Tm2: Hier hield de oudste ook op met ademen...grrrr...toen ze net kon staan zakte ze gewoon door haar benen heen door de ademnood. Tja...als je alles al geprobeerd hebt...zit er niet veel anders op dan doorzetten. Maar tjonge, wat vervelend zeg!! Van 2 tot half zeven geslapen. Diep respect dat je daar zo postief over bent!!
smile: ik heb de calin bleu geweven draagdoek (zomerdoek), heerlijke doek al zeg ik het zelf. wat wil je erover weten? tmv2: hopelijk helpt dat dan met flesje in bed... ik zal aan je denken vannacht!
Surf: ik zoek een draagdoek voor beginners. Heb gelezen dat de calin blue te dun is voor beginners. Te snel drukpunten bij niet secuur knopen.... Toevallig nog ervaring met andere doeken? Vind het zo lastig! Er zijn zoveel! Neig nu een beetje naar een Girasol. En anders de Hoppediz Pune (maar die is ook vrij dun) Enne...hoe lang is jouw doek???
draagdoek.. ik heb een rekbare.. maar is niet zo lang te gebruiken.. mij lijkt steviger fijner.. knopen leer je vast wel .. hoewel.. ik vind het nog wel lastig hoor
Ik heb geen anderen helaas... Ik had de cb gekozen omdat ik n zomerdoek wilde. Heb geen last van drukpunten, hij draagt fijn. Volgens mij is mijn doek 5,20m, maar weet het niet zeker, heb maat M genomen. Knopen heb je zo onder de knie, er zijn heel veel filmpjes op you tube.
surf knap ban je afvallen!!! petje af hoor hier al een paar weken steeds vreselijke hoofdpijn... kan dat door curretage?iemand een idee?
wendy: ik denk niet dat het door de curettage kan komen, mssn wel door de narcose trouwens... en anders mssn de hormoonschommelingen waar je de afgelopen maanden mee te maken hebt gehad mssn? vervelend hoor! sterkte!
@wendy, het zal idd ws door de narcose komen, of alle spanningen en hormonen van de afgelopen weken. @surf, ik vind dat afvallen ook zo knap. Ik kom alleen maar aan wordt tijd dat er wat meer bewogen wordt met dit lijf haha.. @miran, om half een en om kwart voor vijf. Maar na het eten wel gelijk weer slapen!! Dat is al zo heerlijk en nog steeds met fles in bed, dus ik denk dat hij de nachtvoedingen gewoon te gezellig vond. Gezien zijn eenkennigheid misschien toch ook een beetje verkatingsangst al is dat volgens mij beetje vroeg. Maar ja hij is ook altijd bij mij
tmv2: fijn dat ie in ieder geval meteen weer ging slapen. hier was het ook half 2, kwart voor 5, kwart voor 7... maar vandaag gaat het alweer beter, gister en eergister wilde ze constant drinken en nu zit ze op 9.15 - 12.00 - 16.00, dus heb hoop dat het vannacht weer naar 1x gaat... we'll see!
