Zwanger worden/zijn van een 3e kindje!! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Elvinia: een tweeling zelf voeden lijkt me ook heel erg zwaar!
    Kan je niet ze om en om de borst geven dus als de een de borst krijgt, krijgt de ander n flesje en dan om en om dus. Ik denk dat ik dat zou proberen of dat n beetje haalbaar is...
    Je hebt ze al twee weken gevoed! Super hoor!
    Luister naar je eigen gevoel, wat tmv2 zegt is helemaal waar!

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    De gevoelens of ervaring zijn dus verdeeld of het zwaarder is of niet....ik zal Het zelf moeten ondergaan tzt hihihi

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Een 2ling voeden lijkt me ook pittig

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Kikkert: helaas kan niemand voorspellen hoe jij het zal ervaren...

Hier n dagje rust, kindjes naar school/opvang. Vanochtend naar m'n werk geweest om bij te kletsen, even de stad in, thuis geluncht, daarna even langs de ha. Dacht dat ik n schimmeltje had vanonder, maar het schijnt n bacterie te zijn, kan met meds maar ook vanzelf over gaan alleen duurt het dan langer... Maar de meds mogen niet samen met bv :(
    Nu dus geen meds genomen, ik ga wel kolven voor n voorraadje (2dgn) zodat als het lang blijft dat ik alsnog de meds kan nemen en dan drinkt zij 2 dgn afgekolfde melk... Onhandig!
    Nu even in bed samen! Fijn!

5. miran336

miran336 Fanatiek lid

Daar is ie dan... Onze zoon F.erris. vanmorgen geboren met een keizersnede. Ik ben moe, heb wat pijn... Mannetje doet het goed. Is nog wel wat misselijk en moe.

6. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    He Miran,

Ik had bij je topic van de keizersnede erop gezet dat je bevallen was. Het hoe en wat mag je zelf vertellen. Hopelijk vind je het niet erg?

Meid, van harte met jullie F.erris. Geniet van je kraamtijd. Is het allemaal gelopen zoals je het wilde?
    Hoe gaat de borstvoeding?

Ik heb net met bijscholing gehoord van een lactatiekundige dat als je de 1ste 3 dagen met de hand minimaal 5x per dag afkolft tussendoor (dus extra, hoeft ook maar eventjes) en dit hem geeft met evt. een theelepeltje dat dan uiteindelijk blijkt dat die moeders langer borstvoeding geven, ze niet zoveel afvallen die kindjes en dat die moeders uiteindelijk ook veel meer melk kolven dan moeders die dit niet hebben gedaan.
    Zeker als hij wat misselijk is kan dit een uitkomst bieden. Krijgt hij toch wat binnen.
    Is helemaal onderzocht, wij hebben grafieken enzo gezien.

Misschien heb je hier iets aan?

Hoe vinden de broers hun broertje? Lekker genieten!

7. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    wat een rust hier!!

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Echt wel! Iedereen druk druk druk!

Om half 2 heb ik weer m'n eerste uurtje werken (thuis gelukkig!)
    Heb eerlijk gezegd geen zin hihi...

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Nou, het werken was toch wel weer leuk! Volgende week is ze er niet en dan die week erop doen we 3 uurtjes tot m'n verlof is afgelopen, dan ga ik nieuwe klanten aannemen.

De jongens zijn nu bij mijn ouders en FJ is thuis, het is dus rustig hier!

10. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Elvinia, hoe gaat het met je span? Super knap dat je zelf aan het voeden bent! Vergeet niet aan jezelf te denken hoor!

Miran waaahhhh nu jouw kleine man er is ben ik geloof ik ineens de volgende..... dat is een gek idee!!!!! Hopelijk gaat alles nog steeds goed met je en drinkt F.erris ook nog steeds goed!! BEn zo blij voor je dat hij er is!

Wie weet waar ons lijstje gebleven is met data e.d?? Ik heb al even zitten zoeken maar kon het niet meer vinden.

Hier gaat alles goed, ik voel me prima de laatste weken. De kleine man groeit heel goed, ze schatten hem al op 2100 gr. Lynn woog minder met haar geboorte dus ik vind het een heel onwerkelijk idee dat ik nu ineens een groot (normaal) kind kan graan krijgen!
    De gyn had het voor het eerst ook over de 37 weken halen, wat zou dat fijn zijn. Ik moet wel schakelen merk ik! Nooit gedacht dat het ook zo zou kunnen gaan.

De verbouwing vordert, de kamers boven zijn gestuckt en het eerste schilderwerk is gedaan. Coen breekt nu het bed van Wout af zodat we tegelijker tijd een begin kunnen maken met het schilderen van de baby kamer. Over een week moet het klaar zijn boven, vanavond logeert hij bij oma, zaterdag ook en de rest mag hij gaan logeren bij ons op de kamer of bij zijn zus. Hij vindt het geweldig en ik ook dan komt er ook schot in de baby kamer!!

11. Elvinia

Elvinia Niet meer actief

mayke, de twins doen het gelukkig goed. Vandaag is manlief voor het eerst vanavond niet thuis (heeft iets van zn werk al vanaf vanmiddag) dus heb ik écht alles alleen moeten doen.
    Eten was nogal een heisa, Raf zat nogal te klieren, je moet zelf eten en ook nog op die kleintjes letten...
    Daarna Niek en Roos gevoed (Tegelijk, wat gelukkig steeds beter gaat!). Straks leg ik ze in bed...
    En dan Raf even van zn boze bui afhelpen:)

Leuk zeg, dat je nu met je kamertje kan gaan beginnen! En mooi gewichtje ook al! Hihi zoveel woog Roos bij haar geboorte;)
    En wat is er gebeurd dat je blij bent dat je waarschijnlijk de 37 weken gaat halen, als ik vragen mag??

