Zwanger worden/zijn van een 3e kindje!! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Oog smile wat geeft verbouwen een zooi! Is de keuken Bijna af?
    Coen heeft vandaag een poging op de zolder gedaan, resultaat een gesprongen waterleiding. Dus weer niets kunnen doen verder. Morgen komen ze het maken. Grrrrrrrr... Ik begin de kriebels te krijgen. Lynn en Wout zijn met 35 en 35.5 geboren. Dat komt nu wel ineens dichtbij.
    Zolang de zolder niet af is kunnen we ook nog niet met de babykamer beginnen. Ik moet er maar rustig onder blijven maar het voelt niet prettig!

Afgelopen dagen ineens last van harde buiken. Bahbah..
    Zo einde geklaag!

Hier mogen de kids volgende week ook weer naar school. Weer terug in het Ritme. Ik heb genoten van de vakantie maar straks weer regelmaat is ook fijn!

Miran; kop op meid! Wat fijn dat alles goed is met de niertjes! Blijf goed aan jezelf denken!

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Mayke: was er n reden voor dat je oudsten zo vroeg zijn geboren? Is er nu ook n grote kans dat dat weer zal gebeuren?
    Dat lijkt me wel spannend en je bent opeens een stuk minder lang zwanger ook...

Hoer was het weer vroeg dag... FJ had om half 2 en om half 5 gedronken wn. Toen hadden we om 5.45 een mug in de kamer. Vriendlief moest er om 6 uur uit en tv en FJ waren om 6.15 al uit bed...
    Straks een verjaardag van het zoontje van n vriendinnetje, vanaf 11 uur. Dus dat is gezellig!
    De schoonmaakster zou komen vandaag, maar ze heeft haar enkel verstuikt... Moet ik zelf maar wat stofzuigen straks.

Jullie nog plannen voor vandaag?

3. miran336

miran336 Fanatiek lid

Mayke; Aaargh! Lekkage in huis... echt niet leuk! Dat geeft ook een zooi en een oponthoud. Maar goed, over 5 weken moet alles eigenlijk wel klaar zijn begrijp ik? Hoeft je mannetje zich niet te vervelen ;)
    En jij wel een beetje om jezelf denken hoor, des te langer blijft de beeb zitten. Volgende week de kids weer naar school, moet jij dan ook weer werken?

4. miran336

miran336 Fanatiek lid

Hier een nacht met 5x wakker (is al beter dan gisteren). Ook had onze jongste gisternacht telkens nachtmerries, waardoor hij even bij ons in bed heeft geslapen. En afgelopen nacht gebruikte hij de "nachtmerries" weer om bij ons in bed te mogen slapen ;) Maar dat feest ging niet door. Gelukkig heeft mijn man die taak op zich genomen en zoonlief een paar keer terug naar bed gebracht.
    NU zit ik beneden met de oudste, die had buikpijn omdat hij trek had. Dus we zitten aan een boterham.

Mijn zusje en haar man zijn vandaag 3 jaar getrouwd. Dus daar ga ik vanmorgen even een bakkie doen. Toen ze trouwden was het 30 graden, we zaten volop in de zon te zweten :D Leuk om even aan terug te denken.

Vandaag ben ik 34 weken! Nog eventjes...
    Ik zie het inmiddels al iets zonniger in. M'n andere kids waren ook rond de 8 pond, zal met deze ook wel goedkomen. Mijn man vind dat ik gewoon iets op mijn eten moet letten en er niet te zwaar aan tillen. Beeb zal het goed hebben bij me.

5. miran336

miran336 Fanatiek lid

#1505 miran336, 7 aug 2012
    Laatst bewerkt: 7 aug 2012
    Ow ja, ik ben ook nog eens even goed gaan nadenken door een vriendin van mijn zusje. Die is zwanger van de 1e en sinds een week opgenomen in het ziekenhuis ivm slechte doorbloeding van de navelstreng. Ze is een week na mij uitgerekend. Mijn zusje zou gisteren bij haar op bezoek gaan, maar ze kreeg een telefoontje dat haar vriendin geen bezoek mocht ontvangen omdat de ctg niet goed was. Tsja.. dan krijg ik maar een groot kind, toch??

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Miran: ja idd! Dan is dat nog wel het minst erge inderdaad. Het is gewoon weer n wonder dat verder alles goed is! Probeer daar maar op te focussen, mij hielp dat ook!

