Zwanger worden/zijn van een 3e kindje!! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    heerlijk weekendje hier, gaat alleen zo snel hihi

gisteren lekker uit eten geweest met vriendlief. echt alleen met zn tweetjes was dat alweer 2 jaar terug! erg toch!? tussendoor natuurlijk wel met anderen uit eten geweest, maar niet meer samen, dus dat werd hoog tijd!
    vanalles besproken, vooral veel over onze bruiloft natuurlijk ;) LEUK LEUK!
    Vanochtend verjaardag van K. (van delfino) en nu lekker op de bank. KJ ligt in zijn bedje en TV kijkt een filmpje. Straks st. maarten lopen, daar heb ik niet zo'n zin in, maar ja, nu is TV er zo mee doodgegooid op school dat we het niet meer kunnen omzeilen helaas... maar goed, ik moet nog zien dat hij gaat zingen, want volgens mij vindt hij dat alleen maar eng (en dan ben ik weer snel thuis hihi)

hoe is het met jullie?

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Meiden!!

Nope...die meeting wordt hem niet...maar wel gezellig voor jullie!!
    Prachtig wonder...geduld geduld. Die buik komt echt wel!! Met week 38 ben je hem super zat!
    Maye: hoe is het met Cas?
    Surf: gelukkig niks ergs met je moeder aan de hand. Gezellig...met zn tweeen uit eten. Dat plannen wij iets vaker in dan om de twee jaar, hahaha. Leuk zeg...die trouwplannen. Heerlijk om daar mee bezig te zijn!!!

Hier gaat het goed. F wil eindelijk eten....van een volwassen lepel...daar lag het blijkbaar aan dat ze geen hap at. Pffff...volgende keer wil ik er wel een gebruiksaanwijzing bij.

Nou ja...volgende keer....wie van jullie denkt er over een vierde?? Ik vind het echt heel lastig....

3. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @smile, die gebruiksaanwijzing zou handig zijn geweest ja.. Haha

Hier komt er geen vierde meer. Mijn lichaam kan het gewoon niet meer en ik ben al blij als het van deze keer volledig herstelt. Als dat niet zo was geweest had ik het niet uitgesloten, maar zou er wel heel goed over na moeten denken.. Ik vind het best zwaar, zeker met die nachten (al heeft hij vannacht voor het eerst van half 12 tot half 7 geslapen jipie) en financieel, het gaat het allemaal niet goedkoper op worden en wij verdienen maar gewoon.

M. Wil niks waar stukjes inzitten, maar hij eet wel bijv een koekje, korstje, stronkje broccoli, komkommer. Als het maar niet vloeibaar is met stukjes. Erg lastig, ken ik helemaal niet van de andere kids.

Sinds twee dagen heeft hij door dat hij Snachts ook kan draaien en slaapt hij dus meestal op zijn buik of zij. Sindsdien slaapt hij dus beter. Dus hopelijk steeds minder slapeloze nachten.

Gisteren bij het cb geweest. Alles goed, hij was een temperament vol mannetje, nieuwsgierig. Maar ja dat wisten we al. Hij weegt nu 9385 gram en is 72 cm..

Ik ga maar weer eens wat nuttigs doen. Heb de laatste tijd gewoon geen zin. Komt denk ik door die lange avonden en dat somber weer. Al is het nu heerlijk!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Smile: jammer van de meeting, maar begrijpelijk hoor!
    Fijndat je hebt ontdekt waardoor het eten lastig was en gelukkig gaat het nu veel beter!!

Tmv2: afgelopen nacht weer goed gegaan? Ik hoop het voor je!

Hier zit ik n beetje in n dip... M'n bekken wordt alleen maar weer erger. Word 's ochtends alweer met pijn wakker omdat ik niet weet hoe ik moet liggen. Autorijden doet weer pijn, kortom, ik ben er nog lang niet... Het ging echt al best goed, maar ben weer stuk slechter geworden. Daar baal ik zo van! Heb ook nergens zin in, moeite om 's ochtends m'n ogen open te doen... Bah, niet fijn!
    Ik geniet wel erg van de kindjes, maar merk ook dat ik naar hun toe n kort lontje heb. Ook kan ik niet even lekker met ze naar de speeltuin oid...
    Ik ben 30 en ik voel me 90... Voel me zo beperkt. En dan die donkere dagen, das ook niets voor mij...

Nou goed, moest t even kwijt...

5. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Surf...bah..klinkt niet heel happy!
    Knuf!

6. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Wat een rust hier.....

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Echt rustig ja!
    Kom steeds spieken of er iets bijgeschreven is, maar helaas!

