Zwanger worden/zijn van een 3e kindje!! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    gaat hard he saskia! ik vind het ook al hard gaan hier! F.eline is nu alweer 13 dagen, pff!
    ik weet bijna zeker dat er hier geen vierde meer komt, vriendlief vindt het echt mooi geweest zo (vond ie eerst ook na kj...), en ik ook wel. het is tenslotte best druk, maar ach, we zijn nog jong... je weet nooit wat de toekomst ons brengt...

dannie: ja ik ben benieuwd naar komende nacht hihi, zou toch wat zijn dat ze meteen zo goed slaapt (de jongens kwamen 2x per nacht tot ik over ging op de fles met 8-9 maanden...)

en wat goed van B.ram dat ie zich al heeft omgedraaid!

2. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Surf: Ach F.eline alweer bijna 2 weken oud! Ja het gaat echt heel hard met die derde kindjes. Geniet maar volop van haar en je mannetjes.
    En we zijn inderdaad nog erg jong, dus het kan altijd nog. Op zich staat mijn man er juist erg voor over. Hij heeft ook nog de wens voor een vierde...maar het is meer financieel dat we moeten verhuizen wat is deze tijd niet zo makkelijk is. Ach we kunnen altijd nog verbouwen. We zien het wel de komende jaren. Als C.hiel twee is wil ik de keuze wel gemaakt hebben. En dat duurt nog wel even haha. Volgende week is hij 5 maanden. Ons kleine mannetje...die alweer een heel beertje aan het worden is.

Overigens hoop ik zo dat ik het gevoel van 'compleet zijn' ooit wel krijg hoor hahaha

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    haha, ja dat hoop ik ook voor je, anders ga je die gezinnen achterna die steeds op tv zijn...
    '15 children and still counting'

ik heb tegen mn vriend gezegd toen ik zwanger was dat ik dat nooit meer wilde, omdat mn lijf dat niet aankan... maar dat ben ik nu al weer een beetje vergeten hihi
    nee hoor, hier is het goed met 3! ik ben al zo blij dat we dat hebben mogen krijgen. van de week zaten ze voor het eerst in de auto met elkaar. mn achterbank gevuld, ik voelde me zo rijk!

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

Saskia ik herken dat heel erg ook wij zitten met huis en auto.... maar voor ons blijft de optie voor een 4e nog open want net wat surf zegt we zijn nog jong en je weet nooit wat de toekomst je brengt!

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

surf wat een heerlijke nacht zeg!! :)

6. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ja dat is niet echt de bedoeling hoor. Bij mij zou het na 4 ook echt wel klaar zijn. En wie weet dat nmr 4 er wel niet komt hoor. Maar ik sluit het nog maar even niet uit.

Enne heerlijk he zo een gevulde achterbank...absoluut een rijkdom.

7. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi delfino, ben dus niet de enige die er nog voor open staat. Ben benieuwd wat de toekomst ons gaat brengen....

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    weet je delfino, in het huis past het altijd denk ik...
    vroeger sliep mn vader met zn drie broers op de kamer... dus als jij nu de meiden bij elkaar op zolder bijvoorbeeld zou doen, zou helemaal niet raar zijn.
    en de auto, ja die moet wel nieuw, maar zo'n eentje die wij net gekocht hebben, zou perfect zijn ook voor 4 kindjes...
    dus als je echt wilt, is het zeker op te lossen ;)
    (ik wil nog wel een neefje of nichtje hoor haha)

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

haha zit af en toe al te vissen bij mannetje ene x geeft ie me hoop andere keer neemt hij het weg dus het zal wel klaar zijn voor hem denk ik ;) maar goed ook haha ik zit nl vollop in de hormonen nog strax zijn ze weg en vind ik het waarschijnlijk wel mooi zo :)

ik ga mannetje eten geven! vanmiddag sollicitatie gesprek!!! SPANNEND!!!

10. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Delfino succes vanmiddag.

Vinden jullie een gedeelde slaapkamer geen probleem? Ik vind dat op jonge leeftijd niet zo erg maar op oudere leeftijd lijkt het me niet zo fijn. Ik wil dus eigenlijk graag voor alle kindjes een eigen kamer. Met een verbouwing is dat wel te realiseren hoor. En een auto, tja een 7 zitter dan! Waar een wil is is een weg inderdaad.

haha hormonen, zou dat echt schelen? Dus wellicht denk ik er over 4 maanden ook anders over? Ben benieuwd...

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    saskia: ik heb het liefst ook voor ieder kind een eigen kamer. helemaal op oudere leeftijd, maar als dat hetgene is dat je wens in de weg staat, zou dat geen reden zijn voor mij om het niet te doen.
    wij hebben de luxe dat we nog een kamer over hebben, dus hier zou het passen... en we hebben net de 7 zitter gekocht, dus dat past ook... hihi maar nee, voorlopig blijft het hier echt bij 3!

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    delfino: succes vanmiddag!! komt vast goed!

13. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha surf ik hoor voorlopig......dus wie weet ooit nog eens de vierde is ons topic.

Ach voorlopig inderdaad eerst maar eens genieten van onze kindjes.

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    haha sas, dat is mijn gevoel ja, maar die van mn vriend is echt definitief dat het hierbij blijft...

15. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik kan me zo niet concentreren op mijn werk vandaag, zucht!!!!

Surf: oke manlief is dus echt compleet! 3 kindjes is ook super toch en wie weet als jij straks ooit echt nog een vierde wil dat hij zich bedenkt anders heb je een geweldig rijkdom met je drie prachtige kids.

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja manlief is helemaal compleet idd.
    en ach, we zien het wel! ik ben zo ontzettend blij met deze wondertjes!

17. miran336

miran336 Fanatiek lid

Even ego hoor, ik ga zo even slapen...

Heb vanmorgen de glucose tolerantie test gehad. Mijn waarden waren; nuchter 5,9 en 2 uur na dat glucose drankje 7.5
    Weet iemand of dit goed is?

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Miran: volgens mij is 7,5 wat aan de hoge kant. Niet enorm hoog... Wanneer hoor je het van de dokter?

19. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ miran, volgens mij net op de grens. Het is dacht ik nuchter lager dan 6.0 en niet nuchter lager dan 7.8

20. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh nee volgens mij is het bij zwangere toch een andere referentiewaarde. Denk inderdaad dat je waardes wat aan de hoge kant zitten. Wanneer hoor je meer?? Hoop dat het meevalt meid.

Liefs

Deel Deze Pagina