Zwanger worden/zijn van een 3e kindje!! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door surf, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Net nog getest...negatief.
    Ik kan me herinneren dat ik ergens in week 2,5 de pil vergeten ben. Als ik daardoor zwanger ben geraakt...dan had ik nu echt al wel een positieve test moeten hebben. Het is nu twee weken geleden dat ik de laatste pil uit de strip heb genomen. Een andere optie is, maar ik weet niet of dat mogelijk is...dat mijn cyclus toen opgang is gekomen? Dus dat ik nu ergens in week 3 van mn cyclus zit? Maar heb geen idee of dat wel kan....
    Ik heb de pil nu even niet doorgeslikt...eerst maar afwachten wanneer ik een bloeding krijg. Vind het een beetje vreemd allemaal

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Smile, zou niet weten of dat kan, denk t wel...
    Het is wel gek hoor!

Hier gaat het prima met afbouwen! Voed nu nog de ochtend en de avond. Resultaat: weer meer vloeien. Irritant gedoe! Nu nog 25 jaar blijven menstrueren voor niets! Als ik de pil weer slik ga ik in ieder geval weer naar om de maand, scheelt toch weer.

Vanochtend fysio gehad en wat gewerkt, straks naar zwemles voor de oudste. Normaal haalt m'n mdr hem dan op, zodatik niet drie kwartier hoef te wachten, maar zij is op vakantie... Dus boekje en speelgoed mee en dan daar de tijd zoet brengen.

Morgen gaan we voor trouwringen kijken, leuk leuk!

3. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Oooooooooh...trouwringen. Ook zo leuk!!
    Goed in verdiepen hoor! Er is zoveel! Er bestaat een merk waarbij de man precies het tegenovergestelde draagt als de vrouw. Heel leuk! Ik zou dus bij meerdere juweliers langs gaan!!
    Veel plezier!!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik mis steeds het 'like' knopje van FB, haha!

5. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Hoe was je dag surf??? Iets gevonden??

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    leuke dag gehad, maar niet serieus naar ringen gekeken helaas... vriendlief was in A'dam blijven borrelen en met de trein terug naar huis gekomen, dus we moesten zijn auto ophalen in a'dam. daarna nog boodschapjes doen enzo, en toen had ik geen zin meer er weer uit te gaan...
    maar we hebben in een paar foldertjes gekeken die ik al eerder opgehaald had bij de juwelier en eigenlijk weten we wel wat het ongeveer gaat worden. heel eenvoudig namelijk. ook voor mij geen steentjes er in. ik heb in mijn verlovingsring 5 diamantjes (symboliseert ons gezin) en dan hoef ik in mijn trouwring niet ook nog eens steentjes. ook er vanuit gaande dat de ring natuurlijk nog minimaal 60 jaar mee moet gaan en ik geen steentjes wil verliezen enzo..
    zoiets als dit gaat het worden denk ik
    Screen Shot 2013-02-24 at 19.39.35.png

hoe is het met jou? al ongie? ben benieuwd... ga je toch mssn bellen naar de ha?

morgen is de vakantie weer afgelopen. jammer natuurlijk, maar ik merk dat het voor ons mannetje wel weer goed is, weer een beetje structuur in de dag...

7. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Aaaah...idd....vakantie weer voorbij. Sta je weer op tijd...en donderdag zelf weer aan het werk. Had nog wel een weekje vrij gewild ;)

Mooie ringen Surf. Eenvoudig...maar wel mooie vorm en ze lijken ook wel dik;)

Hier nog niet ongi...zal wel gewoon een ronde hebben overgeslagen. Ga voorlopig niet naar de HA. Die zal ook wel zoiets hebben van: wacht eerst maar een maandje af.

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    smile: ja vakantie is altijd lekker! hoewel mijn oudste wel even moeite had de eerste dagen om zich te vermaken, hij is wel een routine-kindje en hij miste de routine van het naar school gaan wel. gelukkig de tweede helft van de vakantie een blijer kindje...

kan dat zomaar een ronde overslaan? ik zou ook niet snel naar de ha gaan hoor en het gewoon afwachten ,maar bij anderen zeg je het toch sneller ;)

kj is voor de tweede dag zonder luier! ik ben echt supertrots op hem! hij heeft al op de wc/potje gepoept en geplast en ik moest natuurlijk tv van en naar school doen en ook toen in de auto gewoon zonder luier. moest ook even langs mijn werk, ook zonder luier gedaan en hij doet het gewoon geweldig! trots op mijn kleine manneke!

9. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Oh lekker...weer een pak luiers minder ;)
    Hier tot nog toe de oudste twee met precies twee jaar uit de luiers...vind dat altijd zo'n heerlijk moment!!
    Tja, ronde overslaan...staat overal wel dat dat prima mogelijk is. Dus, dan geloof ik dat maar ;) Testen blijven negatief, heb zaterdag nog eentje gedaan...dus zwanger zal ik echt niet zijn.
    Maar wel irritant dat ik nu niet weet wanneer mijn ongi komt. Als ik ergens heen ga...moet ik wel een beetje voorbereid zijn. Vervelend om daar telkens rekening mee te houden

10. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Die stomme smileys...als je een lachende smiley intikt krijg je zo'n vage wenkbrauw optrekkende smiley die helemaal niet bij je verhaal past :)

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    haha, die smileys snap ik ook niet zo goed ;)

met 2 jaar al zindelijk! dan zijn ze wel vlot joh! tv was 3,5 en kj (als het nu blijft lukken, maar daar ga ik wel vanuit) op een maand na 7 weken na 3 jaar...
    maar meestal zijn meisjes sneller, toch? dus als het meezit, ben ik er over 2 jaar helemaal vanaf hihi

ja irritant is dat zeker! ik vloei nu ook al vanaf kerst af en aan, geen pijl op te trekken, dus ik loop bijna dagelijks met inlegkruisjes omdat ik gewoon niet weet wanneer er weet wat komt... erg vervelend! daarom ook blij als de bv klaar is, dan ga ik weer aan de pil (hoewel dat bij jou ook geen zekerheid geeft...), hoop ik weer wat meer te kunnen plannen wat dat betreft.

12. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ach...tvoordeel van onze meiden is dat ze in de lente /zomer twee worden. Bij mooi weer in onderbroek naar buiten...ze hadden het hier zo door, zonder er zelf aldoor met de dweil achteraan te moeten ;)

Blijf jij straks aan de pil?? Of nog andere sterilisatie plannen??

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    fj is natuurlijk ook van eind juni, dus als zij 2 wordt... wie weet haha nou ja, we zien wel.

ja ik blijf voorlopig gewoon aan de pil. ik vind het enorme voordeel van de pil namelijk dat ik mijn ongies kan plannen, nu is het continu rekening houden met (ook omdat ik nog helemaal geen regelmaat heb op het moment...), en dat vind ik echt heel irritant.
    vriendlief hoeft zich van mij ook niet te steriliseren, want het is best definitief... stel dat we uit elkaar gaan (ga ik niet van uit), of dat mij iets overkomt en hij komt een tweede vrouw tegen waarmee hij graag nog een kindje zou willen, dan kan dat gewoon. en ik vind het dus geen probleem om de pil te slikken, dus dat is dan prima.
    ik ben wel benieuwd of ik er anders op reageer nu na de zwangerschappen. ik ben 6 jaar geleden gestopt (maart 2007) zodat ik eerst nog een paar maandjes kon ontpillen enzo en we zijn toen in de zomer gestart, dus kijken wat die hormonen doen. ik heb voordat ik stopte 10 jaar geslikt, nooit problemen mee gehad, dus ga ervanuit dat het nu ook wel goed zal gaan, maar je weet het nooit.
    zo maar even bellen met de ha trouwens om het te regelen...

14. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Wat goed dat kj zonder luier kan. Mijn dochter was ook 2,5 toen ze zei. Mama ik hief geen luier meer aan. Ze heeft nooit geen luier meer gehad. Mijn zoon heeft Snachts nog steeds luiers aan :(

Ik ga niet meer aan de pil voorlopig. Die hormonen word ik niet lekker van. Dus proberen we het nu zonder, en met condooms. Zo'n pittig seksleven hebben we toch niet ;) haha
    Hier gaat mannetje wel tzt voor sterilisatie. Hij zegt zelf ook drie is genoeg, ook al zal ik een andere vrouw krijgen. Hij wordt dit jaar ook 38 en zegt ik word ook ouder en het is mooi geweest zo.

Hier mijn boefje alweer richting het jaar.. Gisteren weer prikken gehad. Hij weegt nu 10.405 gram en is 77 cm

15. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ik vind het maar lastig....de keus van anticonceptie.
    Voorlopig de pil, omdat ik graag weet wanneer ik ongesteld wordt (hoewel die vlieger nu dus even niet opgaat). Daarnaast zijn mijn menstruaties minder hevig als ik aan de pil ben.
    Vraag me alleen wel eens af of al die hormonen wel goed zijn voor je lijf? Kun je tot aan je overgang aan de pil blijven??

Hier gisteren nog maar een testje gedaan..negatief. Maar toen ik er vandaag nog eens op keek...kon ik een tuurstreep zien. Een echte tuurstreep (lees: heeeeeeeeeel goed kijken). Gelijk nog een gevoeliger test gedaan...maar die bleef blanco. Het zal dus wel niks zijn.

Lekker weer he! Heerlijk die zon!! Lange wandeling gemaakt vanochtend!