Hier kindjes bijtijds er in. Er zijn allerlei ontwikkelingen (leuke!) op het werk van vriendlief. Dus we hebben de kindjes pannenkoeken gegeven en voor ons zelf Thai besteld :)
    Is net bezorgd, dus als vriendje de kids er in heeft kunnen we rustig (!) eten en lekker bijkletsen! Fijn!!

8. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Meiden...hebben jullie dit ook?
    Dat het je af en toe aanvliegt...dat de hele zwanger en baby tijd misschien al weer achter je ligt??
    Vandaag hoorde ik dat iemand uit de omgeving zwanger was...en ik kan er gewoon de hele dag aan denken.

9. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @smile, ik begrijp je helemaal. Het gaat zo snel. Ik weet dat er hier nooit meer een komt. Maar ik kan gewoon jaloers naar een zwangere buik kijken. Of op het forum bij de zwangere die een jaar later zijn uitgerekend en dus in dezelfde periode dezelfde aantal weken zijn.
    (Schaam schaam) denk dat het bij het afscheid nemen hoort voor mij dan.

10. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Oh...herkenbaar dus.
    Het zal er idd wel bij horen. Nu maar hopen dat het ooit overgaat

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hier ook herkenbaar hoor smile!
    als er dan iemand net zwanger is of zwanger wil worden, dan denk ik ook, wat leuk! en zou ik er echt de hele dag wel over willen kletsen en dan wil ik het ook! maar goed, dat gaat er niet van komen...
    laatst toen hadden vriendlief en ik het gezellig samen en toen wilde hij geen connie pakken, maar ik zeg, je wilt toch niet nog een vierde?? en toen was het meteen duidelijk haha

gaat het wel allemaal goed met je meiden smile?
    hier gaat het super! FJ was gisteren alweer 5 maanden, het gaat zo hard joh! niet bij te houden gewoon...
    ik ben ook als een malle foto's aan het maken (mijn manier denk ik van deze tijd een beetje levendig houden en niet vergeten hoe bijzonder het is...) vriendlief wordt er helemaal gek van haha, ik wil overal maar foto's van maken.

druk bezig nu met alle sinterklaasvoorbereidingen. we vieren het dit weekend al omdat mijn broer het de 5e met zijn schoonfamilie viert. ook gezellig natuurlijk!

tv is hier af en toe wel onuitstaanbaar hoor, zal wel bij de leeftijd horen, of de sintspanningen, maar pfff af en toe echt, waar is dat behang?!!

deze week nemen de jongens afscheid bij de kinderopvang en vanaf volgende week dus bij onze gastouder thuis. ben benieuwd hoe ze dat gaan vinden. ze hebben al wel eens kennisgemaakt, en dat leek wel te klikken. maar ze zijn ook gewend hun hele leventje al naar de opvang te gaan als ik werk en dat hoeft nu opeens niet meer, dus dat zal wel gek zijn. tv lijkt het wel te snappen, maar kj echt nog niet...

ik ga nog lekker bankhangen en vroeg naar bedje toe. moet eigenlijk kado's inpakken, maar dat doe ik morgenochtend wel... ;)

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zooo, de oudste weer op school... was natuurlijk wel even gedoe met die sneeuw, want dan gaat opeens de hele wijk met de auto haha
    maar goed, juf vond het niet erg, iedereen was later. in school natuurlijk allemaal laarsjes uit en gymschoentjes aan voor in de klas, en ze mochten allemaal iets meenemen dat ze van de Sint hadden gekregen, dus het was lekker rommelig zullen we maar zeggen.
    door sneeuw lopen met een MC en een pijnlijk bekken is trouwens niet zo'n fijne combi, maar goed...

kindjes hadden gisteren voor het laatst dit jaar hun schoentje gezet. en ik had een cars kerstkalender er in gedaan, kunnen ze gaan aftellen naar de kerst, vinden ze ook leuk.

vanmiddag weer werken, het is nog erg rustig op mijn werk, weinig klanten (denk ook door de crisis...). dus ik werk nog maar 3,5 uur per week betaald, daarnaast natuurlijk wat belletjes en verslagjes en vergaderingen, maar dat stelt ook niets voor...

gisteren de offerte van de weddingplanner gekregen, best veel geld... ik weet niet goed wat ik wil, heel veel geld uitgeven en trouwen als een prinsesje (wil het liefst denk ik, maar het geld houdt me ergens tegen), of in een kleiner gezelschap... lastig hoor! wat dat betreft kan je beter gewoon blijven samenwonen haha, hoef je het ook niet te beslissen.
    ik kan gewoon niets beslissen op het moment haha, vind het al moeilijk om te kiezen wat ik 's ochtends aantrek ;)

genoeg over mij!

wendysunny, hoe gaat het met jou meid?
    en smile, hoe gaat het bij jou?

