Daymar, heel veel sterkte voor vandaag! Ennasil, spannend, nog even afwachten dus tot zondag. Verder lees ik dat veel van jullie op camping/vakantie vieren. Heerlijk met het weer van afgelopen weekend. Wij hebben lekker genoten in de tuin. Gister was een topdag, voelde me compleet ontspannen en genieten. Vannacht een slechte nacht. S veel wakker en ik had zelf veel last van de warmte en dan raam open was weer koud. Voel me emotioneel wel weer wat beter. Ik lees bij jullie wel het afscheid nemen van dingen omdat je weet dat dit je laatste is. Ik heb altijd gedacht dat ik vier kinderen wilde. Tijdens deze zwangerschap ging ik er al wel aan twijfelen en heb toen al wel geroepen dat dit wel eens de laatste keer zou kunnen zijn. Nu de kleine er is, krijg ik steeds meer het gevoel dat het zo goed is. S is een super lief kereltje, maar ik zie steeds minder voor me dat ik nog een keer zwanger ben, nog een keer een babytje. Merk bij mezelf dat ik echt naar bepaalde dingen kijk en er bij stilsta dat dit wel eens de laatste keer zou kunnnen zijn.
Meiden met slechte nachten: sterkte hoor. Niks aan en energie vretend!! Miran: nachtje ziek, brrrrr....hopelijk snel weer helemaal de oude. Damyar: veel sterkte de komende tijd! Wil even een fotootje met jullie delen. Kunt wel zien dat het zusjes zijn
hier is thijmentje weer naar school natuurlijk (blijft een beetje gek hihi, maar wordt vast snel gewoon...) mn vader was hier net nog even op de koffie, komt straks terug en haalt dan tv meteen even van school. kj is nog zoekende zo zonder zijn broer (het weekend natuurlijk weer heerlijk door hem vermaakt...), hij kijkt nu even een filmpje op you tube. ik heb de derde was er inmiddels in zitten, dat is het nadeel van zo'n weekendje, veel was! de boodschappen besteld, die komen weer woensdagavond, lekker! verder niets bijzonders eigenlijk...
Daymar: heel veel sterkte. Smile: aaaaa, wat lief. Je kan idd zien dat het zusjes zijn! En die 1ste foto van Rozemarijn haha, ze trekt echt zo'n verbaasd gezicht hihi. Heel lief. Mayke: vervelend dat je ziek was. En hoe ziet je schoonvader dat voor zich, jij sjouwen met je zwangere buikkie? Groot gelijk dat je het niet alleen gaat doen. Hopelijk heeft je mannetje snel tijd. Hier alles goed. Zondag gezinnetje afgesloten en flink verwend met iets leuks voor de kids en een bosje bloemen. Ook een lief kaartje erbij. Altijd leuk als de mensen de zorg zo gewaardeerd hebben! Net even boodschappen wezen doen in de stad met dochterlief. Haar broertjes zitten nu weer op school. Vanmiddag mag ze ook elkker naar de psz en dan heb ik het rijk voor me alleen.
Hey meiden Ik kom even laten weten dat ik nog zeker aan jullie denk. Allen die bevallen zijn gefeliciteerd Damyar veel sterkte lieverd Hier nog steeds niet zwanger, ook eigenlijk niet mee bezig geweest. heb straks lekker grote vakantie van school zal dan vast wel weer gaan kriebelen. Doei meiden Dikke knuffel voor jullie van mij
Hoi meiden, Ik ben weer thuis, ingreep was om 13:00 uur en 15:00 uur was ik weer thuis. Bloed niet veel en voel me alleen moe. Heb tot het avondeten ook in bed gelegen. Nu ff beneden, maar maak het niet al te laat. Voel me wel leeg, maar ook heel rijk met mijn knullen. Zo lief zijn ze voor me, al weten ze natuurlijk niet wat er aan de hand is. We gaan volgende week de spullen die we niet nodig hebben uitzoeken en veel op mp zetten oa nieuwe wandelwagen en een wieg. Mijn zus wil graag de kleertjes overnemen en nog wat spullen. Overigens zijn we vandaag er achter gekomen dat ik een hartvormige baarmoeder heb in extreme vorm. Daar kan de miskramen van komen, al is het niet zeker. Maar voor ons maakt dat niet meer uit, het is over en uit.
Oeh meis... ik krijg een brok in mijn keel van je laatste zin. Hoezeer jullie er ook achter staan, ik heb al die tijd erg met je meegeleefd in de tijd van je miskramen en de behandelingen. Ik vind het ontzettend knap dat je er een punt achter kunt zetten, en zeker ben je rijk met je knullen! Laat ze je maar even lekker verwennen. Dikke knuf van mij!
