Zwanger worden/zijn van een 3e kindje!! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Surf, fijn dat het zo goed gaat!

Smile, Spannenddd!!! Ik ben benieuwd hoor:D

Hier weer een minder fijn bericht. Roos heeft gisteren inderdaad een terugval gehad. Dit is niet heel ernstig en gaat vanzelf over.
    Wel kwamen ze er bij het onderzoekn vanochtend achter dat ze iets met haar hartje heeft.
    De arts kwam dit tussendoor even vertellen, ze zijn nu weer met haar bezig.

Met Niek is alles goed en in principe mag hij gewoon naar huis, maar Roos moet dus blijven.

Ik kan me er wel boos om maken, want bij de echo's werd gevraagd of we een hartkwaal in de familie hebben. Dus ik vertelde dat mijn broer een zoontje heeft met een gaatje in het hart. Met deze informatie hebben ze gewoon niets gedaan! Niks gecontroleerd!
    En net na haar geboorte hadden ze ook niks door!
    Als ze die ademhaling problemen niet had gehad, hadden ze haar misschien wel gewoon naar huis gestuurd...??

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Pff Elvinia, schrikken zeg! Hopelijk is het iets wat ze kunnen verhelpen! Sterkte!!

3. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    De post komt hier altijd heel wisselend. Ik voel me nu trouwens weer goed. Doe alleen een test om het echt uit te sluiten...en als ik me zo duizelig blijf voelen moet ik maar eens naar de HA.

Elvinia...spannend hoor. Hopelijk valt het allemaal wat mee. Mag je niet in het ZH blijven? Lijkt me een beetje gek om alleen met Niek naar huis te gaan??

4. ennasil

ennasil Niet meer actief

even via hier nog. ik kan niet meer reageren op jullie berichtjes op fb.

dat ik jullie verlaat is niet om jullie berichten hoor. maar gewoon dat ik alllles wil loslaten met bezig zijn met zwanger etc. als ik mijn acount niet opzeg, of maar blijf lezen. dan vergeet ik mijn eigen leventje. ik ga zo ontzettend mee in jullie verhalen en sommige verhalen maken mij ook bang. ik heb veelste veel gelezen over mk, ma, niet zwanger kunnen worden ander dingen etc. en ik wil dat niet meer. ik wil mijn eigen leven oppakken zonder dat ik steeds in zit te loggen en weer nare verhalen lees. ik betrek dat te erg op mezelf. heeft helemaal niks met jullie te maken hoor! :)

alle meiden heel veel succes en geluk toegenwenst!

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ennasil: als je maar geniet van het zwanger zijn, want het is zo'n bijzondere en wonderlijke tijd!

6. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ennasil: begrijpelijk meid als je van jezelf weet dat je het allemaal teveel aantrekt dan doe je het juiste door je account op te zeggen. Maar vergeet idd niet te genieten van het zwanger zijn, want het is zo voorbij! Zit je ook op fb op ons clubje? Dat weet ik eigenlijk niet.

Smile: postbode inmiddels geweest?

Elvinia: jeetje meid, jullie meisje het zo moeilijk. Ik hoop dat ze snel weer opknapt. Ik zou als dit alles achter de rug is een een hartig woordje spreken met de desbetreffende persoon die de echo heeft gemaakt waarom er destijds niks mee gedaan is. Maar eerst maar eens zorgen dat jullie meisje er boven op komt.

7. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ja, postbode is geweest, en nee, hij had geen testjes bij zich. Grom

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Balen smile... Nog n dagje wachten dus...

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!
    Hier lekker geslapen, alleen was m'n bed vannacht drijfnat, hadden m'n tieten nogal gelekt...

Kj is naar de opvang vanochtend, dus ben alleen met tv en FJ.
    Zo even n vriendinnetje sms-en of we even kopje thee kunnen komen halen, gezellig!

Fijne dag allemaal!

