Zwanger worden/zijn van een 3e kindje!! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Gisteren een prinsessenjurkje op mp gekocht. Nog gemaild of het jurkje echt in goede staat was, dus zonder vlekken en beschadigingen. Kreeg als antwoord dat het jurkje er nog heel goed uit zag. Uiteindelijk negen euro voor neergelegd, incl 2,16 aan verzendkosten. Komt het jurkje gisteren aan. Zitter er allemaal vieze vegen in, een paar stiftvlekken, een gat in de mouw, een ladder op de rug, en hier en daar laten de naadjes los. Bah, zo balen!! Heb hem, tegen de wasvoorschriften in, toch maar in de wasmachine gestopt. Vegen en stift nu zo goed als weg. Maar aan die ladder doe je niks en ook die gaten moet ik zelf maar maken...ben al zo'n held in naaien.
    Behoorlijk de smoor er in.

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou wat belachelijk!
    zo durf je straks niets meer te kopen via MP als je het niet zelf kunt ophalen...
    balen dat mensen zo'n misbruik daarvan maken...
    en dan is 9 euro nog best veel geld...

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zonet de sleutel opgehaald van mijn nieuwe werkplek. dinsdag ga ik op de nieuwe vestiging beginnen. het ziet er allemaal mooi uit.
    het enige nadeel vind ik is dat ik mijn kamer deel met iemand anders en ik dus de kamer steeds weer moet achterlaten alsof ik er niet geweest ben... het zag er heel steriel uit, en ik hou juist van tekeningen en briefjes van de clienten aan de muur en fotootjes van mijn kindjes... nou ja, zal wel loslopen.

straks op weg naar weddings! joepie, het is even rijden, maar dan ga je ook naar de grootste bruidszaak van europa! ben zo benieuwd!!

4. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    hallo dames,

ik zal ook proberen hier weer wat meer te gaan schrijven. het schiet er nu vaak bij in. dat FB is zo handig met je telefoon.
    ik lees dat hier alles goed gaat en een nieuwe zwangere gefeliciteerd.

volgens mij was de andere naam van ennasil, prachtig wonder. zou ze onderhand niet bevallen moeten zijn?

@smile, ja die vierde. ik moet zeggen dat ik regelmatig zit te snuffelen bij forum die gaan over een vierde kindje, net als dit met een derde kindje. ik weet alleen dat hier nooit geen vierde kindje meer komt. mijn bekken kunnen het niet aan. ik werk nog steeds niet volledig, kan nog niet fietsen, sporten, lang lopen. dus wat mijn gevoel ook zegt, mijn verstand zal altijd beter weten.
    mijn man heeft wel echt dat compleet gevoel. ik denk dat ik dat nooit krijg, ik vind het zwanger zijn zo bijzonder. het gevoel dat ik nooit meer die spannende test, nooit meer de bijzondere eerste echo, nooit meer dat heerlijk getrap in mijn buik dat doet me wel verdriet. maar ik ben erg gelukkig mijn mijn drie wondertjes en ga er veel van genieten. ook van het feit dat ze weer wat ouder worden. want het brengt ook wel weer voordelen met zich mee.
    ook financieel zie ik het niet zitten, want alles gaat steeds meer kosten. we krijgen steeds minder en alles wordt duurder. kijk alleen maar naar de studie later, ze kunnen het lenen, en krijgen geen basisbeurs meer. nu spaar ik daar nu al wel voor. maar ik wil niet dat mijn kids met een giga lening beginnen als ze hun eerste centjes gaan verdienen.
    maar ik begrijp je gevoel helemaal, hopelijk kun je met welke beslissing je ook neemt verder.

over kinderen slapen op zolder, mijn oudste slaapt op zolder, maar die is wel een stukje ouder dan van de rest volgens mij.
    ik ben er zelf geen voorstander van om zelf boven te gaan liggen omdat ik dan niet hoor wat er onder me gebeurd. ze gaan naar beneden zonder je het hoort bijvoorbeeld. als ze nu uit bed komen komen ze langs onze slaapkamer en dan word ik daar wakker van.

ik moet zo weer gaan werken, nr 1 van 6 dus mag mijn lol op.

oh ja, ik heb trouwens dat verhaal van dramaqueentje gelezen. verschrikkelijk zeg!!! pff

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    succes met werken tmv2! heftige dagen voor de boeg dus!

ik lees ook vaak in dat soort topics hoor, gewoon omdat ik het leuk vind haha, maar niet omdat we nog een kindjes zouden willen.

hier was tv zo trots vanochtend toen hij in zijn spiderman pak naar school ging. hij had zo'n maskermuts over zijn hoofd, maar je zag zijn trotse hoofd erdoor heen komen haha. hij heeft een leuke ochtend gehad in ieder geval.