Pff, wat Miran ook zegt, brok in m'n keel van je laatste zin! Ik vind het zo knap dat jullie de beslissing hebben kunnen nemen om het proberen te laten voor wat het is en dat jullie gaan genieten van jullie mannen! Diep, diep respect!! Ik had het jullie zo ontzettend gegund!! En ja n hartvormige bm, je hoort idd wel vaker dat dat mk's veroorzaakt... Maar goed... Lieve Damyar, sterkte om dit een plaatsje te geven!! Je mag altijd pb-en!! Knuffel!!
Pfff, Damyar. Moeilijk hoor. Zo als we hier met zn allen samen aan dit topic begonnen. Hoe snel jij zwanger was....al die miskramen...en dan nu 'over en uit'. Onvoorstelbaar hoe het soms lopen kan. Heel veel sterkte, ook met uitzoeken van spullen. Wel fijn, dat je zo te lezen, berust in de situatie en je je gelukkig voelt met je gezinnetje!!
Lieve Damyar, Wat knap dat je zo sterk blijft! En nu geniet van je mooie knullen. Ik wens je al het goeds toe!! Doe je het wel rustig aan de komende dagen? Laat je maar lekker in de watten leggen thuis, dat heb je meer dan verdiend!
Lieve damyar, wat heb ik toch veel respect voor je woorden en hoe je omgaat met alles. Niet alleen de miskramen, maar ook je stiefzoon, de behandelingen!! Je bent een hele sterke vrouw met een mooie persoonlijkheid. Houdt dat vast. Heel knap hoe je hier mee omgaat, geniet van je mannen!! En hopelijk blijf je nog regelmatig met ons meekletsen als het je niet teveel pijn doet
Lieve damyar, jeetje meid, wat ben jij sterk!!! Zo'n zware tijd gehad (en nu nog!) en dan zo goed kunnen relatieveren! Want ja natuurlijk moet je volop genoeten van al het goeds en moois wat je hebt, maar niet iedereen ziet dat zo snel al weer! Diep respect hoor!! Hopelijk voel je je gauw weer goed en kun je dit een plaatsje geven en idd gaan genieten van je gezin! Hele dikke digiknuf van mij!!
GM meiden, Bedankt voor jullie berichtjes. Ik heb heerlijk geslapen. Heb bijna tot geen bloeding, maar dat kan nog komen is me verteld en ook weet ik het van eerdere curretages dat het wat later op gang kan komen. Hoe is het met jullie? Surf: je mag bijna bevallen, wat denk je zelf? Wordt het een latertje? Miran: ben je nog geslaagd met shoppen, ik heb het vast gelezen maar niet in me opgenomen. Vanaf nu probeer ik het weerr bij te houden. Ga zometeen wat advertenties plaatsen op marktplaats, heb nog veel spullen van de kids over en volgende week als ik eraan toe ben de baby spullen. Vandaag in ieder geval een rustig dagje en heb niets op de planning.
ik vind je heel dapper meid!! hier helaas ook sinds gisteren beetje bruin. dus de ongie zal vrijdag of zaterdag wel komen. ik denk dus dat de ei is gesprongen voor de pregnyl of tijdens. als ik nu had geweten dat ik zwanger zou zijn had ik mischien je kinderwagen en wiegje wel willen hebben. maar ik ben bang dat het nog wel even duurt voordat het bij ons raak is.
damyar: hopelijk blijft het vloeien weg... of in ieder geval dat het niet veel wordt... het kan inderdaad nog wat later op gang komen... rustig aan maar vandaag! hier al bijna 37 weken idd, gaat snel! ik denk dat als de vk niets zou doen dat ze dan tussen de 40 en 41 weken geboren zal worden (net als de jongens), maar als het mogelijk is word ik gestript met 39 weken, dus heb hoop dat ze voor de uitgerekende datum geboren zal worden... afwachten nog even! hier net even langs de ha geweest, heb veel last van mn hooikoorts helaas... bij de jongens en tijdens de bv-periode niet gehad, nu weer wel... en mn gewone meds mag je niet gebruiken... krijg nu een neusspray, hopelijk helpt het... ga hier vandaag lekker een beetje rommelen, wil nog een en ander opruimen/schoonmaken, z'huis tas maar langzaamaan gaan verzamelen denk ik, uitdeelkoekjes bestellen voor de jongens, en vanmiddag naar de vk...