Hier hebben de kindjes net wat geknutseld voor papa, ze hebben echt hun best gedaan, zo schattig! En toen wilden ze ook meteen iets voor oma maken, dus ook maar gedaan hihi. Het ligt hier weer vol met kunstwerken! Delfino: hoop idd laatste x! Ennasil: jeetje wat duurt dat lang zeg! Tmv2: vandaag echo toch? Hopelijk alles ok!! En hoef je niet aan de insuline! Zo maar eens douchen (geen zin in hihi)
ik krijg steeds meer het idee dat ik beetje bij beetje onvruchtbaarder word door al die medicijnen. en ik vind dat ze eens een stapje verder moeten gaan en op die spuiten over moeten gaan. want elke keer die provera zie ik ook niet meer zitten. want het geeft een hoop bijwerkingen en het werkt ook nog geen eens. met die spuiten gaat er zoiezo nooit een ronde verloren. omdat ze op blijven hogen totdat er een ei is. overstimulatie kan ook maar dan word je iig wel gewoon ongesteld. dan heb ik liever dat. ik ga weer even er tusseuit want mijn moeder komt een bakkie doen kunnen we weer lekker bijbabbelen. ( wat dat betreft is het een echte vriendin voor mij)
Wat balen meid! Wanneer mag je terug naar de gyn? Ik ben benieuwd of ze nu een stap verder gaan. Dit ik is ook niets! Ik kan me goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent! Fijn dat je moeder even komt kletsen! Heerlijk die moeders! Die van mij is tenminste goud waard! Ik kom net terug van het zwembad, heerlijk gezwommen met Wout. hij is gek op het water. We hebben net gegeten met z'n allen, Lynn mag zo weer naar school! Ze was helemaal verdrietig, ze wilde haar vriendje (jaja ze is al 4!) meenemen op vakantie volgende week. Helaas mocht dat niet van mama (heel flauw!) dus dikke tranen... ach schattig!
hier de tel gepakt en toch even de fertiliteit poli gebeld. en mijn verhaal gedaan. ze zei gelijk dat ze een echo gaan maken ze vroeg of ik morgen om tien over elf kon komen. want dit is inderdaad niet goed. normaal treed het binnen 3 tot 7 dagen na het slikken van de provera een bloeding op. maar toen ik de tel had neergelegt kreeg ik ineens weer bruinverlies en kramp alleen nu wat donkerder ik dacht nog zal je net zien heb ik gebeld word ik ineens ongie.. maar het is al weer weg. de kramp heb ik nog wel een beetje.
Wat goed dat je morgen terecht kan! Ik ben benieuwd of ze iets kunnen vinden, maar vooral of ze je nu verder kunnen helpen!
Ennasil fijn dat je morge meteen terecht kan meis! Hier net esmay naar de psz gebracht 7 maart hebben we de intake voor de grote school!
sorry meiden weinig puf om te reageren. Nog steeds geen beeb hier. Geld nacht weer in de weer geweest met die PIEP weeen. Vk komt morgen pas
Ennasil: goed dat je gebeld hebt meis, en fijn dat je morgen al terecht kunt! Delfino: grote school.. kleine meisjes worden groot Saskia.. dat mannetje van jullie zit wel goed geloof ik. Het is nu wel eens tijd dat ie zich laat zien hoor.
Hey dames ben ik ook weer eens, heb wel gelezen maar niet gereageerd @enassil, Goed dat je hebt gebeld en fijn dat je morgen gelijk terecht kunt. Want het duurt idd wel erg lang. @delfino, ik vond dat zon stap die basisschool, veel succes. Spannend ook, wanneer mag ze voor het echie? @alle zieke kindjes, dikke knuff @miran, wat fijn dat de emesefane zijn werk doet, ik heb het een keer gehad met 35 weken bij dochter, toen had ik buikgriep en ik moest stoppen met braken omdat ik er harde buiken van kreeg en de dokter bang was dat dat over zou gaan in weeën.. En bij mij hielpen ze toen ook heel goed. @damyar, wat een gedoe zeg met de riolering.. @dannie, lekker aan het genieten van je grote vent. Oooooh ik ben het weer kwijt, ik heb nog wel ego bericht. Ik ben zooooo blij Ik mag terug naar de verlos en ik mag thuis bevallen.. Joepie! Mits ik me aan het dieet houd! Dat doen we dus maar braaf. Suikers waren acceptabel/goed. Weer even kunnen spieken bij de kleine man... Wat hij nog steeds is. Hij had er een flinke balzak onder hangen Alles weer nagekeken van hoofd tot tenen. Leuk is dat. Ales was nog steeds goed. Buikje was ong. 35w5d, hoofdje 35w3d, zelf het beentje liep nu iets voor, liep normaal achter en was 34w2 dagen. Het geschatte gewicht was nu 2400 gram, dus heel netjes. Ze verwacht dat als ik de 40 weken haal een gewicht rond de 3800-4000 kg. Dat is heel netjes, dochterlief was met bijna 42 weken 3780. Deze zal misschien net iets langer zijn want zoon en dochter waren 45-46 cm lang. Kortom ik ben helemaal blij! Zal gaan proberen om bet weer beter bij te houden, maar de vermoeidheid slaat hier Soms weer genadig toe..