straks naar zwemles met tv (en de andere kindjes natuurlijk). mijn moeder haalt hem gelukkig op, en dan eten we bij mijn ouders, dan kan ik daarna naar fysio, na fysio haal ik fj weer bij mijn ouders op, de jongens blijven daar logeren. en dan thuis lekker een rustig avondje. vriendlief is aan het verhuizen met zijn eigen bedrijfje en gaat ter afsluiting nog borrelen, dus zal wel laat thuis zijn.

deze week heftige week gehad voor mijn bekken... vriendlief is megadruk, ivm verhuizing en een spoedopdrachtje dat ertussendoor kwam. hij is twee nachten weggeweest, dus dan moet ik tv 's ochtends ook naar school brengen, normaal doet vriendjelief dat. deze week dus, de kindjes 2 nachtjes alleen gehad, tv 3x naar school gebracht (met de andere kindjes), mijn volledige uren (20) gewerkt, (voor het eerst!), gisteren anderhalf uur heen in de auto naar R'dam, 3 uur bruidsjurken passen, 3,5 uur terug rijden (ivm file)... Kortom, te veel, heb nu ook flink pijn en dan straks nog fysio, dat gaat niet echt een succes worden ben ik bang, maar goed, ik zie wel wat lukt...

fj gaat nu opeens hard, ze kon natuurlijk in oktober al draaien, maar dat heeft ze toen een tijd niet gedaan. sinds een maandje ofzo heeft ze dat weer helemaal te pakken en draait ze continu, maar nu probeert ze ook echt ergens te komen, maar dat gaat nog achteruitglijdend over het laminaat haha, maar goed, zo begonnen de jongens volgens mij ook!

hebben jullie nog weekendplannen? wij hebben morgen een 60-jarig jubileum van de opa en oma van mijn vriend, en daarna gaan we even kijken in het nieuwe kantoor van mijn liefste. de rest van het weekend niet al te veel, beetje bijkomen.

6. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Tm2: ach....misschien is het wel een bepaald vrouwengevoel. Het loslaten van het zwanger zijn, een pasgeboren kindje in je armen houden. Mijn man heeft dat echt niet zo...

Ai Surf....rustig aan doen dit weekend...voor zo ver al dat gaat...met een feestje. Wat is jouw bruidsjurk stijl? Volgens mij had ik dat al een keer gevraagd maar ik weet het niet meer? Modern, romantisch of....???

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
  8. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Aaaaaaaaaaaah....je straalt!!

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    dankje smile!

hier gisterochtend nog druk geweest, maar in de middag lekker thuis. bruiloftsfeest gehad van de opa en oma van vriendlief, daarna nog even naar het nieuwe kantoor in A'dam, ziet er prachtig uit!
    vanochtend ook lekker rustig. vriendjelief wilde nog even naar zijn nieuwe kantoor wat dingetjes regelen zodat ze morgen ook meteen aan het werk kunnen (zijn medewerkers), dus hij heeft de jongens mee op pad genomen. FJ ligt lekker in bedje, en ik zit op de bank haha heeeeeerlijke luie zondagochtend!

10. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Gompie...ben al bijna een week over tijd.
    Normaal gesproken wordt ik max drie dagen na gestopt te zijn met de pil ongesteld. Dat zou afgelopen zondat moeten zijn. Maar dr gebeurt niks. Woensdag test gedaan...geen streep.
    Beetje vreemd....

11. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Surf: wat een prachtige jurk! En Smile heeft gelijk je straalt!

Smile: raar, kan het zijn dat je stress hebt gehad of zo waardoor je wat later bent? Bezig met afvallen, kan je ongi ook van weg blijven. Toch over een paar dagen nogmaals testen, en anders als het weg blijft toch maar een ritje richting huisarts? Hoe is je temp? Anders dan normaal?

12. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Gekke is.... Op de dag dat ik ongi moest worden...ben ik een paar bruine sliertjes verloren en ik had ook buikkrampen zoals normaal. Wel beetje last van spanningen op het werk...misschien dat het daaraan ligt? Temp is hoger 37,2 normaal 36,5... Misschien morgen nog een test met ochtend urine...als ik dan nog niet ongi ben...

13. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @smile, spannend. Zou het een grote schok zijn of niet. Een vierde is wel welkom toch?

14. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Beide....welkom...maar ook een schok:)
    Ach...kan het me niet voorstellen dat ik zwanger ben. Vannacht opnieuw buikpijn maar nog steeds geen ongi. Morgen denk ik nog maar een keer testen.

Hier net de was gedaan met robijn klein en krachtig. Daar ben ik dus geen fan van. Bleh...wat kwam de was muf uit de machine... Heb ook nog twee flessen gekocht...aanbieding...

15. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Nog een testje gedaan...negatief...zal dan toch wel stress zijn.
    Ik wacht het voorlopig nog even af. Ben niet iemand die direct bij de HA op de stoep staat. :)

16. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Stilletjes hier....genieten we allemaal van de vakantie??
    Ik wel! Lekker uitgeslapen tot bijna negen uur ;)

17. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Wat vreemd dat je nog niet ongi bent. Afwachten maar! Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
    Hier geen vakantie meer, we zijn alweer begonnen. Duurt wel lang nu tot volgende vakantie. 9 weken. Ze zullen dan wel doodop zijn.
    Hier nu met moeite mijn moppie aan het wakker houden. Hij wil geen ochtendslaapje meer, maar op woensdag moet hij altijd zo lang wachten tot hij naar bed kan omdat de kids dan pas later uit zijn. Als ik hem nu breng dan moet ik hem te snel weer wakker maken en zit ik vanmiddag met een vervelend niet willen slapen mannetje..

Ik heb sinds deze week een tikkende klok op zijn kamer gezet en hij heeft 3 nachten maar 1 keer geweest. Normaal 3 keer. Dus hopelijk was dit hetgeen wat hielp.

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    jeetje smile, spannend zeg!
    wel raar ook... mssn spanning inderdaad, of ergens stiekem toch die wens diep vanbinnen en houd je het nu tegen onbewust omdat je mssn ergens hoopt dat het wel zo is? ik weet het ook niet hoor! ben benieuwd of het inmiddels al is doorgekomen...

tmv2: (ik moet oppassen niet jullie echte namen te gebruiken haha), al vakantie gehad, huh, ik dacht dat wij hier nu de eerste week hadden en dat er na deze week nog een week zou zijn...

wij hebben nu lekker vakantie, heerlijk weer steeds dus lekekr naar buiten. gisteren naar onze huwelijkslocatie geweest om wat dingen door te spreken, te kijken wat zij aan aankleding doen standaard enzo en wat wij dan nog bij moeten kopen.
    daarna lekker samen uit eten geweest, was weer fijn.

sinds zondag nu dus begonnen met afbouwen van de bv, gaat goed tot nu toe. vandaag probeer ik alleen ochtend, avond (evt nacht) te voeden, kijken hoe mn borsten reageren. gisteren had ik om 13 uur gevoed en toen pas om 0.30, dus toen zat er ook bijna 12 uur tussen, ik heb nu om 7.00 uur gevoed en om 19 uur gaat ze weer naar bed, dus ik denk dat dat wel moet lukken...
    ik heb nu het volgende ritme, is toch wel ok?
    7.00 bv
    10.00 fruit
    12.00 flesje 180+6 en boterhammetje
    16.00 flesje 150+5 (evt met ligaatje) (deze ga ik als eerste afbouwen naar een kopje thee oid)
    17.30 avondeten (potje)
    19.00 bv
    (de laatste weken komt ze weer 1-3x 's nachts, maar heb haar afgelopen nacht maar 1x gevoed van de 3x dat ze wakker was, en ik wil proberen dat ook zo snel mogelijk weer af te bouwen, maar goed, even kijken hoe het gaat...)

19. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    tm2: ja lastig he. Als ze een slaapje laten gaan om dan toch een goed ritme te houden. Met kids die naar school gaan is dat toch wat lastiger plannen. Dat merk ik nu ook! En dit tikkende klok...is dat een standaard tip voor niet door slapende kindjes? Nog nooit van gehoord! Grappig!

Surf:bv afbouwen. Blij om? Of jammer? Hier kunnen we met drie keer een fles toe...stap al een beetje over op echte melk. Vindt ze zo lekker! Geen allergieen in de fam...dus och..moet kunnen?? Ze is bijna 1. Tijd vliegt!

En hier nog geen ongi. Ik weet niet wat het is. Heb vakantie...wel druk met het schrijven van lesmateriaal...maar geen stress meer. En ik kan me niet voorstellen dat ik mezelf voor de gek zit te houden. Bij de andere kids duurde het een paar maanden voordat ik zwanger werd. Toen heb ik zooooooooo vaak gehoopt dat het raak mocht zijn...en nooit bleef mijn ongi uit, dus denk niet dat het dat is. Gisteravond weer aardig wat buik- en rugpijn. Maatregelen genomen voor het geval de boel snachts los zou barsten....maar er is nog steeds niets aan de hand. Vreemd, vreemd, vreemd

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Smile: blij hoor, maar ook weer afscheid nemen van...
    Ik heb er zelf voor gekozen, Ze heeft 7,5 mnd volledig bv gehad en ik vond het mooi geweest... Wil weer wat meer vrijheid, geen stuwing aan het eind van n werkdag, slapen zonder bh, weer aan de pil (omdat ik nu al een paar weken achter elkaar heel minimaal aan het vloeien ben). De jongens hebben 33 en 35 wkn gehad. FJ is morgen 34, dus zal nog wel tot de 35 - 36 komen...
    Maar gek is het wel! Vriendlief mag nog n paar mooie foto's maken ;)

En dus nog geen ongie... Raar hoor! Ben benieuwd... Wanneer ga je evt weer testen? Testte je bij je meiden al vroeg posi of ook wel later?

Deel Deze Pagina