Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ennasil

ennasil Niet meer actief

update hier geen bruiverlies meer gehad. echt raar hoor je zou toch zeggen dat het een dag aanhoud. maar het is zomaar even na bewegen dat er een beetje uitkom en echt heeel super weinig. heb niks met afvegen.morgen ook even aangeven dat ik op de 5de dag van provera een vochtbult had op mijn onderrug en een hogere bloedruk.. en dat ik een ontzettende opgeblazen buik heb en 3 kilo ben aangekomen.heb als sinds dag 1 van provera buikkrampen. en al een week krampen in mijn rug. gevoeligere borsten en hoofdpijn.
    het is dat ik weet dat ik niet zwanger ben maar anders..
    ik hoop zoooo dat ze morgen iets voor mij kunnen betekenen en dat ze die clomid de laatste dosis laten zitten en gelijk over gaan op injecties. want als de clomid weer niet werkt moet ik weer aan de provera. en daar sta ik niet meer achter.

2. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Daymar, Wat een moeilijke situatie. Wat heel belangrijk is is dat je szoon zich ergens veilig en gewenst voelt.
    Ik kan me voorstellen dat hij zich door zijn eigen moeder op de 2e plaats gezet voelt. Zeker omdat ze de afspraken die rondom hem gemaakt zijn afgezegd worden om zwangerschapskwaaltjes. Hij voelt de komende baby wellicht als een bedreiging.
    Wat voor hem denk ik heel belangrijk is is het gevoel dat hij wel gewenst is en dat het kindje wat komt iets moois is maar niets veranderd aan de gevoelens die zijn moeder en jullie voor hem hebben.

De cijfers zijn vervelend en natuurlijk het telefoongedrag ook maar dit is voor mijn gevoel ondergeschikt aan het andere. Het is een schreeuw om aandacht. (pubers vragen vaak op een negatieve manier aandacht maar dit komt voort uit onmacht) Zolang hij zich niet gewaardeerd voelt kan hij ook nooit goed presteren op school, harde afspraken over cijfers maken is heeft vaak een tegengesteld effect. Misschien hebben jullie de mogelijkheid om hem een rustige plaats te geven om te leren voor school. Soms geeft dit de pubers ook wat rust in het hoofd, dan zien ze (letterlijk) dat er ruimte voor ze is.

Veel sterkte!!

3. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    zucht.... net een berichtje van een hele goede vriendin; ze heeft net haar 1e echt gehad. Ze is zwanger van een tweeling. Ik ben echt super blij voor haar...
    Eigenlijk zouden wij donderdag de echo hebben. We waren precies even ver.... Het voelt even zo oneerlijk. Ik weet dat niemand iets aan de miskraam kan doen en meestal kan ik het heel goed relativeren. Maar voel me nu vooral even heel verdrietig.
    Wat ik eigenlijk ook helemaal niet wil want ik ben eigenlijk super blij voor mijn vriendinnetje...

4. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Mayke, dikke knuff voor jouw! Want Tuurlijk gun je je vriendin dat, maar dat neemt je eigen gevoel niet weg. Dat kun je niet uitschakelen.

5. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mayke knuf voor jou, ookal ben je blij voorvje vriendin het is begrijpelojk dat t vor jou ook moeilijk is.

Ik ga vanavond bank hangen en hoop n goede nacht, zo niet dan wil ik bevallen!!!! Svp geen voorweeen.

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

Dikke knuff meis weet hoe je je voelt tis een rot gevoel tuurlijk ben je blij voor je vriendin maar je mag ook best verdrietig zijn!

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Damyar lastige situatie zeg! Zou zo ook niet weten hoe je dit moet aanpakken! Sterkte meis!

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hoop dat je gaat bevallen maar zo niet hoop ik voor je dat je oedde nachtrust hebt! Sterke meid!

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik heb de dekentjes en hoeslakentje in de wasmachiene zitten die gaat morgen draaien hihi eindelijk dus puf kunnen vinden! Morgen avond de witte lakentjes aanzetten:)

10. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Pfff, drukke dag gehad. Met oudste naar oorarts geweest (brammetje meegenomen en middelste naar psz gebracht) oudste krijgt 29 feb buisjes in de oren en neusamandelen geknipt! Ze hoort slecht en darrdoor zal t beter worden. Net drie kids in bad/douche gedaan. Twee oudste in bed gedaan en de jongste aan de tiet gehad! Nu lekker met de beentjes omhoog op de bank! Mannetje zal zo thuiskomen van werk.

