Ik moet ook geen spannende series kijken voor het slapen gaan... Wakker met n nachtmerrie, maar zie dan maar weer in slaap te komen...
Jeetje.. wat zijn jullie hier lekker actief!!! Haha.. ben ik een paar dagen niet online geweest en hoppa.. zo weer tig pagina's erbij! Zo gaat het bijlezen nooit lukken.
scheelt 1 weekje andere week had ik al vakantie maar evengoed lekker geeft veel rust! nu hope dat we snel eens wat horen van het zez!! leuke foto zeg van de kids!!
Zwanger worden/zijn van een 3e kindje Nod lijst Februari: Damyar: 22 februari Datumloos: Ennasil Jazz sfx50 Vlindertjes: Jannie1980 - feb 4w3d - mrt 4w3d Surf - 20 juni 4w3d - 12 sept 10w5d Delfino - 25 Juni 4w3d Baby Boom - 11 Juli 5wk Damyar - feb 5w3d - 13 juli 9w3d - 3 sept 5w5d en nog een heel klein sterretje die zo gewenst was Goofychick - 5w2d Engeltjes: Jazz - 16-01-2012 - Crystal Katie* (17w) - 70 gram Zwanger: trotsemamavan2(♂ &♀ - 4 april 2012 (♂ - bv - thuis Smile - 10 april 2012 - fv - thuis Delfino (2♀ - 25 april 2012 (♂ - bv - zh (medische indicatie) Moedervan3 - 29 april 2012 - bv - thuis Trotsemams (♂ &♀ - 5 mei 2012 - bv - zh Surf (2 ♂ - 22 juni (♀- bv - ziekenhuis Miran336 (2♂ - 20 september - bv - Geplande keizersnede goofychick - 22 september - bv - ziekenhuis Wendysunny - Balleke - 26 oktober - fv - thuisbevalling Geboren: Jannie1980 - 24-01-2012 - Femke - 4640 gram Dannie81 - 3-02-2012 - Bram - 3955 gram en 53 cm Saskia81 - 16-02-2012 - Chiel - ... gram en ... cm ♂ = zoon ♀ = dochter lijst even goed neer geplaatst
hier net uit bed kay was kwart voor 7 wakker en esmay een uur later heb alle bedden afgehaald nu ff lekker ontbijten en mail lezen
test vanochtend omo wit. Denk dat de test ook niet meer positief kan worden toch. Zit nu 10 dagen na punctie. Voel me zo verdrietig. Had echt een beetje hoop.
Hier zappkids aan het kijken in bed... Tv was 7.15 uur wakker, kj een kwartiertje later, helemaal goed. Denk dat ik rond 5 weer sliep, dus prima nacht uiteindelijk! Thijmentje voelde net de baby voor het eerst, helemaal verbaasd haha Straks naar de verjaardag van m'n oma en vanmiddag nog boodschapjes, maar verder lekker niet zoveel.
Ooow Damyar, wat n tegenvaller zeg!! Denk dat ie nog wel posi kan worden, maar de kans is niet zo heel groot denk ik... Hè k*t zeg!!
bah heb al 3 dagen zo'n ongi gevoel maar vandaag is het wel echt heel erg! dat in combi met een keiharde buik...
@ damyar volgens mij kan je nog steeds posi testen hoor.een vriendin van mijn moeder mocht pas na 16 dagen testen. weet niet meer of dat na punctie of terugplaatsing was.zit jij nu op 10 dagen na puntie of terugplaatsing? de hoop nog niet opgeven hoor ! mischien komt het nog wel goed en heb je te vroeg getest. ik duim voor een komende posi test!!
Delfino: ik dacht hetzelfde als smile... Gaat t n btje? Hier thuis van m'n oma, nu even op bed, heerlijk!
het gaat heb net weer een aanval gehad (duizeligheid) heb even 2 uurtjes op de bank geslapen ben alleen thuis mannetje is werken dus das op zijn zachts gezegd K*T heb nog steeds kramp beeb is ook erg druk heb idd gelezen dat het van indaling kan komen daar hopen we dan maar op