Tmv2 fijn dat alles goed was en dat je trug naar de vk mag!!! Esmay mag pas na de zomervakantie naar school hebben nu intake gesprek/ echte inschrijving ergens voor de vakanie mag ze middagje komen kijken in haar nieuwe klas vind echt zoooo spannend maar andere kant kan ik ook niet wachten tot het zover is! Dan is mijn meissie echt een echte grote meid aan het worden!!
Ik vond het echt een mijlpaal. Ik moet wel zeggen dat ik het voor mijn gevoel drukker heb gekregen, terwijl ik nu wel meer tijd voor mezelf heb, nog eventjes dan. Maar je leeft dan echt op de klok! Je moet constant in de gaten houden oh dat haal ik niet meer want dan moet ik ze ophalen. Ook beginnen dan de vriendenafspraakjes, sportbladen en zwemlessen vaak waardoor het drukker word. Ik vind wel heel bijzonder hoe snel ze bijleren, zeker groep drie is zoooo mooi om te zien. Ze gaan er naar toe en kunnen oer amper een letter lezen en schrijven en met de kerst lezen ze. Ik vind het echt een mijlpaal.. Maar gelukkig heb ik weer vier jaar om eraan te wennen. Haha.. En dan gaat de oudste naar de middelbare..haha
Haha tmv2: het gaat zooo snel! Tv gaat in mei voor het eerst naar school, ben zo benieuwd! Vind het ook wel jammer, nu heb ik m lekker de hele dag bij me en dan moet ik m delen met z'n juf Maar denk dat ie er zeker aan toe zal zijn, hij is ontzettend leergierig, wil al schrijven en lezen...
meiden, zit met een probleem. Jullie weten dat ik een stiefzoon van 13 jaar heb. Het gaat heel moeizaam tussen hem en zijn moeder en moeder heeft het alleen maar over de aankomende baby ( ze is 34 wk zwanger) Szoon voelt zich zo ellendig eronder en dat is ook zicht baar merkbaar. Nu haalt hij sinds de kerstvakantie slechte cijfers echt onvoldoendes en is meerdere keren de klas uitgestuurd. Thuis is het een heel lief kind. Maar nu blijkt hij ook steeds met zijn telefoon aan het te smsen zijn onder de les en met klasgenoten die note bene twee tafeltjes voor hem zit. Hoe moeten we dit goed aanpakken. ( moeder heeft gisteren eerste verplichte afspraak bij de geheime tuin afgezegd, omdat ze misselijk was) Dat is wat wij horen dan. Bureua Jeugdzorg weet niet meer wat te doen met haar, maar wij zitten met de gevolgen. Een kind dat niet naar moeder wil en totaal niet in zijn vel zit. Pfff. Hij komt zo thuis, maar ik wil dit wel aanpakken alleen hoe zonder dat ik hem nog meer in de problemen duw.
hmn.. dit is erg lastig damyar. kan hij goed over zijn gevoelens praten met jou? Dat hij het nu slecht op school doet hoef niet persee te betekenen dat het door de andere ( moeder, jeugdzorg, etc dingen eromheen komt.Het zou ook kunnen dat hij zich wil bewijzen tegenover zijn klasgenootjes. maar dan vraag ik me wel af waarom? zou die zich minderwaardig voelen? ( kan me voorstellen door wat hij al heeft meegemaakt dat hij zich in alle bochten wringt om ergens bij te horen? ) ik zeg nu maar iets hoor.jij kent hem het beste ik denk in iedergavl niet dat je eerst over zijn cijfers etc moet beginnen omdat hij zich dan mischien aangesproken voelt, mischien kun je beter eerst aan hem vragen hoe het met hem is hoe hij zich voel etc. en vauit daarui naar zijn cijfers toewerken. is dat iets?
Pfff daymar, wat een vervelende situatie. Om eerlijk te zijn durf ik het niet te zeggen. Zoals ik al zeg kleine kinderen kleine zorgen grote kinderen grote zorgen. Kan je hierover praten met die moeder dat ze haar zoon zo kwetst? Ik zou wel duidelijke regels over het telefoon en cijfers. Maar snap ook dat het lastig is omdat je hem niet nog meer wil opdrijven. Misschien kan je goede cijfers gaan belonen? Als je rapport goed is dan..... Ik zou hem zeker niet straffen. Misschien kan je man een keer iets met hem alleen gaan doen en dan met hem erover proberen te praten of jij. Het is een lastige leeftijd en dan ook nog een man dat meestal geen praters zijn. Maar ik geloof dat er hier heel veel zijn met een pedagogische achtergrond. Misschien hebben die betere tips. Als je echt iets nog wilt weten kan ik en altijd nog aan mijn moeder vragen die is opvoedcoach. (of hoe je het ook noemt)