Surf, fijn dat het werken goed ging! Dat is zeker wel heel erg omschakelen zo opeens, of niet?

12. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Zwanger worden/zijn van een 3e kindje

Nod lijst

Juni:

Lovelymom
    Ennasil

Datumloos:
    sfx50
    wendysunny

Vlindertjes:
    Jannie1980 - feb 4w3d - mrt 4w3d
    Surf - 20 juni 4w3d - 12 sept 10w5d
    Delfino - 25 Juni 4w3d
    Baby Boom - 11 Juli 5wk
    Damyar - feb 5w3d - 13 juli 9w3d - 3 sept 5w5d en nog een heel klein sterretje die zo gewenst was
    Goofychick - 5w2d
    Wendysunny - 10w - *Luca

Engeltjes:
    Jazz - 16-01-2012 - Crystal Katie* (17w) - 70 gram

Zwanger:
    goofychick - 22 september - bv - ziekenhuis
    Balleke - 26 oktober - fv - thuisbevalling
    Mayke1980 (♀ & ♂) - 9 november - fv - ziekenhuis (medische indicatie)

Geboren:
    Jannie1980 - 24-01-2012 - F.emke - 4640 gram
    Dannie81 - 3-02-2012 - B.ram - 3955 gram en 53 cm
    Saskia81 - 16-02-2012 - C.hiel - 3608 gram
    Trotsemamavan2 - 21-03-2012 - M.inck - 3420 gram
    Smile - 5-04-2012 - F.emke N.oelle
    Delfino - 19-04-2012 - T.ygo F.abian - 3560 gram en 52 cm
    Trotsemams - 27-04-2012 - jongen - 5685 gr
    Surf - 28-06-2012 - F.eline J.asmijn - 3610 gram
    Elvinia - 22-08-2012 - Niek en Roos - 2463 en 2254 gram
    miran - 05-09-2012 - Ferris - 3920 gram en 52 cm

7 x een ♂
    4 x een ♀ = dochter

13. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    hier is volgens mij het laatste lijstje. heb wel als het goed is degene die bevllen zijn er op gezet. sorry als namen of gewichten niet helemaal goed zijn.

14. miran336

miran336 Fanatiek lid

Het gaat heerlijk hier... Hopelijk dit weekend naar huis. Dan zal ik wat uitgebreider reageren.

15. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Tnks tmv2!

Fijn dat alles goed gaat Miran! Wat zou het fijn zijn als je naar huis mag!

Elvinia, wat super dat het goed gaat. Ik kan me voorstellen dat het wel enorm druk is als je er alleen voor staat.
    Lynn en Wout waren er al met 35wk. Ook deze keer gaat het neigt goed. Et de bloeddruk, maar door de medicatie hebben ze t goed onder controle. De gyn ging er nooit echt vanuit dat ik het zou redden tot de 37, maar omdat alles nu zo stabiel is zou het ineens zomaar kunnen! Ik ben benieuwd!

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Mayke: heerlijk dat het zo rustig is in de buik en dat je bloeddruk n beetje onder controle is!
    En ook thuis gaat alles opschieten met alle klussen die gedaan moesten worden, fijn!!
    Laten ze de beeb wel gewoon zitten? Of gaan ze het eerder halen?

Elvinia: ja eten met de kids, dat zijn wel van die stressmomentjes... Echt superknap dat je ze tegelijk voedt! Respect hoor!!

Miran: hopelijk naar huis morgen!!

Tmv2: thanks voor het lijstje!

Hier vanochtend tv naar school gebracht, daarna kj naar de opvang. Nu thuis bezig spulletjes te verzamelen voor ons weekendje weg! Heb er zin in!

17. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Je hebt in ieder geval heerlijk weer!
    Hier vieren we de verjaardag van de kids zaterdag. We vieren het altijd een keer groot... Nou ja groot.. Niet als iedereen afzegt echt frusterend vind het zo sneu voor ze want ze hand er zon zin in.
    Er hebben tot nu toe al iets van 45 man incl kids afgezegd. Er blijft niet veel meer over en ik zag net op fb ook een vriendin die nu bij de huisarts zit omdat ze stront ziek is, dus die zal ook wel niet komen. Niet leuk!!

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    O wat jammer zeg! Ja voor die kinderen is het huis vol het leukst... Dit haar hebben wij het ook klein gehouden ivm mijn bi, maar volgend jaar doen we het weer zoals het hoort ;)
    Hopelijk hebben jullie wel n fijne dag samen!

Hier in de auto op weg naar dtsl. Helaas wel vanuit de zon de bewolking in gereden, maar hopelijk morgen gewoon weer lekker weer.
    Kj heb ik alleen met 39 graden (denk inmiddels hoger) koorts opgehaald bij het KDV. Hopelijk kan hij wel genieten van het weekend, hij ligt nu lekker te slapen naast me...

Fijn weekend allemaal!!

19. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MIRAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Even tussen neus een lippen een berichtje?????
    Meid!!!! Van harte!!!!! Gaaf zeg!!!!
    Hopelijk voel je jezelf ook weer wat beter en geen / minder pijn!

20. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Het verschil moet er wezen. Moet er niet aan denken zo groot feest. 45 man afgezegd en je houdt ook nog een beetje over:$
    Hier heb ik alle moeder met kids op den duur maar afgezegd. Feestje voor de kids alleen nog met familie, want werd er stapeldol van. Ik houd wel van een bescheiden feestje ;)

Maare...voor jullie wel heel jammer. Balen!!!! Sneu voor de kids ook!!!

Deel Deze Pagina