en dat afvallen is dus hel gemakkelijk met die methode. het voelt namelijk niet als afvallen hihi ik mis wel de toetjes na het eten, maar ik neem 's avonds wel een bakje volle (!) kwark met zelfgemaakte muesli (je mag 100 gram) of een handje macademia noten, stilt net de lekkere trek zeg maar. en vanmiddag tussendoor een (koolhydraatarme) cracker met roomboter en brie (heeeeerlijk!) nu zit er een heerlijke koolhydraatarme quiche in de oven met andijvie, garnalen, rivierkreeftjes, creme fraiche en geraspte kaas! en de kilo's vliegen er vanaf! vanochtend was ik 68,5! het geeft zo'n goed gevoel, denk dat ik doorga naar de 58
surf en toch is het knap hoor.. hoe maak je die muesli.. en wat eet je als ontbijt e.d?? ben wel benieuwd
Jeetje dat gaat hard, maar dat zal wel in combi zijn met de bv. Is het niet erg om zoveel af te vallen met bv? Ivm de afvalstoffen. Als het je makkelijk afgaat zou ik ook gaan tot de 58 (als dat niet te dun is) lekker hoor! Ik ga nog een paar weken niet opletten en vanaf 1 oktober hard aan de slag. Maar na 9 maanden wil ik ff nergens naar kijken. Maar zal wel niet op hard gaan, ik ga meestal harder als ik sport enzo. Hoe is het vannacht gegaan? Hier 1 keer, de tweede keer was half zeven dus die reken ik maar niet meer als nacht. Al voelt het wel zo hihi
Tmv2: ik heb van tevoren wat gegoogled over die afvalstoffen en die komen echt alleen maar als je n hongerdieet doet en ik eet nog best veel hihi. Wel stond er dat je je productie goed in de gaten moet houden, maar aangezien dat bij mij nooit zo'n probleem is geweest maakte ik me daar niet druk om en dat gaat ook nog steeds prima. Hier vannacht 3.00 en 6.15 prima dus!(laatste mag wat later ) Daarna clustert ze dan wel wat om 7.45 en 9.15, maar sindsdien slaapt ze alweer! (t is nu half 2 bijna)... Bij jou dus ook weer n beetje n normale nacht, fijn! En groot gelijk heb je dat je nu eerst even gaat genieten hoor, lekker doen!
Wendy: de muesli maakt m'n vriend, zal t even vragen. Het is in ieder geval notenmuesli, met kaneel of koekkruiden ( 2 varianten). Als ontbijt eet m'n vriend vaak yoghurt (max 100 gr) met muesli. En ik n koolhydraatarme cracker (zelfgemaakt of gekocht). Ik eet er dan 2, eentje hartig (bv kaas, ham en komkommer met roomboter) en een zoete met pindakaas of (koolhydraatarme) chocopasta. En water. Met de lunch gewoon brood (3 of 4) en n grote bak fruit en melk. 's avonds dan weer koolhydraatarm.
Tmv2: hoe ging t vannacht? Hier 2.45 en...... 7.30! Joepie! We zitten weer op 1x, hopelijk blijft dat zo) Gisteravond hebben we n vakantie geboekt voor in oktober een weekje. Heerlijk! Alles was de revue gepasseerd, VS, Andalusie, Egypte, Canarische eilanden, en het is geworden.... Noorwegen haha. Iets heel anders. We wilden niet zo veel geld uitgeven en we houden er ook wel van nog iets te doen en niet n week alleen maar strand en zwembad. Dus hebben we de eis van zeker mooi weer laten vallen en gaan we naar het noorden. Zijn al 1x eerder in Noorwegen geweest en we vinden het echt prachtig daar. We hebben een huis met binnenzwembad, super voor de mannen natuurlijk! Heb er superveel zin in! Voor vandaag niet veel plannen nog, zal n rustig dagje worden denk ik.
Tjee meiden, wat een nachten hebben jullie zeg. Daar ben ik dan niet jaloers op! En surf....netjes hoor, dat afvallen! En ieder die nog moet afvallen...succes met de strijd!!! Hoe is het met de zwangeren onder ons???!!! Voor velen begint het toch erg dichtbij te komen!!!
@surf wat goed van je meisje. Hier was het ook zoiets. Om 2 uur en om 7 uur. Dus we zitten weer op een voeding! Gelukkig want ik hield dat minimaal 2 keer gewoon niet meer vol.
Ooo tmv2: fijn! Hopelijk blijft het zo idd! Ik wil ons niet ontmoedigen, maar ik heb onze kj in m'n hoofd en hij sliep tot n week of 12 door tot half 6 ongeveer en vanaf toen kwam hij weer 2x in de nacht tot hij 9 mnd was en ik over ging op fv, toen sliep hij door...