Zwanger worden/zijn van een 3e kindje!! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ennasil; dan wordt het tijd dat je er eens iets mee gaat doen ;)
    Even je fb naam doorgeven aan Delfino en gezellig meekletsen.

2. ennasil

ennasil Niet meer actief

en er is echt niks te zien op facebook voor anderen??

3. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Nee echt niet!! Maak je geen zorgen!!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Hee smile, kom je ook naar ons facebook clubje??

5. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Mmm...ik vind het wel jammer om over te gaan op fb. Kom nog wel altijd op ZP en vind het juist zo leuk om hier wat rond te surfen en in dit topic te kijken. FB is voor mij juist is wat ik snel er bij doe....

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Smile: ik blijf ook gwn op ZP hoor! Lees met m'n tel net zo gemakkelijk op ZP als op FB. En ik lees nog veel andere topics ook...

7. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ik kom zeker ook nog hier :D Vind het veel te leuk om even op zp te neuzen en te lezen.

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    pff wat een nacht zeg... ben echt gesloopt...
    F.eline was de eerste dagen gewoon stil als ze sliep, maar de laatste nachten ligt ze steeds meer te murmelen. ik twijfelde daardoor gisteren al of ik haar op haar eigen kamertje zou leggen omdat ik bij het minste of geringste geluidje wakker word, denk met mn slaperige hoofd dat ik moet voeden, sta ik bij dr wiegje slaapt ze gewoon... maar ik wilde nog een nachtje aankijken...
    vannacht dus weer hetzelfde verhaal, ik hoor haar, spring uit bed, ligt ze rustig te slapen, even later weer en weer en weer. uiteindelijk heeft ze gedronken rond kwart voor 1 (supervroeg voor haar doen) en toen om half 4 3 slokken, precies tot de toeschietreflex opgewekt was en toen liet ze alles uit haar mondje lopen (ik zeiknat natuurlijk...), en daarna pas weer half 8...
    vannacht dus maar op haar eigen kamertje proberen en hopelijk slaap ik daardoor dan rustiger en beter...
    ik vind het niet erg om haar te voeden 's nachts, ook als dat 3x moet, maar ik vind het zonde dat ik wakker ben terwijl zij gewoon doorslaapt, toch?

9. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ok, gezellig als jullie hier ook blijven komen!!!!
    Surf...ik kan er ook niet tegen als ze bij ons op de kamer slapen. Bij ons lagen ze nog tijdens de kramweel alle drie weer op hun eigen kamer.

Hier F.emke vanochtend op haar buik in bed gevonden. Beetje gevaarlijk. Ze is nog maar drie maand!! En terug rollen kan ze echt niet....

10. Damyar

Damyar Niet meer actief

Smile, oei best eng dan of niet.

Gaat er iemand van jullie nog met vakantie? Wij willen een last minute boeken en dan voor 10 dagen. Kunnen helaas geen 14 dagen weg, doordat we ook mannetjes kinderen krijgen en die vallen in de andere regio en die heeft pas 20 juli laatste schooldag en als ze bij moeder zijn dan hebben we nog 11 dagen over en dan begint school weer. Maar 10 dagen is ook goed, we willen in oktober ook nog een weekje weg, dus zeuren mag ik niet.

Smile ik had het al op zp pagina fb verteld, moet vanmiddag naar geertgen. Ik spuit decapeptyl en wacht op ongie. Alleen doen mijn boobs ontzettend zeer ( is ook een bijwerking van deca ) en baarmoedermond is hard en staat hoog. Ik heb dus met waterige urine getest en staat er een licht roze streep. Terwijl ik vorige week nog met ochtend urine nega heb getest. Dus ik ben in de rats,opnieuw zwanger of mijn lichaam is weer raar aan het doen. Dus ik hoop met de echo duidelijkheid te krijgen, is het een echo die lijkt op een beginnende zwangerschap of komt de ongie er toch aan. Hoop vanmiddag enig duidelijkheid te krijgen.

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Smile: oe eng ja!
    Hier van de week ook Feline op dr buik. We legden haar nog op haar zij te slapen, moest tot 2 wkn... Maar daarna niet meer omdat ze zich dan op hun buik kunnen rollen, nou dat deed ze dus al, nu dus alleen maar weer op haar rug, dan duurt t weer even voor ze kan rollen...

Vakantieplannen: we wilden 4 aug een weekje weg (later wil ik niet omdat m'n schoonzusje 19 aug is uitgerekend en ik graag snel bij ze ben als het kindje er is), maar in die week zijn alle leuke huizen met privezwembad in Frankrijk al verhuurd helaas...
    Nu kijken we voor oktober, mssn 2 weekjes camper huren en naar Texas, of ergens in die richting waar we mooi weer hebben...

12. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Damyar....wat spannend allemaal weer. Hopelijk een streep omdat je zwanger bent...en niet omdat je lichaam 'raar' doet...

13. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Damyar, spannend zeg! Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Succes met de echo!

