Waaaaaaaaaaaah, ik lees in een ander topic dat Elvinia gisteren om vijf uur richting ziekenhuis is vertrokken met weeen......meid....melden...hoe is het???????????? Spannend dit zeg!!!!!!
Ik lees verder in dat topic en: Ze heeft een zoon en een dochter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Elvinia! Van harte!!! Het klinkt alsof alles goed is!! Hopelijk horen we snel meer van je!!! Wihuuuu, wat gaaf zeg!!!!!!
Goedemorgen!! Wat fijn dat ze er zijn Elvinia! Ik ben heel benieuwd hoe het met jou en de kleintjes is!!
Hoi meiden, voor degenen die niet op fb zitten plaats ik het ook even hier In het zh ging de ontsluiting heel snel, maar de laatste paar centimeters gingen langzaam. Rond een uur of 1 had ik uiteindelijk toch volledige ontsluiting. Om 2:19 werd Niek geboren. Roos was al vlak achter hem en kwam door zijn geboorte in ademnood. Ze hebben toen Roos er om 2:26 met wat geweld eruit gehaald, maar ze reageerde helemaal niet. Nadat de artsen haar gestimuleerd hadden, begon ze eindelijk te reageren. Roos ligt in de couveuse, ivm de ademnood. Met Niek is alles goed! Hun volledige namen zijn Otniel Jevan Raul en Soraya Sefanja Iulia. Niek weegt 2463 en Roos 2254 gram.
Wow, wat is het even spannend geweest!!! Hopen dat je kleine meid het snel heeeeeel goed gaat doen en uit de couveuse mag!! Hoe heb je het zelf ervaren?? Vooral dat laatste stuk met Roos lijkt me heeeel spannend!!!!
Meiden, Ik ben al een week misselijk en draaiierig. Voel me een beetje zwanger. Maar ben aan de pil, dus zou niet moeten kunnen. Geen zw-test in huis om te controleren, wel ovu test. Deze gaven vorige week maar 1 controlestreep (logisch). Vanochtend boven de pot gehangen. Niet overgegeven, maar flink lopen kokhalzen. Mn laatst ovu test gepakt en deze geeft nu opeens twee strepen??? De teststreep wel een stukkie lichter dan de controlestreep. Maar dit zou toch niet moeten kunnen? Had zaterdag net mijn laatste ongi dag. Het lijkt me stug dat ik zwanger ben, maar voel me zo belabberd. Heb voor de zekerheid maar even een zw test besteld.....beetje vaag zo.
Oh jee smile, met pil zou je geen positieve ovulatietest kunnen hebben. Je krijgt namelijk geen eisprong. Maar ja zeg nooit nooit. Mijn oudste is ook zo gekomen en is nu 8.
De test is ook niet positief...tenminste...de teststreep is niet zo dik als de controlestreep, maar wel goed zichtbaar. Ik lees op internet dat je altijd wel LH in je lichaam hebt...maar ook als je de pil slikt??? Daar kan ik niets over vinden. En het gekke vind ik, dat vorige week de ovutest echt negatief was, dus alleen een controlestreep.... Nou ja...ik wacht tot de zw testen binnen zijn. Maare TM2: was jij én aan de pil én ongi én toch zwanger? Of alleen aan de pil en zwanger??
Ojee smile... Het lijkt mij ook niet dat je een tweede streep moet krijgen op je ovutest... Wanneer heb je je zwtest binnen? Spannend! Elvinia: ook hier nog even, van harte met je kids! Prachtige namen! Hier een rustig dagje. De jongens zijn naar de opvang en ik ben met FJ samen thuis. Van het weekend zaten we naast n Belgisch gezin. Een jochie van 2,5 en een babietje van april. Hij was nu 58 cm (kleiner dan FJ!!) en qua gewicht was hij ook zeker niet zwaarder. Echt n klein ventje joh, wist niet wat ik hoorde haha Wij gaan hier nog even dutten.
