Surf: wat moet je nu op intake bij het CB?????????? Jannie: zwaai, zwaai, leuk je hier weer eens te zien Damyar: rare test hoor. Eerst positief en daarna omo wit. Merkwaardig. Miran: nieuwe auto....wat gaat het worden??
Smile: ja slaat nergens op die intake! Doen ze standaard hier, komen ze de eerste x op huisbezoek. Ze moeten dan een of andere risicoanalyse uitvoeren volgens mij, want dan krijg je vragen over of er problemen zijn geweest in je eigen jeugd of die van je vriend enzo en of die kunnen doorwerken in de manier waarop jij met je eigen kinderen omgaat etc... Ik ga deze x ook vriendelijk verwijzen naar de 2 eerdere intakes die ik al gehad heb en of ze weer snel weg wil haha.
Schoonouders zijn de deur weer uit... Schoonpapa en m'n man zijn goed geslaagd vandaag. 4 auto's bekenen en uiteindelijk de 1e gekocht! Geen nieuwe auto hoor. Wij hadden een seat toledo en nu dus een vw touran M'n schoonvader heeft nog even goed kunnen onderhandelen. Woensdag gaan ze hem ophalen. Schoonmama heeft me hier de hele dag gezelschap gehouden en stond om 9 uur vanmorgen al te strijken (ze is echt superfanatiek). Heb de benedenverdieping weer heerlijk schoon, fijn met de verjaardag van mijn man in het vooruitzicht morgen. Zelfs de was die nu nog hangt te drogen is wel al gestreken hahah.. kan het zo in de kast als het helemaal droog is zei ze
miran, heerlijk zeg een helemaal schoon huis! Fijn dat je schoonmoeder even kwam helpen! Touran, fijne auto ja! Mijn zus heeft die ook en hij rijdt heerlijk Kan je ook genoeg kindjes in kwijt surf, irritant zeg, weer een intake. Inderdaad alsof ze niet snappen dat je al twee kinderen hebt. Hopelijk zijn ze zo de deur weer uit Hier: het is koud, het regent, ik voel me ziek, ik ben misselijk en hang dus de hele dag op de bank met een deken. Bah!
miran: fijn, de nieuwe auto gekocht! wanneer krijgen jullie m? en heerlijk alles weer schoon in huis! lieve schoonmama!! alvast gefeliciteerd voor morgen, als ik het dan vergeet elvinia: wat vervelend dat je niet lekker bent, hopelijk snel weer opgeknapt! hier is het gelukkig alweer een tijd droog, de hele ochtend prutweer gehad. denk vanaf een uur of 2 droog... en net na het eten nog even met de kindjes naar de speeltuin geweest, zonnetje scheen inmiddels, dus was nog even lekker!
Goedemorgen! Iedereen lekker geslapen? Hier op zich prima, alleen hadden we n mug Hij had me geprikt om m'n hand en ik reageer altijd heftig op muggenbeten, dus m'n hele hand is nog dik. Ik wilde die mug dus perse dood hebben vannacht. Heeft uiteindelijk n uur geduurd... Maar daarna weer heerlijk geslapen!
Hier minder geslapen, heb zo'n last weer van mijn rug en rechter heup! Ik heb al twee nachten daardoor zo slecht geslapen. Maar ja.. Komt ook wel weer goed. Ben alleen bang dat ik nu donderdag nog geen auto mag rijden. Vanmiddag naar de derde verjaardag van ons nichtje. Nu we toch thuis zijn kunnen we net zo goed gaan. Is voor het eerst dat we kunnen, meestal zijn we weg.
Tmv2: balen dat je weer zo'n pijn hebt zeg!! Ik hoop dat je toch auto mag gaan rijden... En gezellig verjaardag! Hier net de eerste verjaardag achter de rug. Ik was alleen met de kindjes. F.eline heeft alleen maar geslapen, had r daar even boven gelegd met n babyfoon lag ze lekker rustig. En de jongens hebben heerlijk in de tuin gespeeld. Nu wacht ik tot F wakker wordt dan kan ik voeden en ook even op bed. Vanmiddag rond 4 de tweede verjaardag van m'n schoonzusje, dus dat is ook weer gezellig. Ze maakt altijd heerlijke hapjes (m'n broertje is chefkok in n restaurant en m'n schoonzusje vindt het ook super om te kokkerellen...)
Surf: ik vind dat erg vreemd van het CB...zo'n checklist. Zou daar persoonlijk niet aan mee werken. Bah...ze slaan alles op in de computer etc.... Nee, niks voor mij. Niet dat ik wat te verbergen heb, maar toch. Mijn zus had het ook. Daar ging het zelfs over de seks. Na ja...die heeft dr dus ook niet aan meegewerkt.
Smile: nee ik ga het ook echt niet allemaal weer beantwoorden morgen. Ze mag F.eline wegen, dat vind ik nog leuk, maar verder mag ze weer snel weg ook!
