Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Nou na die bbz was mijn cyclus helemaal in de war. Ik dacht dat ik mijn ei had gehad op dag 18, wat achteraf dus niet klopte. Ik kreeg m op dag 23 (erg laat voor mij) En op dag 21 hadden we het dus gedaan. De week van 10 t/m 18 allemaal safe gedaan met condoom enz.. Gisteren zei ik al tegen mijn man dat ik nog geen ongi heb gehad en dat de DA test neg was, maar dat zou komen omdat ik de test te snel weg deed (Ik vind dat er streep binnen minuut moet staan:)) maar dus weg gelegd die test en het kan makkelijk zijn dat het wel pos was binnen drie minuten. Nu cb test gedaan en binnen minuut +...:) Dus mijn man weet het wel half om half. En laatst zei hij tegen kennisen dat het wel te doen is een derde en dat er overal mouw op aangepast kan worden en nog meer van die dingen..;) Hij wil er alleen niet gepland voor gaan zei hij toen

Ik denk dat hij even moet zitten, en dat we dan plan van aanpak gaan doen. Hoe we het moeten doen met de kamers enz.. Hij zal wel bij draaien (MOET HIJ WEL!!)

Ik houw jullie sowieso op de hoogte.

2. Damyar

Damyar Niet meer actief

hier nogmaals maar dan alleen die van vandaag. Ik wil dat mijn test nega zijn. Want als mijn hcg weer zo langzaam daalt dan weet ik nog niet of het van de pregnyl komt of zwangerschap. Killing

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Damyar: deze test is wel duidelijk posi... Er is toch n rekensommetje hoe snel de pregnyl uit je lijf moet zijn? Om de dag gehalveerd ofzo? En jij hebt natuurlijk maar 5000 gespoten en geen 10000, dus moet ik even uitrekenen... Wanneer had je de spuit gezet?

4. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Damyar moeilijk idd, ik heb er geen verstand van, maar het lijkt erop dat t hcg wel aan het stijgen is. Weet niet hoe snel je na terugplaatsing innesteling kunt hebben maar ik denk dat t best van een zw kan komen. Spannend meid.

Balleke gefeliciteerd.

5. Damyar

Damyar Niet meer actief

maandag voor een week terug.

6. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Dat is lastig, dan nog even doorzetten..het is echt nog maar een paar keer, maar wel vervelend dat die ouders het kind niet ophalen, zometeen is de rest ook ziek inclusief jij.

7. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Spannend hoor!! Eenhhh showen die test!!

8. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Snap ik dat dit killig is, het is ook nog erg vroeg dus kan nog pregnyl zijn, al hopen we natuurlijk echt andere. Maar wanneer heb je die ook alweer gehad. Want lees regelmatig verhalen ergens anders dat 5000 na zeven dagen uit het lichaam is. Ik hoop het zo voor je, maar je moet eigenlijk nog 8 dagen wachten toch?

9. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Maandag een week terug dat is dan toch 11 dagen geleden, heb even rond geneusd en zie overal dat 5000 toch zeker na tien dagen uit het lichaam moet zijn.... Spannend!!!!

Ik hoop het zoooooooooooooooooo voor je!

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    damyar: dan zit je nu op dag 10 na de spuit... en als ie dus duidelijker wordt, zou ik zeggen dat het van jezelf is...
    ik lees overal dat de 5000 eenheden met 9-10 dagen wel uit je systeem moet zijn... oe spannend! ik hoop echt dat ie morgen weer wat duidelijker zal zijn!!

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    balleke: gefeliciteerd joh!!!! super hoor!

delfino: beetje raar hoor, dat die moeder jou met haar kotsende zoontje laat zitten, terwijl je zwanger bent en zelf al twee kleintjes hebt... sterkte!

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zo hier vroeg geluncht, kaspertje in bed gedaan, dan is tie weer op tijd wakker voor de receptie vanmiddag... we worden om 13.45 opgehaald door mn ouders...

13. jazz

jazz Niet meer actief

Damyar spannnend..
    Ennasil en gebeld? Hoe gaat het?
    Balleke gefeliciteerd.

En de rest...Hallllooooooo:D

Saskia waar blijft hij nou he? Kan me voorstellen dat hij je geduld op de proef stelt...Hoop dat hij snel in beweging komt.

14. jazz

jazz Niet meer actief

Oh Surf veel plezier vandaag bij je vader zijn receptie...Praten over het weer helpt altijd hahahaha
    En veel plezier bij het eten...

15. ennasil

ennasil Niet meer actief

vanmorge eerst eens naar de verzekering gebeld eerst gevraagt over geertgen of ze nu wel een contract met hun hebben. nee zei die meneer aan de telefoon en die gaat er voorlopig ook niet komen.....
    dus ik vergeet helemaal te vragen of ze uz brussel wel vergoeden dus nog een keertje gebeld haha. kreeg het antwoord nee die vergoeden wij ook niet. UZ gent wel.
    duidelijk dus ik gent gebeld en mijn verhaal gedaan. ( was niet nodig geweest ) 5 april mag ik al komen. maar second opinium doen ze daar nooit. elke patient behandelen ze als een nieuwe en ze bekijken ook alles opnieuw. wel willenn ze mijn dossier en een toelichting van mijzelf. en moet wat papieren invullen. ze heeft ook uitgelegen dat de eerste keer 100 euro kost en dat dat 2 maanden kan duren voordat je dat terug krijgt. dat geeft opzich niet. ze was heel vriendelijk aan de tel en ze nam alle tijd om mijn vragen te beantwoorden.

ik heb nog steeds bruinverlies en krampen en hoofdpijn.
    maar volgens de gyn kan ik nu niet ongie worden en mag dat ook niet. anders moet ik weer terug.
    nu werk een eisprong die is geweest en provera elkaar tegen.. waardoor mijn lichaam helemaal van slag is. nu gaat er weer anderhalve maand over heen voordat ik weer eventueel zwanger kan zijn.. jammer dat zijn dan 3 en halve maand voor niks verloren.

16. jazz

jazz Niet meer actief

Ennasil lekker dossier ophalen en naar |Gent gaan.
    Overigens kan je ook even beiden trajecten laten lopen he. ALs je zoals de gyn denkt over 2 weken ongi wordt dan kan je alsnog een afspraak maken met je huidige gyn. En als het dan niet met een doelgerichte behandelplan komen gelijk je dossier opvragen.
    Ben blij dat je gebeld heb...
    Ik ga weer aan het werk.....

17. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Even kleine up date..:) Manlief was erg geschrokken..pff wat nu, vroeg hij zich af! Net berekent hoeveel kdv kost enz.. En hij vond het allemaal mee vallen..:) En al helemaal bezig met babykamer..:) Ben blij dat hij nu beetje blij is.
    Hij maakt zich alleen wel zorgen om het feit dat ik een bzz heb gehad. Volgende week een echo...pff spannend! Vanavond foto showen van de test..;)

18. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Wat fijn dat manlief toch helemaal blij is.

19. sfx50

sfx50 Lid

10 jan 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ ennasil: fijn dat je verzekeraar wel voor UZGent vergoedt
    @ balleke: gefeliciteerd!
    @ sas: wanneer was je uitgerekend?

ik heb net (telefonisch) toestemming gekregen, de administratieve mallemolen moet wel gestart worden (dus zowiezo 3 à 4 maanden wachten), en dan de rest nog, maar de eerste belangrijke mijlpaal is er wel! het moet nog even bezinken...

20. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ balleke ik zie nu pas dat je zwanger bent:D gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina