Van de week nog zeker 12 voedingen op n dag, vandaag weer netjes op 6! Ben trots op ons meisje. Vast n regel-driedaagse gehad...
Padt was hier bij de middelste ook. Tot ze 2,5 was. Tot der 2 kwam ze twee keer er nacht en daarna nog 1 keer. Hier vannacht weer twee keer. 0.30 en 4 uur. Ik snap er niks van mijn kinderen houden niet van slapen in ieder geval de jongens niet. Nou dat hebben ze niet van ons hoor! Haha Zo de kids naar school brengen. Ben benieuwd heb me toch spierpijn. Waarvan....??? Ik ben vrijdag even naar de stad geweest en van het weekend is hubbie ook veel weg geweest dus echt al 7 dagen niet echt rustig aan kunnen doen. Ik denk daarvan. Zou niet weten waarvan anders. Hoest met de beebs op komst?
Tmv2: gek is dat toch wel. Dan kunnen ze het n periode wel en dan opeens niet meer?? Hier n goede nacht, ze kwam om half 4 en 8 uur. De jongens waren om half 8 wakker! Hoe gaat het met het slapen overdag? Al iets beter? En ja die spierpijn kan denk ik wel komen door het steeds door moeten zeg maar en geen rust kunnen hebben. Het gaat hier echt goed moet ik zeggen. Sprookjeswonderland zaterdagochtend, maar helemaal geen last van gehad (mssn n beetje, maar echt niet noemenswaardig...) Heb ook aan het eind van de dag veel minder last, hoor het s nachts bijna niet meer kraken, dus gaat echt de goede kant op! Hoe gaat het bij jou? Rijd je nu alweer auto of nog niet? En het wandelen opbouwen gaat dat ook? En zwangeren? Nog vol te houden allemaal?? Ik hoop het!
Ja hoor, prima vol te houden. Lig nu weer even aan een controle-CTG. Uk is druk hihi, dus dat zit wel goed. Kids zijn weer naar school.
Hoi dames, Ik kwam toevallig dit topic tegen, leuk . Ik ben mama van 2 kids (jongen van 4) en (meisje van 2). Wij gaan nu officieel (gaan nu ronde 3 in) voor een derde kindje. We doen het het langer zonder voorbehoedsmiddelen omdat we zoiets hadden van komt het dan komt het maar sinds 2 rondes ben ik echt op ei enz aan het letten. Bij de eerste heeft het 9 rondes geduurd en bij de jongste meteen ronde 1 raak. Liefs
@surf, fijn dat het al stukken beter gaat. Hier merk ik nu ik gestopt ben met bv wel eindelijk weer iets beter gaat. Is lang geleden dat ik dacht ik ga vooruit. Ik kan nu 15 minuten met steun en 8 minuten ongeveer zonder steun. Moet wel zeggen dat het naarmate de dagen vorderen minder wordt. Begin van de week meestal beter door rustiger aan kunnen doen in weekend. Helaas nog geen autorijden of fietsen. Ws oktober. Inderdaad raar, hij heeft twee weken lang 8 uur tussen de voedingen laten zitten maar nu. Ik had ook ergens gelezen dat de nutramigen heel licht verteerbaar is en dat meer mensen ineens hebben dat kids Snachts weer komen. Maar ja bv is dat ook. @miran.... We tellen af.... Spannend!! Ben erg benieuwd !
Dank je wel, ik schrijf al jaren mee op het forum en had eigenlijk zoiets van ach ik ga niet meer bij zwanger worden kletsen maar soms is het toch fijn ff wat dingen te delen met dames die in hetzelfde schuitje zitten of gezeten hebben hihihi
Kikkert:welkom. De eerste negen maanden, de tweede in 1x. Dan zit deze er misschien wel tussenin Hopelijk snel positief!! Hier oudste officieel naar school. Ze is helemaal happy. Twordt er ook een stuk rustiger op. Nummer 2 kan nu rustig haar gang gaan zonder aldoor dat geruzie! Moet wel wat wennen dat ik nu echt op tijd sta! Vier keer per dag naar school crossen, pffff. Tis gelukkig dicht bij (5 minuten fietsen)
Kikkert: welkom! Hopelijk snel n derde wonder onderweg! Tmv2: al wel iets vooruit zo te lezen, maar je bent er helaas nog niet... Gelukkig ook wel het gevoel een beetje vooruit te gaan. Smile: ja thuis wel wat rust, maar dat geheenenweer vind ik wel wennen. Wat mij betreft mogen alle scholen n continurooster hebben... Vraagje: FJ had vanochtend om 8 uur gedronken en nu (13 u) pas voor de tweede keer... Zit daar niet veel te lang tussen? Ik heb r maar n beetje wakker gemaakt (tegen m'n principes in eigenlijk). Zaterdag zat er ook tussen half 10 en 15 uur (5,5 uur) tussen... Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Continue rooster daar ben ik ook wel voor! Moet zeggen dat ik ook dacht tien ze naar school gingen heerlijk beetje rust. Maar toen begon het pas. Altijd op die klok kijken, als je net ergens mee bezig ebt weer ophalen. Dan afspreken met vriendjes dus of je huis vol of weer op en neer rijden. Zwemles, judo en ga zo maar door... Haha Een voordeel ik ben nu blij als ze lekker vakantie hebben. Ik weet nog dat het cb tegen mij zei dat ik er overdag op die leeftijd niet meer DNA 4 uur tussen mocht laten zitten. Maar ja... Eet ze ook als je ze eerder wakker maakt. Hier geeft meneertje heel Gied aan wanneer hij wel en niet wil eten en wil hij niet dan krijg ik er niks in. Ik vind 5,5 uur voor overdag wel lang. Wat zegt je eigen gevoel en doet je bv het er goed op.