Heerlijke middag gehad bij m'n broertje. Ze hadden weer zulke lekkere dingen gemaakt! Genieten gewoon! Het enige nadeel vind ik bij hun is dat ze op 10 hoog wonen en het balkon zo'n reling heeft met ruimte aan de onderkant... Iedereen zegt altijd dat de jongens er niet door kunnen vallen, maar ik vind het echt doodeng! Ze passen met gemak met hun benen en romp volgens mij, alleen hun hoofd niet, maar ja dan blijven ze aan hun hoofd hangen, breken ze toch hun nek?! Kortom af en toe wat stress, maar verder super! Nu wel echt moe... Vroeg naar bedje dus!
Gats, dat zou ik ook doodeng vinden... heb al van die rare kriebels in mijn maag als ik jouw verhaal lees... ieuw! Hier de verjaardag achter de rug... was gezellig, ben nu moe. Zo m'n bedje opzoeken. Morgen fysio. Kids moeten nog 4 dagen naar school en dan vakantie!
Had je de hele dag het huis vol Miran? Ging het n btje met je harde buiken? Hier hoeft tv alleen vandaag en morgen nog, dan lekker vakantie! Hier een goede nacht met FJ, ze sliep al rond 21, toen kwam ze om 1.20 en daarna om 5.00. Alleen vriendlief was wat onrustig... Hij os de afgelopen 8 weken 18 kg afgevallen, en heeft dus die wkn ook geen alcohol gedronken. Gister voor het eerst weer wat wijntjes en het was duidelijk dat die hard aankwamen, maar hij is er dus behoorlijk ziek van geweest vannacht... Niets gewend meer natuurlijk en geen vetje meer aan z'n lijf zal ook wel schelen denk ik... Straks het cb op huisbezoek en vanmiddag komt n vriendinnetje langs, gezellig! En.... De zon schijnt en buienradar ziet er goed uit! Heerlijk!!
Surf...kijk maar uit. Hier kroop een nichtje van mij met haar benen en romp door de open trap van zolder. En nee...hoofd paste ook niet. Maar toen gewicht van het lichaam aan het hoofd kwam te hangen, schoot het hoofd er toch maar mooi doorheen en lag ze idd beneden. Gelukkig niets aan over gehouden, maar dat was schrikken!
Ja die trap vind ik ook altijd al eng... Van mij mogen ze dus ook niet spelen op de trap... En ik denk dat er bij die reling ongeveer dezelfde ruimte zit...
He bah wat een nare verhalen zeg... Ik krijg daar ook altijd de kriebels van en stel me dan altijd de meest afschuwelijke dingen bij Balkonnen vind ik sowieso heel eng met kleintjes...
Hallo ladies! ik ben er weer na een lange tijd Ben in juli gestopt met de pil. En helemaal ready voor onze 3e kindje
Leuk Yasmine, we zijn hier iets minder tegenwoordig omdat we ook een groepje nu hebben op fb. We komen nog wel regelmatig hier hoor. Hoe is het verder? Ik weet niet of ik je al kende, las eerst mee en ben toen later binnen komen vallen haha. Wil je je nog even voorstellen hihi?
Hoi meiden, Hier lekker bezig, ben vanmiddag gerold van mijn portomonnee, heel verhaal maar door camera beelden is ze opgepakt. Morgen moet ik op bureau komen voor aangifte ( ik was slachtoffer nr 4). Ik heb het niet eens doorgehad, maar ze zat te babbelen met de jongste, die klets namelijk tegen iedereen en ondertussen heeft ze mij gerold. Snap nog niet hoe het kan, want ik heb niets gevoeld. Gelukkig heeft de politie haar in het centrum kunnen oppakken en hoop ik dat ze haar flink op de donder geven en dat ik toch mijn 30 euries terug krijg. Gelukkig had ze alleen het geld gepakt en de portomonnee in de winkel tussen de kledingrekken gegooit. Een andere mevrouw heeft de portomonnee gevonden en eerlijk aan de balie afgegeven, die vervolgens mij weer heeft opgebeld. Ik wist niet dat zij het was, dat vertelde de politie mij, toen ze de beelden hadden bekeken en mij belden dat ze haar hadden opgepakt. Ben er nog bedeusd van. Maar goed, ik heb een zwembroek erbij. Daar was ik namelijk voor op pad. De oudste heeft veel bermuda shorts, maar op de camping mag dat niet. Had er al wel 1, maar dat is dan zo weinig. Dus ik heb er 1 bij met van die pijpjes. Heel leuk. We gaan lekker met vakantie naar Spanje. Prachtige camping gevonden. Voor de geintresseerden, hier een link Camping Yelloh! Village Mas St. Josep***** in Santa Cristina d Aro Spanje beoordelingen 7.8 | Zoover We hebben deze camping geboekt via vrienden, zij hebben goede vrienden die daar ook tenten verhuren en dat is vele malen goedkoper dan bij vancansoleil. Deze touroperator zit ook aangesloten bij SGR, anders hadden we het niet gedaan. Je hoort zo veel op het moment dat de kleine touroperators failliet gaan. Maar we hebben er zin in. Surf: het getsie zo'n balkon, doodeng zeg. Smile gelukkig is het toen goed afgelopen, bah bah wat zal dat toen schrikken zijn geweest. Andere meiden alles goed? Mooie echo ennasil.