Zwanger worden/zijn van een 3e kindje!! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    surf nog gefeliciteerd met je oma.. mooie leeftijd zeg

smile heerlijk weggeweest dus.. heb er wel eens van gehoord.. nooit geweest

ikke morgen curretage vr zakje niet weg.. zelfs groter nu.. bah.. morgenvroeg 2 pilletjes inbrengen... om 10u in ziekenhuis zijn.. is niet anders.

2. miran336

miran336 Fanatiek lid

Wendy; ik kan niet vaak genoeg herhalen hoe verschrikkelijk ik het voor jullie vind en hoe erg ik jou een goede zwangerschap gun. Heel veel sterkte vandaag, dikke knuf!

3. ennasil

ennasil Niet meer actief

mijn schoonzusje kreeg een kindje waarbij de fontanel niet goed dicht was ( als ik het goed zeg ) die is met een paar maandjes geopereerd aan zijn schedel. is een heel stuk naar achteren gehaald. hele zware operatie maar is allemaal goed gegaan. je ziet er nu helemaal niks meer van. hij is nu inmiddels bijna 4.

4. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Pff Wendy....ook dat nog!
    Sterkte hoor!

Hier zo op controle voor de heupjes. Heb zelf heupafwijking gehad en de oudste ook. De tweede heel licht. F heeft een enorme bilplooi wat kan duiden op een heupafwijking. Ik hoop zo van niet!

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wendy; he bah! dat ook nog... als het goed is heb je het nu achter de rug, sterkte maar weer!!

smile: nee ik hoop het ook niet! moet ze dan een spreidbroekje ofzo?

6. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    he meiden.. ben weer thuis..

vanmorgen 2 pillejes ingebracht op afdeling veel verloren. dus op naar poli voor echo.. helaas niet weg.
    curretage ging goed..
    ze wisten nog wie ik was van de vorige keer (was toen heel verdrietig en heb een uur voor de ok gewacht) dit keer snel aan de beurt,.

nu draaierig ... moe.. hopelijk knap ik snel op.
    neme steeds pijnstilling.
    maar o zo blij dat het klaar is

7. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Wendy....pffff...tis weer achter de rug....geef het een plekje!

F geen heupafwijking, dus geen spreidbroek. joepie!

8. Damyar

Damyar Niet meer actief

Even een update over mijn zus haar kindje.

Het is totaal niet goed, hersen en hart afwijking, cystes, nierafwijking, armen en handen staan verkeerd en waarschijnlijk mist het linkerhandje, ogen staan te dicht bij elkaar. Buik heeft 5 wk groeiachterstand. Is niet met het leven verenigbaar. Nu morgen naar WKZ utrecht en daar verder kijken, vruchtwaterpunctie zal er gedaan worden of het fout is van moeder natuur of toch chromosoomafwijking. Kortom het is zwaar kut, sorry. Ben de hele dag bij ze geweest en hebben het één en ander al geregeld. Verder willen ze dat ik morgen er ook bij ben omdat ze de bevalling willen bespreken en dat een derde persoon meer onthoudt dan hunzelf.
    Het is trouwens een babymeisje en ze hebben haar alvast een naam gegegeven, Zoë.

Morgen heb ik ook de tp staan om 10:00 uur. Ik doe de tp omdat mijn zus erop staat, maar zelf hoeft het van mij niet zo.Mijn zus zegt jij moet nu zwanger raken want dan komt het geest van ons kindje in jouw kindje en leeft dan daar voort. Oh wat heb ik gehuild, het is allemaal zo vreselijk. WIj zijn samen een tweeling en onze band is zo hecht, had er buikpijn van. Ik hou zo veel van haar en wil haar pijn wegnemen, ze wil me bij de bevalling hebben. Wat een grote eer is em verder zal het gewoon ongelooflijk zwaar worden.

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Wendy: het is weer gebeurd... Hopelijk nu echt de laatste keer! Rustig maar aan meis!
    Ik denk aan je!