Damyar, moeilijk probleem, maar ik zou idd het gesprek met m aangaan en hem zelf laten vertellen wat r volgens hem aan de hand is!

Ennasil, balen meid. Laat maar goed van je horen in t zhuis en laat je niet afschepen!

Mayke, moeilijkbvoor je zeg!! Sterkte

Delfino, kom maar op met die nestdrang ;)

Surf, wat n lieve mammie heb jij zeg! Koester dat maar!!!

Sas, k hoop echt dat t snel begint voor je!

Nu gtst kijken :)

11. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Sssssstt

12. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou rustige nacht dus geen beeb. Straks om 10 uur vk bellen. Zucht! Pk wil zo graag bevallen zijn meiden. Duinen jullie voor me dat de klus zich snel aandiene en voorspoedig zal verlopen? Thanks x

13. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    weer lekker veel spelfouten maar typ met me tel

14. miran336

miran336 Fanatiek lid

Saskia; natuurlijk duim ik voor je! Ik hoop dat de vk nog iets voor je kan doen.

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ah jammer sas! Ik blijf duimen hoor!

Hier zijn wij gewoon al wakker terwijl de kindjes nog slapen, echt weird dat ze zo uitslapen!
    Thijmentje slaapt alweer vanaf gistermiddag 17 uur net als maandag, raar!
    Gelukkig heb ik m'n eerste afspraak pas later en hoef ik ze dus ook niet wakker te maken...

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Mayke: ik kan me je gevoel heel goed voorstellen! Sterkte!!

Damyar: lastig hoor, dit soort dingen. Zijn gedrag lijkt inderdaad een reactie te zijn op wat er thuis gebeurd en dat is echt heel sneu! Onbegrijpelijk dat zo'n moeder niet doet wat voor haar kind het beste is!
    Ik zou het daarom ook voorzichtig aanpakken, alles wat je zegt bij jezelf houden, de zogenaamde 'ik-uitspraken' dus bv: ik maak me zorgen ipv jij doet niet genoeg je best.. Als je het bij jezelf houdt zal hij zich minder aangevallen voelen en opener blijven voor het gesprek. Je hoeft ook niet in 1 keer alles te bespreken, noem af en toe wat en laat t inweken. Uiteindelijk kan je er dan gemakkelijker over praten. Probeer het niet te zwaar te laten zijn, ik denk dat hij al in n behoorlijke knoop zit, en als jullie, de ouders waar hij wel zichzelf kan zijn, hem daarop aanvallen zou je hem kunnen verliezen... Denk dat dat belangrijk is dat je dat in je achterhoofd houdt. Daarmee zeg ik niet dat je het moet goedkeuren en laten gebeuren, absoluut niet, maar ga er voorzichtig mee om. Misschien is jullie weekendje Londen wel n moment om er rustig over te kunnen praten, maar dat moet je zelf helemaal aanvoelen... Succes, het is lastig!!

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ennasil: succes vandaag meid! En kom voor jezelf op, laat je niet weer met Clomid wegsturen!!

Delfino: en zit de eerste was er al in?;)

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Miran: hebben de pilletjes weer zo goed gewerkt? Ik hoop het voor je!!!

19. jazz

jazz Niet meer actief

Ik begin weer langzaam terug te komen...
    Sas alvast voor jou zet hem op he...we wachten allemaal in spanning..maar vooral jullie natuurlijk. Hoop dat hij snel zichzelf laat zien.

De rest ik hoop dat alles goed met jullie gaat...

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

Saskia ik duim heel hard voor je meis!!

surf lekker hoor! hier was het weer ouderwets 6 uur! en 2x in de nacht naar de wc tegenwoordig!! grrrr

Jazz hier gaat alles zijn gangetje hoe gaat het met jou?

oooh enne dames vandaag 30 weken!! :D:D:D

Deel Deze Pagina