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    smile: dat vind ik ook inderdaad. weten wanneer het komt en niet continu in de onzekerheid daarover... voelt niet fijn.
    ik denk op zich dat je je hele leven de pil kunt slikken hoor. mijn moeder was ook aan de pil de laatste 10 jaar ofzo denk ik. het enige nadeel voor haar was dat ze niet had gemerkt dat ze in de overgang was geraakt, dus toen ze stopte met de pil stopte ook meteen de menstruaties... wel kwamen toen nog de opvliegers enzo ;)
    ik denk dat als je verder geen gezondheidsrisico's loopt dat je de pil gewoon kunt blijven slikken... ze zeggen zelfs dat je m helemaal kunt doorslikken, zonder pauzeweek, maar dat durf ik niet, bang voor tussentijdse bloedingen. ik doe wel altijd om de maand zeg maar, scheelt toch weer.

tmv2: ik heb de afgelopen 6 jaar geen pil geslikt, dus toen in de tussentijd steeds condooms en ik vind het echt zo'n gedoe! tussen kj en fj daardoor dus ook geregeld zonder gedaan (had toen ook nog geen cyclus door de bv), maar nu willen we geen vierde kindje meer, dus dan doe je ook niet even zonder...
    daarom zo snel mogelijk de pil maar weer halen.

smile: toch nog een tuurstreepje dus... maar ja, hij zou toch al wel een stuk duidelijker moeten zijn, inmiddels al met de volgende strip begonnen?

tmv2: wat goed, al met 2,5! en 's nachts nog bedplassen heb ik ook heel lang gedaan, denk tot mn tiende ofzo... dus komt vanzelf goed! (bij mij kwam het waarschijnlijk omdat ik prematuur geboren ben...)

17. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Zo....lijkt een mooie dag te worden vandaag. Bere koud nog...maar het zonnetje is er al bij. Heerlijk.

Tuurstreep was niks...niet met een nieuwe strip begonnen...wacht eerst of ik dit weekend misschien ongi wordt. Dan zijn er weer vier weken voorbij....

Denk er trouwens over na om mijn ouderschapsverlof op te nemen. Ik krijg 55% betaald + ouderschapsverlofkorting = ong 75%. Ben bang, dat door alle bezuinigingen dit binnenkort ook gaat vervallen...dus dan nog maar even van profiteren. Heb nog 22 weken staan. Plus zomervakantie kom ik dan uit op eind november...(gerekend vanaf de mei vakantie) ;) :)

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    smile: ben je dan helemaal vrij van mei tot november of alleen minderen?
    klinkt wel lekker joh!
    dat is het nadeel dat ik voor mezelf werk, ik kan wel gemakkelijk beslissen minder te werken, maar dan krijg ik ook niet betaald ;)

hier een heerlijk weekend gehad!
    zaterdag met zn vijfjes naar de klimduin geweest in schoorl, lekker buiten! gisteren naar het vondelpark geweest, ook lekker buiten. ik vind het zoooo heerlijk die lente/zomer!

daarnet ook van school naar huis gewandeld. ik kan nog niet heen en weer lopen, is te ver (2x22 min), maar enkele reis lukt wel. nu dus heen gegaan met drie kindjes met de auto, terug gewandeld met kj en fj, straks weer heen wandelen met de twee kindjes en terug met de auto met drie... vond het wel slim bedacht van mezelf. zo kan ik toch genieten van het mooie weer en zijn de kindjes lekker buiten...

fj heeft haar derde boventandje door vandaag! in 6 weken tijd 5 tandjes! gaat echt snel!
    ze zit ook steeds op haar knietjes, wil heel graag vooruit komen ,maar lukt nog niet echt. levert nog wel eens wat frustratie op...

19. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ik zou dan helemaal vrij zijn. Heb eerst nagedacht om te minderen. Maar in het onderwijs vind ik dat niet zo'n succes. Dan zijn er toch altijd weer extra taken die moeten gebeuren...en valt de vrijheid toch weer tegen. Dus dan maar helemaal vrij ;)
    Morgen aankaarten bij de directeur...

Mooi plan...dat van je auto parkeren en dan wandelen!! Heerlijk zeg. Hier zet ik dochter lief altijd een paar meter voor school af, omdat ze zo graag een stuk alleen wil lopen. Ik woon in een klein dorp, dus als ik de punten waar ze moet oversteken en de sloten voorbij ben, dan mag ze het laatste stuk zelf. Was ze net in dat laatste stuk gevallen en helemaal overstuur op school gekomen. Sneu!

20. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Gompie...maandag wat bruinverlies dus ik dacht: he he...eindelijk ongi. Maar het bleef er bij. Nu weer niks aan de hand.
    Lekker onduidelijk zo...

Deel Deze Pagina