Smile: o wat fijn! Opluchting!

Damyar: Pff zo heftig! Kan er ook niets nuttigs over zeggen.. Heel veel sterkte en ik zal n kaarsje branden!

Succes morgen natuurlijk ook met de tp, hoe dubbel ook!

10. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Damyar: Pfffff, weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Wat vredelijk voor je zus. Het is zowiezo al verschrikkelijk als je dit hoort, maar ik denk (verbeter me als ik het fout heb) omdat jullie tweelingen zijn dat het dan nog dubbel zo hard aan komt. De meeste tweelingen hebben toch een band. Heel veel sterkte in ieder geval. En morgen succes met de tp, hoe dubbel het ook is.

Wendy: jij ook veel sterkte. Gelukkig dat het nu achter de rug is, nu een plaatsje geven en een dikke knuf.

Smile: fijn hoor geen heupafwijking. Hoera!

Hier vandaag kinderloos. Kids zijn zwemmen met opa en tante.

En we hebben 2 nijntjes. Het zijn 2 zusjes en de oudste heeft de namen bedacht. Ze heten knabbel en babbel. Heel orgineel haha, ach als hij de namen maar leuk vind haha. Ze zijn nu 6 weekjes. Zal een foto neer zetten.

Bekijk bijlage 263895
    Dit is babbel

11. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Bekijk bijlage 263896
    En dit is knabbel

Ze zijn zo leuk haha. Als je buiten komt komen ze al naar het hekje gevlogen. Ze zijn best tam. Eten voer uit je hand enzo.
    Heb de hele buurt al op bezoek gehad om te kijken hihi.

12. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Damyar, wat afschuwelijk zeg, van je tweelingzus en haar vriend. Wel mooi dat ze haar een naam hebben gegeven.
    Heel veel sterkte de komende tijd!

MvJ, wat een leuke konijntjes:) Zijn je kinderen vast blij mee!

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Mvj: schatjes hoor!!

14. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Wow, Damyar....wat erg. Hoe veel weken is je zus zwanger?? Kwamen ze er achter met de 20 weken echo??? Poeh! Sterkte!!

Wij hebben vandaag een keuken gekocht. Gisteren na het ziekenhuis wat tijd over. Bij een keukenzaak binnengelopen en daar stond een showroommodel dat precies paste! Hij is zo mooi....maar als we hem zelf hadden laten tekenen hadden we wel wat dingen anders gedaan. Maar goed...hele avond zitten wikken en wegen. Uiteindelijk besloten een belachelijk laag bod te doen. Als ze dat zouden accepteren zouden we de kleine minpuntjes voor lief nemen. En....ze hebben het bod met veel 'ja-maar' geaccepteerd. Nu betalen we slechts 25% van de nieuwprijs!!! Wouwie!!
    Oh...en de minpuntjes stellen niet zo veel voor hoor. Er zit een houten blad op. Erg mooi...maar vergt wel iets meer onderhoud. Daarnaast heeft de keuken niet extreem veel ruimte. En zit de koelkast niet op ooghoogte...vind ik zelf altijd wel lekker. Maar goed...voor de rest is ie super.

15. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Dit is hem

16. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Mooi hoor!! Lekker strak!

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    smile: wauw, ziet er mooi uit hoor! helemaal als je bedenkt dat je maar 25% hoefde te betalen ;)
    super!

18. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Oh, ruimteprobleem is vanavond ook opgelost. We hebben 1 ladenblok onder het fornuis vervangen door een smaller ladenblok, omdat het anders niet paste. Nu mogen we dat brede ladenblok gewoon houden. Als we daar een frontje omheen maken en tegen de nog kale wand in de keuken zetten, hebben we er nog meer ruimte bij. Happy :)

19. miran336

miran336 Fanatiek lid

Wauw! Mooie keuken Smile!

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Mooie oplossing smile!!

Deel Deze Pagina