de camping. Ik kom straks nog even kijken.
S. houdt echt pas op met huilen tot hij een fles krijgt. Niet te sussen met speentje of wiegen. Ik heb ook een draagdoek. Het is even een gedoe met knopen, mar dan vind ik het juist prettiger zitten dan bijv draagzak van baBybjorn. Draag doek zit steviger en beter voor mijn rug, vind ik tenminste.
Wauw; wat groeit M.inck lekker zeg. Heerlijk lijkt me dat je van de fysio weer wat mag opbouwen, gaat langzaam maar wel de goede kant op meis. Veel plezier op de camping, heerlijk weertje! Victoria; ik heb de draagdoek van tri-cotti. Ken je die? Die heeft 2 kokers en hoef je niet te knopen, ideaal. Ik vind een draagdoek ook fijner dan een draagzak. Fijn dat je er achter bent dat een flesje helpt tegen de onrust, heeft het in ieder geval een oorzaak. Wendy; hoe is 't met jou? Wij brengen straks de kids naar hun oom en tante en dan gaan wij naar Ikea, wat inkopen doen. Zie er een klein beetje tegenop maar heb er vooral zin in er even op uit te gaan Mijn moeder (en man) is gisteravond vertrokken voor een weekje vakantie in Italiƫ. Heerlijk voor d'r, maar ga haar wel missen.
We zijn hier echt aan het rommelen met de voeding. Eerst groeit hij te weinig, nu drinkt hij weer te veel en komt hij te snel voor zijn fles. Ik merk dat ik daar slecht tegen kan, word er zenuwachtig van en merk dat de tranen hoog zitten bij me. Zal wel de hormonen zijn die door mijn lijf gaan, maar vind het erg vervelend. Miran@ ga je nog voor iets speciaals naar de ikea? En waarom zie je er tegenop? Ik heb de tricot slen. Die jij hebt ken ik niet.
Victoria; erg vervelend dat je je zo onzeker voelt erover. Duurt even voordat je die hormonen kwijt bent En dan wil je alles goed doen voor de kleine en heb je nog 2 kids en huishouden, denk dat je mij ook nog wel eens gaat horen over een tijdje over tranen die hoog zitten. Wij gaan naar Ikea voor een kledingkast voor onze oudste zoon, hij is naar zolder verhuist en daar past zijn eigen kast niet. Die kast blijft dus ook op de babykamer staan. Daarbij willen we nog een bureaublad voor hem en een bureaustoel. We gaan nog even op pad voor behang voor de babykamer, dan kunnen we daar een begin mee maken... we... ik bedoel mijn man Ik zie er tegenop omdat ik al vanaf week 11 last heb van mijn bekken en sinds een week of 6 thuis zit i.v.m. harde buiken. Kijken hoe het gaat. Mijn bekken zijn iets rustiger geworden sinds ik niet meer werk, maar weet niet of ze tegen een dagje shoppen bestand zijn Maar goed, ik geniet van het idee lekker even een dagje samen met hubbie op pad, heerlijk!
Miran: veel plezier bij de Ikea! Lekker beginnen met de babykamer! Leuk leuk! Victoria: kan het mssn zo zijn dat ie eerst wat te weinig dronk omdat ie ook niet genoeg groeide en dat ie dat nu aan het inhalen is? Ik weet het niet hoor en je hebt er ook niet veel aan, maar soms kan n verklaring voor iets al helpen er beter mee om te kunnen gaan... Sterkte iig! Delfino: ik zal de babybjorn bij je langsbrengen. Ik gebruik zelf toch liever m'n doek straks en tegen de tijd dat onze kleine 6 wkn is en F. M wil gebruiken om de baby te dragen, is het bij jou mssn niet meer nodig... Wendy: hoe is het met je meis? Hier zo spullen inpakken, vriendlief heeft n last minute geregeld dus we gaan tot dinsdagochtend lekker weg met z'n viertjes! Zitten in dtsl, dus ook met m'n tel zal ik er niet zijn (btje duur...) Fijn weekend allemaal!!!