surf fijn dat de fles meteen goed ging.. weet helaas alles van flesweigeraars.. en gefeliciteerd zeg met de kleine van je broer.. hopelijk is alles ok.. kan je lekker gaan shoppen!!! elvina nog gefeliciteerd met de kleintjes.. hoe is het met jou en de kids? alles goed verlopen? ik hoop het!!! smile bah zeg die onzekerheid.. maar ben je al lang duizelig dan?? ben weer terug van vakantie.. heerlijk weggeweest.. lekker aan niks denken (nou ja.. maak me wel druk nu we er straks weer voor gaan.. bezogd me wel hoofdpoijn en heb ik normaal nooit)
Wendy: fijn dat jullie n lekkere vakantie hebben gehad! Ik kan me voorstellen dat de spanning om weer ervoor te gaan je hoofdpijn kan bezorgen. Ik hoop dat het snel mag lukken en dat het nu goed blijft gaan! Ik duim voor je, heel hard! Hier lekker geslapen, maar wakker geworden met n vol hoofd en keelpijn... Vriendlief was van het weekend grieperig en nu ik helaas... Straks naar n vriendinnetje toe, hopelijk blijft het droog, kunnen we met de kindjes naar de speeltuin. Fijne dag allemaal!
He meiden, ik denk nog aan jullie hoor......maar zo hectische tijd achter de rug met de verbouwing etc...... Ga morgen ff teruglezen. Elvinia.....ik las de naam roos en beademing en ik dacht opeens huhhhhhh............die ken ik hahahaha...........ik schreef hier een tijdje mee.........maar tja verbouwing facebook zwanger twee kids werken etc....grappig dit! Hoe gaat het verder met iedereen??? Hier goed, op de vreselijke zuurbranden na dan. Heb er regla PH voor maar nu net deze avond/nacht ik het hard nodig heb zijn ze op. Verder wat spannende dingen in de vak meegemaakt. Verloor opeens veel vocht, en kleine had ik de hele dag weinig gevoeld, dus in frankrijk met spoed naar de gynaecologie gegaan......veel onderzoeken gehad (ze sluiten daar alles uit) en alles was goed. Daarna een week later bij VK echo gehad, en die belde me in de namiddag nog een keer op, ze had alles nog eens goed bekeken maar vermoedde een verwijd nierbekken.....dus week later weer een medishce echo, maar alles is goed. Af en toe al wat gerommel.......gek, bij de andere twee was ik niet zo bezig met oeiii, maar nu........
Spannend goofy! Eind komt nu snel in zicht joh! En inderdaad spannend, gelukkig gaat het allemaal nog goed. Hier rommelig nachtje, niet door FJ die deed het goed (ze sliep van 19.30-3.30-6.30. Maar tv kwam 2x bij ons in bed, tweede keer maar laten liggen... En ik ben grieperig, van manlief gekregen. Alleen hij kan in bed blijven omdat ik thuis ben, maar ik heb de zorg voor 3 kids, is minder fijn... ( en hij blijft alleen thuis als ik heeeel ziek ben...) Maar goed, kijken of ik m'n ouders Jan inzetten vandaag
@surf beterschap! Hopelijk zijn de kids een beetje lief voor je vandaag. @goofychick, het schiet echt al op. U.. Echt al aftellen over een paar dagen dan mag de kleine gewoon al. @wendy, ik duim boor je meid. @hier, ik ben echt helemaal op. Na een emotioneel heen en weer geslingerd weekend. Besloot boefje dat hij toch echt niet van slapen houdt en heeft ons al twee nachten echt heel de nacht bezig gehouden met zo af en toe een uurtje rust. Ik. Let eerlijk bekennen dat ik de laatste tijd steeds vaker denk waar ben ik aan begonnen. (sorry voor degene die heel graag willen en al die verschrikkelijke dagen mee meten maken) Maar ik heb geen seconde meer voor mezelf. Of misschien net. Ik heb in maanden geen fatsoenlijke nachtrust gehad. Ik ben constant beig met proberen iedereen voldoende aandacht te geven, maar het lijkt nooit genoeg, hubbie zit er doorheen die heb ik al naar een psycholoog gestuurd. En dan ook nog die verdomde bekken... Grrrr ben er sms zoooo klaar mee. Maarrrrr, ik heb gisteren lekker een bak filet gegeten en een heerlijk roomijsje... Hmmmm dat smaakte wel na 9 maanden diëten. Dus nog ff ervan genieten en dan ga ik op dieet voor mezelf. Die kilo's moeten eraf. Zometeen weer naar de fysio.