Ik kom hier ook nog wel hoor;)
    Ik vind Fb een beetje onoverzichtelijk soms en ik vind het ook leuk om hier mee te kletsen. Dus de komende tijd zie je me nog wel hier;)

14. Damyar

Damyar Niet meer actief

Zo ff een berichtje van mij, ik ben niet zwanger. Maar goed, echo gehad en daaruit bleek dat mijn baarmoederslijm heeeeel mooooooiii dun was en beide eierstokken hebben ontelbaar veel eiblaasjes ( is heel goed) Dus ze vraagt of ik veel slijm heb verloren, ik zeg ja klodders met kleine stukje bruin en eergister een 2 x veeg rose/rood en dat was het. Ze zegt dat is je ongie geweest. Dus ik ben zojuist begonnen met stimuleren ( Gonal F) en moet volgende week vrijdag terugkomen en dan zou die week erop de punctie zijn en dan twee 3 dagen later terugplaatsing ( hopelijk 2 megatoppers) Nog gevraagd wat als er toch nog een bloeding komt, maar dat is niet erg want ik gebruik dus ook die decapeptyl. Ik gerust. Thuis moest ik enorm plassen, hihih wilde namelijk nog een keer testen. Dus thuis snel geplast en test gedaan en helemaal wit. Echt omo wit, dus ik heb vanmorgen gewoon vals positief getest. Maar ik ben nu wel opgelucht dat ik weet waar ik aan toe ben en dat is dat we nu echt weer begonnen zijn en dat uit één van die eitjes straks een heel mooi kindje geboren gaat worden. Dat is mijn geloof.

15. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ooo Damyar: wat spannend allemaal zeg. Wel balen dat je nu niet zwanger was, die testen maar niet meer gebruiken als ze vals posi aangeven.

Mmm, dan heb je ook een erg korte ongi gehad en heeeeeeeel weinig dan. Maaare alleen maar fijn haha. Heb altijd zo'n hekel aan dat bloedbad hihi.

Ik duim zo voor je!

En blijven geloven moet je!

16. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @smile, jeetje dat is al snel, idd wel eng.
    M.cink heeft het ook een keer gedaan, maar dat was van buik naar rug. Maar dat was omdat hij boos was... Hij wilde niet op zijn buik.

Ik kom hier ook nog wel hoor, alleen heb ik op de camping bijna geen bereik en kan ik op fb ff snel reageren. Wel mis ik op fb soms berichten of reacties idd minder overzichtelijk.

Vakantie, ja eigenlijk 6 weken camping, met af en toe thuis. Zoals nu dus door het baggerweer. Volgende week vrijdag gaan we voor drie weken.

@surf, hier mag het iet meer op de zij ook niet tot twee weken, moest gelijk op de rug. Al legde ik hem soms nog wel een beetje op zijn zij om voorkeur te voorkomen. Maar dat was ook een week.
    Ik moet binnenkort ook echt beginnen met inbakeren af te bouwen, maar hij kan echt niet zonder.

@damyar, ik duim zo hard voor je.

Zo ben er weer vantussen mannetje aandacht geven, die hèb ik 5 dagen niet gezien.

Slaap lekker alvast!

17. miran336

miran336 Fanatiek lid

Goeiemorgen!

Manlief gaat straks met zijn vader op pad om auto's te kijken. Hopelijk slagen ze vandaag, ik wil zo graag weer een eigen auto.

De kids gaan met mijn ouders mee naar de Apenheul, hopelijk hebben ze mooi weer.

En nu belde mijn schoonmoeder gisteren dat ze met mijn schoonvader mee komt hier naar toe om nog even te helpen hier in huis, en voor de gezelligheid natuurlijk :D Heerlijk hoor, mijn man is morgen jarig, dan is alles mooi netjes.

Vanavond hebben we straatfeest, kids blijven ook slapen bij mijn ouders. Maar ik weet nu al dat ik het niet te laat ga maken. Ik heb een goed excuus om op tijd mijn bedje in te duiken ;)

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Miran: zou leuk zijn, je nieuwe auto! Ik geniet ook echt van die van ons. Nu ik weer minder pijn heb voel ik me zo vrij!

En de kindjes worden heerlijk vermaakt, hopelijk droog in ieder geval.
    Lieve schoonouders ook dat ze komen poetsen, superfijn!

En tuurlijk mag je vroeg je bedje in, jij hebt t beste excuus ever haha

Hier n goede nacht gehad. Ze was om 2.15 uur wakker en om 6.00uur. Ze slaakt n kreetje waardoor ik wakker wordt, maar gelukkig hoeft ze niet te huilen.
    Voordeel ook van haar eigen kamertje is dat ze na 6 ook nog slaapt, in onze kamer komen de jongens erbij rond half 7 en wordt ze wakker gemaakt waardoor ze vervolgens onrustig is tot n uur of 9, maar nu ligt ze nog heerlijk te slapen!

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    We hebben zo om half 9 de kapper (komt bij ons thuis, ideaal!) en rond half 11 m'n nicht met haar gezin op kraamvisite. Morgen nog 2 verjaardagen, maandag het CB op intake (onzinnig!), dinsdag, woe en vrijdag ook al visite gepland, dus wordt n gezellig, vol weekje hihi

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    herkenbaar surf... mijn dagen zijn altijd 12 uur te kort... net als mijn nachten.. die mogen ook wel met 12 uur verlengt worden..
    nog een weekje en dan hebben de kids vakantie (jelle hoeft alleen maandag nog naar de PSZ en sjoerd ma, di en do nog naar school)

Deel Deze Pagina