7. Damyar

Damyar Niet meer actief

Ook voor smile nog even;

Ik zit nu 13 dagen na pregnyl en test elke dag ff om te zien of het mooi daalt. Nu was hij zondag nega op een grijzig lijntje na buiten afleestijd. Nu teste ik gisteren al iets meer posi en vanmorgen een duidelijke roze streep. Ik test telkens met ochtendurine. Hierbij de foto zodat jullie even mee kunnen kijken of ik gek wordt of niet.

Zit wel 3 dagen voor nod en op de foto zie je mooi roze maar in het echiieeee is i nog roziger

Wat zeggen jullie ervan???

Bijgevoegde bestanden:

8. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Damyar: Ik zie hem!!!!!!!! Hoef er niet eens voor te turen meid. Wat geweldig! Ik duim voor een plakbeeb!

Ik denk als hij de komende dagen donkerder wordt dat het dan wel goed zit.

9. miran336

miran336 Fanatiek lid

Je wordt niet gek, wel zwanger geloof ik... Maar dat is een gezonde ziekte ;)

10. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Miran: hihi, leuke uitspraak! Geloof het maar hoor Damyar!

11. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Mayke....bah een gesprongen waterleiding. Dan is klussen al helemaal niet leuk meer. Hier vandaag grote vorderingen gemaakt. De eerste helft van de keuken staat. De andere helft kan pas over vier weken omdat er nog ladenkasten geleverd moeten worden... Het showroommodel was net iets te lang, dit is opgelost door een ladenblok van 90 om te ruilen voor eentje van 60...maar daar moeten we nu op wachten.
    En idd, net wat Surf vraagt...waarom waren je andere kids zo vroeg??

Miran: hoe is het met degene met een slecht doorbloede navelstreng? Al wat over gehoord? Enne...ik wil je niet bang maken...maar wees alert!! Ik ken iemand die zw diabets had wat niet tijdig ontdekt is....kindje waarschijnlijk daardoor in de buik overleden. Nogmaals...niet om je angst aan te jagen, maar vertrouw je het niet, laat het dubbel checken!!!!

Damyar: super dat je me hier op de hoogte houdt!! Tof, tof, tof, ik zie echt een streep. Maar...hoe is het met je zus? Of heb ik daar overheen gelezen?? Zal zo nog even terugbladeren.

En voor hen met een slechte nachtrust...hopelijk vannacht een betere nacht!! Zonder huilen en muggen

12. miran336

miran336 Fanatiek lid

Smile; ik hoor net van mijn zusje dat haar vriendin (met die slecht doorbloedde navelstreng) vanavond is bevallen van een zoon van iets meer dan 1600 gr. Ligt in de couveuse maar doet het goed. Verder weten we nog niets.
    Tsja, daar is onze beeb een beertje bij vergeleken waarschijnlijk.

En wat betreft dat bang maken... daar ben ik best gevoelig voor moet ik zeggen...
    Heb de laatste dagen best veel harde buiken en ze zijn soms ook echt vervelend. Maar ik voel de beeb goed, dus daar moet ik maar op vertrouwen. Donderdag 16 aug weer naar de gyn, dan zal ik het nog eens met hem bespreken.

13. Damyar

Damyar Niet meer actief

Smile het begin met de keuken is er in ieder geval, je kunt verder wel koken of. Hoe is het verder, is je verlof nu helemaal aan het eind of...

Miran: wat een kleintje zeg. Hopelijk maakt hij het verder goed.

Betreft mijn zus, het gaat redelijk. Ochtenden blijven het zwaarst. Vrijdag gaat ze bevallen, of althans ingeleid worden. Morgenavond moet ze vaginaal tabletten inbrengen voor de baarmoedermond. Ze hebben nu alles geregeld en ze zijn het wachten een beetje zat. De vwp ging, was wel pijnlijk maar nog wel redelijk te doen. Morgen krijgen ze daar de eerste 3 uitslagen te horen of het trisomie 13,18 of 21 is. Dat zijn de meest snelle uitslagen en de rest over 2-3 weken. Hoe dan ook het kindje heeft te veel afwijkingen waardoor het leven niet levenswaardig is en dan doet de uitslag voor dit kindje er niet meer toe. Alleen nog voor de toekomst is dit belangrijk. Het is heel erg zwaar, ik help waar ik kan en meer kan ik niet. Probeer als ik thuis ben gewoon de dingen te doen, maar makkelijk is anders. Jank om alles, kan gewoon geen zielig liedje horen of het verdriet overvalt me. Ik gun dit niemand toe hoor, maar waarom nou zij. Zij is de allerliefste tante voor mijn kinderen die ik maar kan wensen, zag haar al helemaal voor me met haar eigen kindjes. Het vertroetelen, ze zou het geweldig doen en nu moet ze bevallen en afscheid nemen van haar eerste kindje. Het is gewoon allemaal klote

14. miran336

miran336 Fanatiek lid

Damyar; ik heb het met jullie te doen... wat krijgen jullie veel voor de kiezen. Natuurlijk ben je huilerig en is het kloten.. Een hele dikke knuf van mij!

15. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Damyar: allereerst veel sterkte deze dagen. Lijkt me echt heel zwaar.
    Wat betreft de keuken: nog steeds geen water en fornuis...maar als het goed is vandaag wel weer. Zou fijn zijn. Verder heb ik nog vier weken vakantie...dan weer aan de slag.

Meiden. Vraagje. Wie van jullie heeft wel eens een vaginale schimmel gehad? Ik heb last van jeuk, afscheiding en de boel is aardig rood. Lijkt op een schimmel....wat nu? Huisarts is op vakantie...zijn er nog huis tuin en keukenmiddeltjes????

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Damyar: logisch dat je zo emotioneel eronder bent! Als ik het alleen al lees springen de tranen in m'n ogen! Zo heftig en zo erg allemaal om dat mee te moeten maken, dat gun je niemand!!

Smile: ik heb t nooit gehad, maar wat ik erover weet klinkt het idd aardig als een schimmeltje... Zou even de vervangende huisarts om n receptje vragen. Huis, tuin en keuken middeltjes weet ik niet helaas...

En? Al gas en water?

Hier vandaag n rustdagje gepland, maar niet echt gelukt... Wel de jongens naar de opvang, dat scheelt al n boel, maar verder heel veel opgeruimd en gepoetst. De schoonmaakster heeft een verstuikte enkel dus die komt niet deze week. En het huis moet toch n beetje leefbaar blijven tenslotte. De wc's, keuken, woonkamer weer schoon, 3 wassen gedraaid opgehangen en gevouwen wat uit de droger kwam. Speelgoed van de jongens uitgezocht, alles wat stuk of niet meer compleet was is de vuilniszak ingegaan. Deel naar boven, dus scheelt hier beneden weer wat bende....
    Verder onze duowagen op marktplaats gezet, want die gaan we toch niet gebruiken.
    F.eline lijkt wat aan het regelen want ze drinkt elk uur ongeveer...
    Dus... Nog n uurtje dan zijn de jongens er weer, dus ik ga even de laatste dingen doen.

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Smile: ik zie net n reclame van Canesten Gyno, is n zalfje of tabletje tegen vaginale schimmelinfecties. Te krijgen zonder recept bij de drogist of de apotheek. Mssn is dat wat, hoef je niet langs de dokter...

18. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Thanks Surf. Zal even langs de drogist gaan!
    Enne...inmiddels weer gas, nog geen water... Morgen is er weer een dag. Tis verdikkie al half 1!!

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    O meiden! Hier zo'n lekker nachtje gehad! F.eline sliep rond 21 en kwam pas om 5.30 voor de eerste voeding vannacht! Ik was wel wakker vanaf 5, moest plassen en lag toen n beetje te wachten tot ze kwam...
    Gister was het nog 1-4-6, maar toen voelde ik steeds dat ze koude beentjes had, dus vannacht n pyjamaatje aan gedaan en voilà, ze slaapt de hele nacht! (of het is toeval hihi)

Hebben jullie nog plannen vandaag?

M'n broertje komt hier om half 10 omdat dan de autostomerij komt om z'n auto van binnen en buiten te poetsen (waar hij woont is nog geen werkgebied en rekenden ze flinke voorrijkosten, dus komt hij even bij ons).
    Om 11 uur fysio, daarna even koffie drinken bij m'n ouders, want die hebben visite en m'n vader wil graag z'n kleinkinderen showen haha. (zodra er kleinkinderen zijn, tel je als kinderen toch minder mee ;))

Vanmiddag verder geen plannen. Vriendlief is er niet vanaaf, das wel jammer, maar goed...

20. miran336

miran336 Fanatiek lid

Wat een genot dat F. zo lang sliep! Heerlijk, kun je echt even bijtanken. Weet niet of het toeval is, maar deze nacht heb je te pakken. Mijn jongens sliepen trouwens ook beide rond 7 weken door.

Smile; wat zul je blij zijn als alles af is ;)

Deel Deze Pagina