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    vriendinnetje had al een afspraak, dus hebben we voor volgende week afgesproken. tv wilde heel graag naar zn opa en oma (mijn schoonouders), dus zijn we daar naartoe gewandeld. Ze waren aan het klussen en dat vindt tv geweldig, dus ik ben na een uurtje weer naar huis gegaan met fj, en hij is daar gebleven. rustig ochtendje zo dus hihi
    fj slaapt al vanaf half 10, dus ze zal zo wel wakker worden om te eten (heb al een paar toeschietreflexen gehad in ieder geval hihi)
    zelf ook zo een broodje eten en dan kj ophalen van de opvang. hij had vanochtend een uitje, ben benieuwd waar hij naartoe is geweest.
    vanmiddag komt mn moeder nog even denk ik, dus ook gezellig.
    vanaaf voor het eerst fysio training, ben benieuwd...

bij mn broer nog steeds geen kindje, vind het zo spannend... ze was afgelopen zondag uitgerekend, dus het kan wel elk moment gebeuren...

smile: bij jou al duidelijkheid?

11. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

Surf, spannend hoor van je broer en je schoonzus! Die heeft netjes de 40 weken bijna gehaald!

Smile, hopelijk zijn ze er gauw! Spannend hoor, ik ben benieuwd.

Hier: ik lig in mn eentje op de kamer. De twins liggen bij elkaar op een speciale afdeling. En het eten is vies:)

(Even offtopic: lees net er weer een tweeling is geboren in ons forum, de 3e in 2 dagen tijd!! sorry ik vind dat gewoon zoo leuk:D)

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Elvinia: dat is ook leuk!! Kindjes die geboren worden, dat is toch prachtig!
    Hoe gaat het met je meisje?

En m'n schoonzusje was afgelopen zondag al 40 weken, al bijna 41 nu dus... Spannend spannend!

13. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Spannend Surf!!!!

Elvinia, eten in ZH is nooit lekker. Bah. Hoe gaat het nu met Roos?

Hier een witte test. Dus zw uitgesloten. Misschien komt het ook door mijn vakantieritme. Laat op bed en uitslapen tot een uur of kwart voor negen. Nog een week, dan moet ik weer aan het werk en gaat dochterlief naar school. Wat meer ritme doet vast ook wonderen!

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Smile, dan weet je in ieder geval dat dat het niet is... Wie weet helpt n ritme inderdaad wel. Hopelijk voel je je snel weer beter dan!

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Oja smile: we hebben op FB bedacht dat we n keer n meeting gaan doen. Omdat jij niet op FB zit dacht ik, ik laat het je in ieder geval weten en dan moet je maar kijken wat je wilt. We hebben nog geen concrete plannen verder...

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Pagina 4 meiden, dat kan echt niet hoor ;)

Goedemorgen!

Hoe is het?
    Hier lekker geslapen, FJ kwam om 5 uur voor het eerst, dus ze heeft van 9 tot 5 geslapen!
    Gisteravond waren we uiteten met schoonouders bij de Japanner! Heerlijk! Ik had nog nooit sushi gegeten, maar is echt erg lekker.
    Mijn ouders waren bij onze kindjes, hebben lekker met ze gegeten en ze naar bed gedaan. FJ heeft voor het eerst uit n flesje gedronken en ging meteen goed. Ze heeft heerlijk bij m'n vader het flesje gekregen. Ik had ongeveer 130 gekolfd voor dr en ze heeft iets van 110 gedronken, dus prima.

Vandaag geen plannen hier, vriendlief is grieperig dus zal n rustig dagje worden vandaag...

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    M'n nichtje is geboren!! Joepie! Met 41 weken wilde ze de wereld gaan ontdekken!
    Ik ben zo blij!!

(geen berichtjes hierover op openbaar FB graag, m'n broer moet het nog wereldkundig maken ;))

18. gabrielw

gabrielw Lid

26 aug 2012
    19
    0
    1
    Vrouw
    rotterdam
    die was zal altijd blijven komen ,hij staat hier ook weer lekker te draaien , of je nu 1 of 2 of 5 kinderen heb:p

19. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Hoe heet je nichtje surf???

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1