Zwanger worden/zijn van een 3e kindje!! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Heerlijk hé Surf, die rust!! Rafael logeert de laatste tijd ook vaker bij zn opa en oma zodat wij een beetje rust hebben. Volgende week hoopt hij er weer voor een paar daagjes heen te gaan. Hij helemaal blij en wij ook blij;)

Wendy, inderdaad nog een keer sterkte... en nu maar hopen op een mooie plakbeeb.

2. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    surf en de rest .. thanks..
    komt vast wel were goed.. hopelijk zsm

nog even en dan is de grote dag.. ben je er druk mee

3. miran336

miran336 Fanatiek lid

Wendy; heb je voor je vorige kids ook miskramen gehad of is dit nieuw voor je? Vind het ook zo erg voor je... knuf.

Surf; heerlijk die rust in huis. Geniet er maar even van, over een paar daagjes moet je de aandacht weer verdelen over 3 kids.

Mijn man is nu met de jongste naar zwemles. Daarna wil hij de wieg voor de eerste laag spuiten :D
    Vanmiddag gaan we naar de fotograaf om de foto's te bekijken.

4. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    We zijn lekker onderweg naar de camping. 3 weekjes! Heerlijk met ons gezinnetje! Ik houd het hier in de gaten, maar ik heb daar zon waardeloos bereik dat ik niet weet of reageren lukt.

Volgende week in ieder geval een weekje lekker weer nu eerst nog zien haha.

Bijna 31 pfff.. En alweer een jaar geleden de positieve test, raar moment hoor!men zoonlief ook alweer bijna 8.. Waar blijft de tijd!

5. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Mijn schatje vandaag 4 maanden!!!

6. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    miran dit is nieuw voor mij

tm2 fijne vakantie

7. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
  8. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

tmv2, fijne vakantie!!
    En ja, de tijd gaat zooooo snel! Hier ook hoor, het lijkt nog zo kort geleden dat Raf nog zo'n klein hummeltje was... en die is nu ook al 6 jaar.
    Super zeg, Minck al 4 maanden! 't Gaat echt snel!

miran, succes bij de fotograaf! Hopelijk zitten er een paar mooie tussen:D ben benieuwd!

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Miran: hoe zijn de foto's geworden??

10. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @wendy, ik had al 14 juni aan het werk gemoeten, maar nog steeds ziektewet. Ik mag nig geen autorijden of fietsen en lopen wat langer achter elkaar begin ik nu mee te oefenen nu 2x 7 minuten om de dag. Dus volledig werken zit er helaas voorlopig nog niet in. Zal wel 2013 worden.

11. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    tm2.. sterk eerst maar bij.. maar waarom 2x 7 om de dag en niet elke dag 7 min?

12. miran336

miran336 Fanatiek lid

Surf: foto's zijn mooi geworden! Ons geboortekaartje wordt echt mooi :D
    Verder nog 2 foto's besteld van m'n buik en 1 met de jongens en mijn buik.

13. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @wendy, ik zou het niet weten. Ik moet een actieve dag hebben en een herstel/rust dag. Waarom heb ik eigenlijk niet gevraagd. Wel merk ik als ik twee dagen achter elkaar wat meer doe ik meer pijn heb, dan is het nig niet Gied genoeg hersteld dus ik denk dat het daarmee te maken heeft.

@miran, ben benieuwd straks wel showen hè!

14. ennasil

ennasil Niet meer actief

morgen als het goed is 6 weekjes. ik had vanmiddag met vlagen wat misselijkheid. het treed vooral op als ik in een winkel sta ofzo heeel vreemd hihi.en heeeeeel veeel gele snot slijm afscheiding brrr.. is ook waterig dinsdag echo ben benieuwd!

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Spannend Ennasil! Maar je hebt vast n prachtige echo!

Tmv2: er is volgens mij iets van een 36-uurs-herstel regel... Je moet binnen 36 uur kunnen herstellen van inspanningen ofzo... Daarom denk ik om de dag...

16. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    spannend ennasil, hopelijk heb je een mooie echo en kun je er nog meer van gaan genieten!

17. miran336

miran336 Fanatiek lid

Goeiemorgen!

Wat een heerlijkheid, wakker worden met de zon en een blauwe lucht! (Dan neem ik het tijdstip dat de jongens wakker waren maar even voor lief ;))

Het zwembadje is gisteren schoongemaakt en gevuld, misschien kan ie vandaag door de kids in gebruik genomen worden.

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Miran: ja heerlijk hè!!
    Hier nog op een mooi tijdstip wakker ook, dus wat wil je nog meer?!
    (m'n kindjes haha, maar die haan we vanmiddag ophalen ;))

19. miran336

miran336 Fanatiek lid

Heerlijk, dan zijn jullie weer compleet :D

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Meiden, als jullie nog wat overtollige zwangerschapskilootjes kwijt willen heb ik een goede methode gevonden!!
    Je valt er niet supersnel mee af (maar dat mag ik ook niet ivm de bv), mast wel gestaag.
    Ik ben in 2,5 week tijd 3 kilo kwijt!
    Het heet Grip op koolhydraten en het werkt dus super. Je mag nog allerlei lekkere dingen hebben alleen beperk je het aantal momenten waarop je koolhydraten eet. Koolhydraten zit in brood, fruit, pasta, rijst, aardappelen, snoep en chips etc. In de plaats van die koolhydraten eet je een stuk vetter, want je lichaam gaat zijn energie uit vetten halen ipv uit de koolhydraten. Als je koolhydraten eet, maakt je lichaam insuline aan en insuline is de enige stof in je lichaam die suikers omzet in vet, je moet dus de aanmaak van insuline beperken. Daarnaast is het zo dat koolhydraten snel zorgen voor een energiepiek, maar daarna zorgen voor n diep dal waardoor je dus alweer snel n hongergevorl hebt en dus weer gaat eten...
    Met deze manier van koolhydraatarm eten heb hè tussen de maaltijden door geen honger (eerste dagen even wennen, maar dan mag je ook gewoon koolhydraatarme tussendoortjes nemen zoals een handje noten, blokjes kaas, komkommer, koolhydraatarme crackers met ham en kaas ofzo). Ik eet nu alleen met mijn lunch koolhydraten, dat wil ik ook, want ik houd van brood! Lekker met roomboter (want uit vet wordt hè energie gehaald) en dik belegd. Heerlijk! 's ochtends eet ik koolhydraatarme crackers (zoveel als ik op kan haha) met dik beleg erop. En 's avonds ook koolhydraatarm (gisteren een heerlijke maaltijdsalade met zalm en rivierkreeftjes, geitenkaas, noten, komkommer, paprika en crackers met brie! Heerlijk gegeten, en echt geen honger lijden!

Kortom, het voelt niet als lijnen!!

Deel Deze Pagina