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hmm rust rust rust...

hier alles ok!
    nog een weekje en dan vakantie, is wel snel gegaan na de herfstvakantie zeg!
    onze kleine meid is dan ook al bijna weer een half jaar! ik wilde niet kolven op het werk, gewoon omdat ik kolven echt vreselijk vind, en ik dacht dat ze dus al voor het half jaar aan de kv zou zitten, maar het lijkt me toch te lukken (doordat het nu zo rustig is op het werk) om een half jaar uitsluitend bv te geven (wel al stiekem met hapjes groente begonnen hihi).
    ben ik wel blij om! ik heb nu nog 1 voeding in de vriezer en daarmee ga ik het deze week precies redden. volgende week vakantie, en dan is het zo de 28e en is ze alweer een half jaar! pff wat gaat het hard!

hier de kerstboom weer opgetuigd gisteren, altijd weer gezellig, ook al is het een rotklus om al de 400 lampjes in de boom te krijgen, het ziet er daarna wel leuk uit weer. (vind ik dan ;))

hoe is het met jullie??

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Via deze weg ook nog even...

Iedereen een superfijn en gezellig kerstfeest! En natuurlijk een heel gelukkig, gezond, liefdevol, mooi, geweldig nieuwjaar!!!

Hier zijn de feestjes gisteren begonnen, vanavond ook kerstdiner, morgen, dinsdag en woensdag ook! Vanavond met vrienden, de rest van de kerst met familie! Gezellig!

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Smile.....zooooooooo herkenbaar van een vierde.......!!!

16. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Meiden....helaas...maar volgens mij is dit een 'doodgebloed' topic?
    Ik vind het wel jammer...maar overstappen of fb doe ik niet.
    Is er nog nieuw leven in te blazen? Of is dit game over??

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heeee waarom niet over naar FB??? Heb ik kennelijk gemist........

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Smile: wat mij betreft is het nog niet over hoor! Zou toch jammer zijn!
    Heb je een fijne jaarwisseling gehad? Ik hoop het!

Hier erg leuk! We hadden mijn broer en schoonzusje met baby en een vriendenstel met baby! Kindjes op tijd in bed en met de volwassenen rond half 9 aan tafel gegaan, lekker gegeten samen en gekletst.
    Kindjes uit bed gehaald voor 12 uur, geproost, vuurwerk, kindjes er weer in, nog een spel gedaan. En rond 3 wilden ze voor hun zesjes een taxi bellen, maar die waren helemaal volgeboekt, dus toen hebben we maar 4 extra slaapplaatsen geïmproviseerd (de baby's waren al voorzien) en rond 4 gingen we slapen.
    Met 2 onderbrekingen 4 uurtjes geslapen.
    Gezellig samen ontbeten en toen de kerstspullen opgeruimd, boom het huis uit, lekker schoon weer!
    Verder rustig aan gedaan en om half 8 op de bank in slaap gevallen, dus om 20 u maar m'n bedje in gegaan ;)
    Helemaal top dus!

19. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Gelukkig nieuwjaar iedereen!!!
    (Enne...voor mij geen fb...vind ik toch minder 'anoniem' ;)

Jaarwisseling was hier gezellig. Schoonzus en zwager met twee kindjes over de vloer. Bleven hier eten en slapen. We hadden het zo gezellig dat we 12 uur 'gemist' hebben. Pas toen het vuurwerk begon te knallen bedachten we dat het zo ver was (12:03), haha. Nu het beddengoed weer in de was zitten en straks even kijken welke huishoudelijke klusjes ik nog meer ga doen ;) Heb nog kerstvakantie, heerlijk! Vanochtend uitgeslapen tot negen uur. Kids doen het hier goed. Gezond en blij!!

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Klinkt goed allemaal smile!
    Lekker hè, die uitslapende kindjes!

Afgelopen nacht waren de jongens naar opa en oma en die zijn nu naar de dierentuin. Vandaag dus grotendeels alleen FJ! Heel gek vind ik, die rust haha.
    Heb weer n kast uitgeplozen (nog 2 te gaan...) en dan is ons huis eindelijk weer netjes (het is zo snel n bende, maar we hebben ons voorgenomen 'volwassen' te worden en een opgeruimd huis te houden... Het gaat al twee weken goed in de huiskamer haha

Straks n uurtje werken en verder nog vakantie. Morgen weer fysiotraining, heb wel het idee dat het weer wat vooruit gaat (mag ook wel n keer!)

M'n cyclus wil ook niet echt normaal worden nog, maar dat zal wel door de bv komen. Heb nu sinds 2,5 mnd elke twee weken een dag hoofdpijn (had ik altijd al de dag voor ik ongie werd) en dan 1-2 dgn wat vloeien, maar kan ik met n inlegkruisje af... Vooral die hoofdpijn is irritant!
    Maar goed, als ik straks stop met bv komt daar vast weer meer regelmaat in.

Deel Deze Pagina