Zwanger worden/zijn van een 3e kindje!! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

wauw mooi buikje hoor!!

2. ennasil

ennasil Niet meer actief

maar waar komt dat weefsel vandaan dan? dat kan niet zijn van een adertje of iets?

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

spannend!!!

4. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    @delfino, je hebt n pb!!

5. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    He meiden, k ben er nu wel aan toe om jullie toe te voegen op fb ;) dus voor degenen die me erbij willen hebben, stuur me ff een pbtje met jullie fbnaam dan nodig ik jullie uit! :)

6. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ehm, hoe werkt dat dan? Kan iedereen op mijn fb dan ook zien dat ik daarbij aangesloten ben etc? Want dat maakt het een stukje lastiger om hier nog even anoniem mee te kletsen ;)

7. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Als het een gesloten fb groep is, kan niemand zien wat je doet, behalve degenen die in de groep zelf zitten natuurlijk;) Dus maak je geen zorgen!
    Ze kunnen ook niet eens zien dat jij in die club zit.

Ennasil, vreselijk he, die onzekerheid...:(

Delfino, ik pb je;)

8. miran336

miran336 Fanatiek lid

In dat geval wil ik ook wel meedoen ;)

9. Damyar

Damyar Niet meer actief

Delfino ik ben erbij hoor, is voor mij ook makkelijker.

10. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Als k t zo lees zal t rustig worden hier!

11. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @enassil, erg hè die eerste weken! Maar oud bruin wil nog niks zeggen hoor meid! Hoop voor je dat de eerste twaalf weken snel voorbij zijn.

Ik zou ook kiezen voor basics van Hema en dan met je eigen kleren. Ik had ook altijd buikwanden voor onder mijn eigen shirts in verschillende kleuren zo kon ik van boven gewoon eigen kleren blijven dragen.

@surf, jeetje wat groeit jullie meid hard! Dat duurde bij m.inck wel wat lager eer hij dat gewicht had.
    En je eigen gewicht komt wel weer. Hier ook nog veel te gaan. Ik ben er al bijna 12 kwijt en wil er nog twaalf, dan zit ik weer op mijn gewicht voor ik stopte met de pil (was hierna namelijk veel aangekomen)
    Hopelijk kan ik dit jaar nog gaan sporten, en anders komt het volgend jaar wel weer.

@hier, op een regenachtige camping pfff. Vanmiddag ff snel een hoop geld uitgegeven voor dochterlief. Uitverkoop hè.. Alvast voor volgend jaar en najaar zeg maar.
    Vrijdag even naar Eindhoven naar overdekt voor mezelf, want voorlopig pas ik echt niet in mijn eigen kleren. Daar zit een grote lady sting. Meesta, slaafs ik daar wel.

Oh nog even iets delen, ik denk dat m.inck zijn. Eerste tand binnenkort krijgt.. OMG!!!!
    Zodra hij mijn vinger in de buurt krijgt gaat hij daar op 'bijten', hij stopt ook alles in zijn mond km daarop te rollen met zijn kaken. Hij kwijlt enorm en het lijkt of ik onderin al iets zie doorschijnen...
    Hopelijk heb ik het mis, want zover ben ik nog niet hoor haha

Ik ga weer even op fb proberen te kijken, want zag ondertussen al paar berichten binnenkomen..

12. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ik zie trouwens op mijn startpagina wel alle reacties etc uit het zp groepje. Dit is niet te zien voor anderen? (anders ben ik wat voorzichtiger met dingen erop zetten)

13. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Dat had ik ook gevraagd, maar andere zien da niet

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Miran, nee is niet te zien. M'n vriend heeft gecheckt ;)
    Wilde het ook even zeker weten...

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Truste!!

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

Het is een besloten clubje alleen degene in het clubje kunnen berichten lezen en als je ook buiten het clubje bevriend bent met clubleden zie je het ook in je neiuws berichten staan en is niet te lezen voor nietleden ;) snap je ht nog hihi

17. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ja, helemaal duidelijk Delfino ;)

18. ennasil

ennasil Niet meer actief

de beed is volgens mij nog blijven plakken heb sinds gisterenavond niks bruins meer gezien. wel heb ik een raar gevoel in mijn vagina. een beetje drukkend gevoel. tampon gevoel.. kan het niet beschrijven.
    en ik heb soms wat samenstrekking van de bm. beetje ongie gevoel. alleen is ongie gevoel vele malen erger.

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Haha, nu met ons FB clubje komt hier niemand meer...

20. ennasil

ennasil Niet meer actief

hallo en ik dan???:p ik heb wel facebook maar doe er nooit iets mee;)

Deel Deze Pagina