Ik denk morgen (besteld via 123test). Maar het lijkt me zo'n onwaarschijnlijk scenario. Ga er dus ook echt niet van uit...maar moet het wel ff checke
Ja zou het voor de zekerheid maar checken idd... Toen kj een mnd of 4-6 was dacht ik ook steeds dat ik weer zwanger was. Ik had m'n cyclus nog niet en we waren niet altijd even voorzichtig zeg maar. Ik heb in die paar maanden zeker 10x getest hihi. Niks aan de hand steeds, maar wel het gevoel zwanger te zijn. En toen we er eenmaal echt voor gingen duurde het 3 mnd haha
@smile, ik was en zwanger en aan de pil en ongi. Ik kwam er pas achter toen ik 9,5 week was.. Bleek achteraf met echo. Was een keer dus gewoon ongi geweest wel iets minder en de tweede keer nog minder waardoor ik getest Ans omdat ik zo moe en misselijk was..
Plaats het hier ook even... Roos ligt aan de beademing!!! Het was zo raar, alles leek goed te gaan en ze zou uit de couveuse mogen. Na het avond eten kwamen mijn ouders op bezoek en hebben haar toen nog gezien. Er leek niets aan de hand... En toen het bezoek weer terug was bij mij op de kamer komt er een arts die ze wegstuurt naar de wachtkamer. Roos kreeg amper adem meer en werd weer blauw. Daarom hebben ze haar aan de beademing gedaan en haar onderzocht. Waarschijnlijk zijn haar longen nog niet helemaal ontplooid of gerijpt of hoe dat dan ook heet... Iig, we mogen nu amper bij haar kijken en morgen mag ze sowieso niet naar huis. Ik vind het zo raar, waarom hebben mijn ouders niets gezien bij haar? Want ze waren er nog toen de arts binnenkwam!! Ik ben zoooo bang dat het verkeerd gaat ofzo...
Elvinia: ik hoop dat kleine Roos n goede nacht heeft gehad! Ik duim dat ze snel weer volledig zelf zal kunnen ademen! Smile: en? Testjes binnen vandaag? Ben benieuwd! Hier naar het cb straks. M'n ouders blijven even bij de jongens, dus hoef niet met z'n allen, scheelt weer wat gesjouw. Ze krijgt haar eerste prik vandaag, zielig!! Ik woog vanochtend 70.0! Morgen kom ik eindelijk weer in de zestig!! Joepie, das zeker n jaar geleden haha
SMile; je weet het wel spanned te houden ik ben benieuwd! Toch stiekem wel heel bijzonder als het zo zou moeten zijn! Surf; Wat een mooi gewicht! Ik teken daar vast voor 2 maanden na de bevalling. Het zal bij mij wel wat langer duren voordat ik de 70 weer zie, maar daar ga ik wel weer helemaal voor! Misschien tegen die tijd weight watchers maar weer eens oppakken. DAt is mij altijd wle goed bevallen. Zo Lynn naar school brengen en boodschappen doen met WOut. Mijn schoonouders passen eigenlijk op op de donderdag maar ze vinden dat nu niet nodig omdat ik toch thuis ben. ZElfs 2 uurtjes in de middag zodat ik kan slapen (wat toch echt moet van het ziekenhuis) vinden ze niet nodig. grrrr Ik moet Wout maar even voor een filmpje zetten.. soms baal ik daar dan zo van... het zullen de hormonen wel zijn.
Jeetje dat gaat weer al met jouw! Ik kom alleen maar weer aan. Was al aangekomen toen ik stopte met de pil. Maar er zit nog 4 kg van zwanger zijn aan en 10 kg van daarvoor.. Dus eb nog een hoop te gaan. Ik val na mijn bevalling gewoon nooit af. Moet ik altijd hard voor sporten en een streng lijnen.
Succes bij het bureau, altijd sneu die prikjes. Hier heeft boef alleen de tweede keer er veel ast van gehad.
Elvinia....Roos aan de beademing...wat spannend. Hoe ging de nacht?? Hier wachten op de post, hopen dat de test er bij zit. Gisteravond echt heel duizelig geweest en krampen in mn onderbuik.Nu ben ik iets minder duizelig en verder gewoon niet zo lekker....beetje vreemd allemaal.....
Zooo FJ is weer goedgekeurd bij het cb. Ze weegt 5400 gram en is 59,5 cm lang. Beiden boven gem. Ze hebben nog n x op mijn vraag naar het fontanelletje gekeken, maar het is nog steeds goed gelukkig. Ze zeiden dat we goed geoefend hadden met haar op de buik leggen zodat haar bekje sterk wordt. Maar het leuke is dat ik dat amper geoefend heb haha, ze kan het gewoon al goed! Wel ook twee prikjes gehad, zielig, maar ze was n stoere bikkel hoor. Even huilen, maar al snel over.