Zwanger worden/zijn van een 3e kindje!! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Oeps, heb 2 uur geslapen... De jongens zullen zo wel thuis worden gebracht door m'n moeder...

2. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Surf, super leuk kaartje zeg! Echt meisje!

3. miran336

miran336 Fanatiek lid

Mooi kaartje Surf!

Vanmiddag hadden we de shoot. In eerste instantie voor het geboortekaartje, maar we hebben ook nog wat buikfoto's gemaakt. Als ze klaar zijn zal ik ze showen. Beetje jammer dat de jongste stierlijk vervelend (lees moe) was na een dag school. Hij was niet van plan mee te werken, wel even maar dat hield al snel op. Volgens de fotograaf had ze wel bruikbaar materiaal ertussen zittten.

En... WE HEBBEN EINDELIJK WEER EEN AUTO!!!
    Hij rijdt echt super lekker, kijk overal over heen bijna een bus haha.

4. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ow ja, morgen ochtendje ziekenhuis (zie onderschrift). Eerste afspraak om 9.15 en de laatste om 11.20

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Miran: ja dat vind ik ook zo lekker bij onze auto! Dat je hoger zit!
    Jammer dat de jongste niet zo'n zin had, maar wel begrijpelijk als ie moe was...
    Succes morgen in het z'huis!

Ik ga slapen! Truste!

6. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ben benieuwd naar de foto's van de shoot.

Hier afgelopen maandag nog een midweek weggeboekt. Ben blij dat we nu niet meer hoeven te boeken. Met het mooie weer in het vooruitzicht zijn de prijzen echt enorm gestegen!!!!

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Hier even 2 uurtjes weggeweest met de kids. Eerst lekker naar buiten, in de speeltuin, daarna naar m'n schoonouders (die wonen in de straat)

8. Damyar

Damyar Niet meer actief

hier lekker druk met de kids, morgen is mannetje jarig. Hij heeft al een groot cadeau gehad, maar om nou helemaal niets te geven is ook niet leuk. Dus nu hebben we koekjes gebakken, de jongens hebben hele knutselwerken gemaakt en daarnaast hebben we de tekst, papa we love you gemaakt. Maar wat een bende met het bloem zeg, overal zat het. Maar alles is nu schoon, gaan boterham eten en dan gaan ze naar bed. De jongste vrat gewoon al het deeg zo op, hahaha of die nu nog een boterham lust, vraag het me af. Morgen moet ik ook naar geertgen, ben benieuwd hoeveel eitjes er nu groeien. Ik spuit nu zonder problemen en klats ze er zo achter elkaar in. Mijn buik heeft wel allemaal prikgaatjes, hopelijk is dat over 3 weken wel weg, denk dat ik nog een week moet stimuleren.

9. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    meiden ff ego..

ben vanmorgen bij d evk gew.. leeg vruchtzakje.. ik wist wel dat het niet goed zat maar toch een tegenvaller.
    ma naar de gyn voor echo.. hopelijk is alles dan weg

10. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    surf gefeliciteerd met 3 weken!!! gaat snel zeg

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Oooow Wendy! Bah zeg wat naar!
    Ik had zo graag anders gezien voor jullie!! Sterkte!!

(we hebben trouwens op FB een besloten clubje, als je erbij wilt moet je Delfino even pb-en, zij kan je toevoegen...)

12. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Wendy...toch niet goed. Bah, bah, bah. Wat een geduld moeten jullie hebben zeg!!

13. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Wendy: jeetje zeg meid. Weer niet. Het zit jullie niet mee, knuffie.

14. miran336

miran336 Fanatiek lid

Dikke knuf voor Wendy!!!

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Miran: heb je het met de gyn nog gehad over de manier waarop de ks plaats gaat vinden? (kindje meteen bij je etc...)

16. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ja, ik heb een afspraak gehad op de kraamafdeling. Soort intake gesprek. Daarin werd duidelijk gemaakt dat zo binnenkort willen beginnen met iets nieuws. Ze willen proberen om moeder en kind niet te scheiden na de ks. Dat wil zeggen dat de baby in een ruimte naast de ok naar de kinderarts gaat met de vader voor een check-up (was ook al zo) en daarna mag de baby bij de moeder en vader blijven. Maar ze vertelde erbij dat dit nu nog niet gebeurd en dat het ook afhangt van de hoeveelheid personeel die dag omdat het nog in de zomer is. Wanneer dit niet mogelijk is gaat de baby met papa naar de kraamafdeling waar de baby huid op huid (met alleen een luier) door papa wordt warm gehouden. Zodra er een telefoontje is geweest dat ik terug mag naar de afdeling gaat papa en de baby mee om me op te halen en mag ik dus met m'n ukkie op bed terug naar de afd.
    Ik heb daarna nog controle afspr gehad met de gyn en aangegeven dat ik het liefst wil voorkomen dat ik rond de middag geholpen word omdat dat de vorige keren ook problemen opleverde met personeel dat met pauze was etc. De gyn zei wel dat het van meerdere factoren afhankelijk was hoe het loopt (het is toch een bedrijf zo'n ziekenhuis en niet alles laat zich plannen) maar hij had er wel vertrouwen in dat het nu anders zou lopen allemaal.

17. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Dikke knuff Wendy!!

Kom vanavond terug.

18. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Wendy, wat naar zeg!! Hopelijk de volgende keer beter...

Damyar, heerlijk hé, die kleintjes bezig in de keuken!:D Eindigt altijd in opruimwoede... Koekjes bakken doe ik ook niet meer zo vaak, ze maken er zo'n bende van... ik ben er maar van afgestapt;) Maar wel leuk voor je man natuurlijk:D

Miran, fijn dat je het allemaal zo goed hebt geregeld!!
    Bij mijn schoonzus was dat echt zooo drama! Haar oudste was te groot en te laat en paste gewoon niet door de bekken... dus die had helemaal voor niets weeën gehad en dat hele gebeuren. Op een gegeven moment zeiden ze dat ze ks moest en of ze dat wilde. Nou, niets liever;)
    Maar toen hij was 'geboren', haalden ze hem direct weg om alles te controlen. Toen heeft ze gewoon een uur op die kamer gelegen, echt helemaal in haar eentje!!:$:$
    Toen kwam er een arts en een uur later mocht ze haar zoontje eventjes zien... terwijl er niets met hem aan de hand was. Vreselijk toch?!

19. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    brr die bevallingen dat is het enige wat ik niet mis..haha.
    ik ben ook heel blij dat ik drie keer thuis heb kunnen bevallen. lekker de belangrijkste mensen om me heen. mijn kindje lekker bij me. maar het is goed dat het ook op een ander manier kan.

ik weet verder echt niet meer waar het allemaal over ging. :) ik moet echt even terug gaan lezen geloof ik.

@hier, ik geniet echt enorm van mijn kleine blije man. hij lacht eigenlijk altijd. hij slaapt nog zeer slecht. maar snachts maakt hij toch wel weer de 6-8 uur. maar omdat hij al vroeg aan zijn nacht begint en dan niet wakker te krijgen is. moeten we er nog snachts uit.

mijn meisje is echter nog steeds een klein heksje om het zo maar te zeggen. vandaag was ook weer drama. ze huilt echt om alles. zoo.. grrr. ze is ook weer heel veel moe. en dat weer helpt dan ook niet mee. maar ja we houden het in de gaten. soms lijkt het net of ze depressief is ofzo. ze komt zo ongelukkig op me over. maar ja we zitten er bovenop. straks als mannetje ook vrij is gaan we ook echt even flink een op een aandacht aan der geven.

vandaag weer naar het cb geweest. hij weegt nu 6740 gram en is 63 cm. hij is maar 1 cm gegroeit of vorige keer verkeerd gemeten want toen schoot hij ineens boven de lijn uit. hij volgt precies de curve dus ik ben tevreden.
    derde prikjes alweer, dus ik ben er weer een paar maanden vanaf.. gelukkig. deze keer wel minder last dan de vorige keer.

draaien lukt tot zijn zij en een keer ging hij perongeluk door. van zijn buik naar zijn rug gaat wel goed. hij schrikt er alleen soms zelf nog van en dan begint hij te schateren. zo lief. je lacht als mens ook echt veel meer met kinderen. zeker met zo'n baby, als je zon prachtige glimlach of schaterlach krijg kun je toch ook alleen maar lachen.

hij kwijlt nog steeds vollop en het lijkt dat ik de tandjes al door het tandvlees zie schemeren. tandvlees is ook erg wit. maar ja meneertje laat ook zo goed kijken.

verder vandaag weer naar de fysio geweest, had oefeningen om auto te kunnen rijden. maar mijn bekken blijken slechter dan hij had verwacht. het heeft het niet gehouden en elke keer als ik recht optil. dus als je moet gassen of remmen dan wiebelt mijn bekken teveel en schiet elke keer beetje verkeerd. kortom geen autorijden zeker de komende 5-7 weken niet. maar om toch verder te revalideren gaan we het nu met lopen uitbreiden omdat dat wel goed lijkt te gaan. dus buiten wat ik in huis doe 2x per dag 7 minuten wandelen om de dag (aan een stuk door) als dit een week goed gaat met 2 minuten verhogen en zo kijken of het beter gaat ook om mijn spieren sterker te maken.
    vandaag dus weer echt een giga baaldag.

morgen heeft mijn schatje ook vakantie,dus zaterdag lekker voor drie weekjes weg... heerlijk!!!

nu ga ik even teruglezen

20. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    heerlijk weer een auto, als je die een keer hebt gehad kan je nooit meer zonder.
    ben erg benieuwd naar de fotos jijzelf ws ook..haha. leuk hoor.
    ik ga hier een shoot laten maken van de kids als m.inck goed zelf kan zitten.

Deel Deze Pagina