Nu vacatures zoeken, brieven schrijven, ondertussen kunnen we al melden bij UWV dat contract niet verlengd wordt begreep ik... Genoeg te doen
He Miran wat balen. Nu inderdaad de draad van het solliciteren maar oppakken! Ik kom net terug uit het ziekenhuis, alles was goed, qua groei ligt hij mooi op schema en de bloeddruk is ook goed. De uitslag van het bloed komt morgen maar ik verwacht geen gekke dingen. Wel nu vaker op controle om de 12 dagen. Ze willen geen risico nemen. Dat is dus wel erg vaak... Maar omdat de zwangerschapsvergiftiging zo snel kan opkomen willen ze me vaak zien..
Fijn dat alles goed was mayke! En die extra controle... tsja, als het moet dan moet het. Geen ramp toch? Lijkt me wel een fijn idee dat ze je zo goed in de gaten houden.
Miran: balen zeg!! Hopelijk snel n nieuw gesprek! Mayke: fijn dat alles ok is met de kleine en met jou! Wel vaak controle idd, maar ja, beter te veel dan te weinig... Hier kj naar de opvang gebracht, pas om half 10, want de kindjes hadden uitgeslapen tot 8 uur! Daarna bloemen gehaald voor m'n ouders, die komen vandaag terug ban vakantie. Straks naar m'n nicht die n kleine heeft gekregen. Mssn nog even langs m'n oma, als ze dat aankan, want ze is sinds 2 dgn erg ziek hoorde ik net van m'n mdr... Ze denken dat ze een tia heeft gehad ofzoiets. Ze kon niet meer op dr benen staan, een arm was gevoelloos... Schrikken weer! Je weet dat ze oud is en dat het zomaar over kan zijn, maar je hoopt gewoon dat het nog heel lang duurt. Het zou zo fijn zijn als ze bij onze bruiloft kan zijn, maar ja, op haar leeftijd (92), kan er elke dag iets gebeuren...
Miran: balen zeg!! Hopelijk snel weer wat anders op het oog. Mayke: extra controles...intensief elke 12 dagen...maar wel veilig!! Ennasil: even geen kwaaltjes....dat hoeft ook echt niet elke dag. Kop op, het zit vast goed. Hier weer terug van midweek weg. In de bossen van Drenthe. De oudste twee hebben zich prima vermaakt in speeltuin en zwembad. Vond zelf een midweek lang genoeg. Heel gezellig hoor, maar je bent zo intensief met je kids bezig!! Nu kunnen ze weer lekker in de tuin spelen zonder dat je er constant bij hoeft te zijn En voor de zwangeren........pfffffffffffff....lukt het een beetje met de warmte?????
Surf, hoe is het met je oma? Smile, waar ben je geweest in drenthe? Heb best last van de warmte, dwz vocht, dikke voeten. Bah! Veel harde buiken en ook lastig, buik is al enorm en als ie dan ook nog hard is... Pfff. M'n lichaam is zich al wat aan het voorbereiden op de beeb want m'n borsten doen weer meer pijn, vooral de tepels. Kan de douche er bijna niet op verdragen. Manlief merkte ook al op "heb je wel gezien hoe groot dat weer aan het worden is?!" En bedankt...
Daar lijkt het op ja! Hier net thuis van de verjaardag van m'n oma! 90 jaar alweer! We zaten heerlijk in n zaal met terras van n strandtent bij castricum. Heerlijk zonnetje! Oma blij dat iedereen er was, dus genieten voor haar. Kindjes hebben heerlijk gespeeld met de kindjes van m'n nicht (zijn 4 en 3 jaar). Nu beetje moe op de bank geploft hihi
M'n andere oma is nog steeds ziek. Ligt nog steeds op bed, zielig, want dat is echt niets voor haar! M'n moeder heeft nu wel met haar gesproken over n verzorgingshuis... Zo nu dat ze ziek is zorgen m'n moeder en tantes dat er min. 3 x per dag iemand bij dr gaat kijken, en ze is steeds vaker ziekig... Get. Is gewoon niet meer te doen steeds die zorg. M'n moeder gaat met alle liefde met haar naar buiten en boodschapjes doen, maar als ze steeds ziek is heeft ze andere meer intensieve zorg nodig. Voor even is dat natuurlijk prima, maar het is nu bijna steeds... Ze wil heel graag op zichzelf blijven, maar ja, ze is 92, dus op n gegeven moment moet ze wel natuurlijk.. Hoe is het met jullie! Smile lekker weg geweest, wel blij dat je weer thuis bent begrijp ik! Is je mannetje nog wel langer vrij of gaat ie morgen weer aan het werk?
Nog gefeliciteerd met je oma Surf. Ik dacht dat zieke oma en jarige oma 1 waren Jij zit dus ook nog royaal in de oma's Jammer voor je zieke oma dat ze minder goed voor zichzelf kan zorgen. Hopelijk knapt ze nog een beetje op, maar die leeftijd zal haar niet veel goed doen inderdaad. Jij verder vandaag maar even rustig aan doen denk ik?
Ja hier zit ik nog steeds op de bank haha. Vriendlief heeft net koekjes gebakken met de kindjes en gaat nu samen met ze koken. Dus ik blijf nog even zitten... F.eline ligt lekker bij mij te slapen Ik heb nog 2 oma's, opa's zijn overleden toen ik 1 of 2 was... Heb ik dus nooit bewust meegemaakt... Ik was laatst aan het tellen hoeveel opa's en oma's onze kinderen eigenlijk hebben (incl. overgrootouders dan) en ik kom op 12! Daarvan zien ze er 9 regelmatig tot vaak en 3 nooit... Best veel!
Hier vriendinnetje op de koffie gehad en met de lunch. Nu is ze net weer weg. Kj in bed gestopt, ik nu ook even op bed. FJ lag nog lekker te slapen en tv wilde alleen spelen beneden. Prima. Straks naar de ha om FJ haar fontanel na te laten kijken... Hopelijk kan hij mij gerust stellen! M'n vdr komt even oppassen zodat ik niet met 3 kids heen hoef...
Fontanel laten nakijken? Wat is er mis?? We zijn trouwens naar tWildryck geweest in Drenthe. Heel groot vakantiepark. En man is nog twee weken vrij
O lekker mannetje nog vrij! Donderdag sprak de cb-arts uit dat haar fontanel klein is en dat dat gevolgd moet worden. Hij maakte zich nog geen zorgen, maar ik natuurlijk wel... Omdat ik niet zo'n vertrouwen heb in het cb willen we graag weten wat de ha ervan zegt...
Ha maakt zich geen zorgen. Hij zegt, ene baby heeft een grote, andere een kleine, het is nog lang niet dicht. Vorm van dr hoofdje is goed, dus hoefde me geen zorgen te maken. Gelukkig!