Thx meiden. @smile herkenbaar ik heb dat idd ook, ik kan het te voet doen. De school ligt een paar straten verder maar soms is het een geren.
Dames hoe hebben jullie een derde ervaren? Ik vond zelf van 1 naar 2 heel erg meevallen (de oudste had erge reflux, was een zorgen kindje) dus bijn nr 2 dacht ik echt o zo hoort het hahaha....mij lijkt van 2 naar 3 reuze mee te vallen of vergis ik me daarin?
Surf: ik doe er niet zo moeilijk over. Vier of vijf uur er tussen... Kikkert: ik vond de overgang van 2-3 stukken groter dan van 1-2. Maar heb hier ook drie kids onder de vier gehad, dus dat was echt aanpoten....
Tmv2: hier is ze ook duidelijk. Als ik haar wakker maak bijv s avonds, dan krijg ik er echt niets in, maar nu begon ze al wat te bewegen, dus toen heb ik r opgepakt en dronk ze goed. Smile: denk op zich ook dat het moet kunnen, maar vergeleken met vorige week of vergeleken met de jongens is dit zoooo anders...En dan slaat meteen de onzekerheid toe hihi Kikkert: ik vond de overgang van 1 naar 2 het heftigst, en van 2 naar 3 het minst. Onze kleine meid is dan ook wel erg makkelijk. Ze is rustig, je zou dr bijna vergeten hihi... Borstvoeding gaat erg goed ook, dus zo nog wel 10 haha (gaan we niet doen hoor!) Wat ik wel weer even wennen vind is dat we net n beetje gemakkelijk op pas konden, zonder enorme luiertas en buggy's en dat je je nu weer ongans sjouwt aan van alles en nog wat...
Ik vind de overgang van 2-3 wel erg groot. Ik ook juist omdat de kinderen wat ouder zijn en dus alles doorgaat. De jongste moet overal mee naar toe en heeft dus weinig rust. Hij is ook absoluut geen makkelijke en is snel overprikkelt. Maar ja het moet. Slapen moet hij tijdens schooltijden en eten ook nog ergens daartussen. Bij de andere ging je meer mee in hun ritme, dan kan nu niet. Ik heb alleen mijn bekken en de allergieën en huil hoeveelheid van de kleine boef niet mee. Kortom ff aanpoten... Tijd voor mezelf heb ik echt niet. Maar ik geniet wel van mijn mannetje! En vind het heerlijk dat ik het allemaal nog eens mee mag maken.
Kikkert, welkom hier! Succes, hopelijk heb je gauw een positieve test Hier hebben we gelukkig nog steeds een hele lieve buurvrouw die Raf elke dag mee naar school neemt. Sowieso ga ik m nu absoluut niet naar school brengen en ophalen hoor. Lig nog lekker thuis. Hier nu wel problemen met de bv. Ik trek het allemaal niet erg meer. De bv sloopt me een beetje. Het is vreselijk vermoeiend om de twins te voeden. Eerst deed ik ze om de beurt, maar dat duurde zo vreselijk lang steeds. Nu probeer ik ze dus tegelijk, gaat op zich wel goed. Maar ik denk toch dat het niet lang gaat duren of ik ben echt kapot Daarom ga ik denk ik kolven, dan kan manlief helpen met fles geven...
Lieve elvinia.. De eerste twee weken borstvoeding zijn een hel. Daarna lijkt het goed te gaan en komen de regeldagen. En je moet er nog eens twee voeden. Sowieso al petje af. Ik weet zeker dat er niet veel zijn die er überhaupt aan beginnen. Borstvoeding is het beste voor je kind, maar wat nog veel beter is is een gelukkige moeder die kan genieten van der kindjes dan een moeder die oververmoeid is en al op ziet tegen de volgende voeding. Luister goed naar jezelf
ff kort.. elvina; knap van je hoor.. alles wat je ze aan bv kan geven doe je.. surf ik moest altijd vaak voeden..vaak elke 2 ,5 uur.. dus dit ken ik niet lees vanavond bij en reageer dan wel