Meid.....herkenbaaar. Tenminste voor een groot gedeelte. Met drie jonge kids is het heel druk, weinig tijd voor jezelf. Hier ben ik ook constant bezig om ruzies op te lossen en het huis wordt een steeds grotere puinzooi. Man lief heeft het super druk op zijn werk, dus ik moet echt alles zelf doen. Volgende week zelf weer aan het werk en ik moet ook flink aan de bak voor de uitgever...Soms denk ik echt dat ik gillend gek word en ben ik er zooooooooooo zat van!!! Maar jij hebt ook nog vreselijke nachten en een man die niet lekker in zn vel zit. Dat maakt het nog zwaarder. Heb met je te doen. Is het geen optie om M.inck beneden te laten slapen? Als hij genoeg voeding heeft gehad en geen vieze luier heeft, dan moet het ook een keer klaar zijn. Althans, dat vind ik. We hebben het hier ook twee keer gehad met de oudste twee dames. Drie dagen beneden slapen deed wonderen. Toen was het klaar. Maar ja...daar moet je wel tegen kunnen. Sommige vinden het echt niet kunnen. Ik vind dat je best voor jezelf mag kiezen als het de spuigaten uit loopt... Gisteren naar de stad geweest met de oudste twee. Pfffffff....een hele opgave. Maar tis aardig gelukt. Verder aan het voorbereiden voor volgende week. Dan mag ik weer aan de slag. Heb exact een half jaar thuis gezeten. Wie weet hoe het met Elvinia haar dochtertje is?? Surf...al bij je nichtje geweest zeker. Bijzondere naam....maar gelukkig verschillen smaken, anders had iedereen hetzelfde geheten
Tmv2: je mag best wel uitspreken dat je het zwaar vindt. Het is tenslotte ook best druk met 3. En dan heb jij nog je lichamelijke beperkingen die het heel lastig maken en n mannetje die zich niet happy voelt, dat is nogal wat hoor! Lekker van je af praten, helpt! Smile: zo dus ook bijna weer aan de slag... Zin in? Hier als ik ga beginnen ook 8 mnd thuis geweest... Zal wel weer wennen zijn. En ja, gelukkig verschillen smaken, want 15 x Jan in de klas is ook zo saai! Hier vriendinnetje op de thee gehad. Een uurtje, omdat ik niet lekker was ging ze weer op tijd weg. De jongens waren al opgehaald door m'n ouders, die zijn samen zwemmen. Dus nu samen in bedje met FJ naast me.
Wat betreft Elvinia: volgens mij mocht de kleine meid morgen naar huis, maar weet het niet zeker.... Hopelijk gaat het goed met r!
Wat een rust! Hoe is het met iedereen? Zijn er mensen die tips hebben voor mij om een beeb beter te laten slapen. Ik heb echt al alles geprobeerd. Eerst was alleen overdag drama, dat kon ik wel handelen.. Maar nu is het dag en nacht drama en ik kan er gewoon niet meer tegen.. Ik ben een uur bezig als ik geluk heb en dan slaapt hij ongeveer 50 minuten en dat hooguit drie keer per dag. Tenzij ik rond blijf lopen en blijf wiegen met de kinderwagen slaapt hij langer, maar dat houden mijn bekken niet vol.. Verder krijgt hij echt regelmaat.
tmv2: wat vervelend dat het slapen zo lastig gaat! je zegt dat je een uur bezig bent om m in slaap te krijgen. wat gebeurt er als je hem niet in slaap gaat wiegen? wordt hij dan jengelig of blijft hij vrolijk doorgaan? misschien heeft hij niet zoveel slaap nodig en kan hij toe met 2x wat langer? en hem moe maar wakker in bed leggen, evt wat laten piepen, wat gebeurt er dan? valt hij dan niet in slaap? (ik leg FJ er moe maar wakker in, vaak begint ze dan wat te huilen, niet dramatisch, maar na 2 minuten is dat over en slaapt ze, ze moet dan even toegeven lijkt wel) ik heb geen kant en klare oplossing helaas, sorry! kan het niet zijn dat hij in een sprongetje zit? dat het daarom nu lastig gaat? ik hoop in ieder geval dat je er snel vanaf bent en dat hij weer slaapt als een roosje! sterkte!
Tm2: onze oudste was ook echt een huiler. Van smiddags 2 tot savonds 11. Ik heb toen wel geleerd om tijd voor mezelf te creeren. Flesje gehad? Luier schoon? Even gespeeld / geknuffeld? Dan legde ik haar gewoon in bedje. Deur dicht en pech gehad. Anders is het gewoon niet vol te houden. Heb je inbakeren al geprobeerd? Of wellicht kiss syndroom? Dat hebben we bij R toen ook uitgezocht. Een deskundige baby chiropractor kan ook wonderen verrichten!
tmv2: zeker vervelend dat het slapen zo lastig gaat. Heb je eens een dagboekje bijgehouden op welke uren hij meestal huilt en wanneer? Er bestaan speciale huilpoli's. Ik geloof in Nijmegen en arnhem, zwijndrecht, vlietland ziekenhuis(schiedam), dordrecht. Ben nog aan het zoeken waar meer. Via je huisarts of cb kan je daar meer info over krijgen. Inbakeren al geprobeerd? Bij je in een draagdoek (al weet ik niet of dat met je bekken ook goed gaat lang), radio 3 met klassieke muziek, osteopaat, chiropractor, t-shirt dat je hebt gedragen als onderlegger gebruiken? Moeilijk hoor.
Ik ben d'r ook wel hoor. Alleen even niet zo posterig met berichtjes... Gaat wel goed hier, laatste loodjes. Ben moe en mijn bekken werken steeds minder mee. Kan me nog goed redden maar moet wel opletten wat ik doe. 'S nachts elk uur wakker door pijn, plassen en harde buiken... Morgen weer controle bij de gyn.
miran: vervelend zulke nachten! laatste loodjes gelukkig! nog even en dan kan je je kleintje vertroetelen!
Alles heb ik hiervan al geprobeerd. Als ik hem laat huilen stopt hij met ademen of hij maakt zich zo druk dat hij gaat overgeven.. Dus ik laat hem wel huilen, maar meestal geeft dat geen effect. Inbakeren is hij sinds 2 dagen afgebouwd omdat hij kan draaien. Kiss syndroom heeft hier de oudste gehad. Hij heeft het niet. Hij had enkel een blokkade in zijn Heupje en dat is verholpen. Ik heb nu vannacht en overdag de fles gegeven (overdag het laatste beetje) terwijl hij in bed ligt. Zodat hij niet weer weggelegd hoeft te worden. Want hij wilde alleen bij mij slapen en ik moet zeggen zoals het er nu naar uit ziet werkt het. Samen met mijn hoop geeft dat weer een beetje energie. Hij heeft vannacht van 2 tot 6.30 geslapen!!
@smile, draagdoeken geen ervaring mee. Ik kan het niet met mijn bekken en de oudste vond het verschrikkelijk. Dus toen gelijk mee gestopt. Dus kan je helaas net helpen.