Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miran336

miran336 Fanatiek lid

Fijn dat het zo goed gaat met jullie Jannie! Prachtige foto's!

2. jazz

jazz Niet meer actief

Jannie wat een prachtige kleine meid...ik wil ook hihihi
    Geniet er maar van ze doet het goed als ik zo op die fotos kijk...

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier trug van cb esmay was in Gewicht maar 100 gram aangekomen en dat met alles wat ze eet?! is ook erg weinig gegroeid 3cm maar ofzo ze moest een rondje tekenen ging prima kleuren van blokjes noemen easy voor der haha oogtest gehad (alweer) wist ik nie eens! allebei de ogen waren goed voeten nagekeken ivm tenen lopen prima in orde hoeven niet naar de fysio verder vragen beantwoorden kreeg beetje een ongemakkelijk gevoel maar goed was als eerste en was vroeg mssn lag het daaraan?! uiteindelijk heeft een een prik in der arm gehad ze heeft geen kik gegeven! ben zo trots :D verder met mij gaat niet zo best geloof ik er komt steeds meer bij! allerlei infecties en ontstekingen hier en daar :(

4. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Wat goed!
    Over het tenen lopen zou ik toch in de gaten houden, hier heeft het cb ook nooit ingegrepen. Maar mijn zoon heeft helemaal vergroeide spieren en KAN dus eigenlijk niet meer op platte voeten lopen. Hij heeft heel lang fysio en osteo gehad, maar ik zeg de hele dag op je platte voeten lopen... Want uit zichzelf kan hij het niet.

5. miran336

miran336 Fanatiek lid

Fijn dat Esmay weer is goedgekeurd ;)

Wat is het verder stil hier zeg...

6. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Zwanger worden/zijn van een 3e kindje

Nod lijst

Februari:

Damyar: 22 februari

Maart:
    Baby Boom 2 Maart

Datumloos:
    Ennasil
    Jazz
    sfx50

Vlindertjes:
    Jannie1980 - feb 4w3d - mrt 4w3d
    Surf - 20 juni 4w3d - 12 sept 10w5d
    Delfino - 25 Juni 4w3d
    Baby Boom - 11 Juli 5wk
    Damyar - feb 5w3d - 13 juli 9w3d - 3 sept 5w5d en nog een heel klein sterretje die zo gewenst was
    Goofychick - 5w2d

Engeltjes:
    Jazz - 16-01-2012 - Crystal Katie* (17w) - 70 gram

Zwanger:
    trotsemamavan2(♂ &♀) - 4 april 2012 (♂) - bv - thuis
    Smile - 10 april 2012 - fv - thuis
    Delfino (2♀) - 25 april 2012 (♂) - bv - zh (medische indicatie)
    Moedervan3 - 29 april 2012 - bv - thuis
    Trotsemams (♂ &♀) - 5 mei 2012 - bv - zh
    Surf (2 ♂) - 22 juni (♀)- bv - ziekenhuis
    Miran336 (2♂) - 20 september - bv - Geplande keizersnede
    goofychick - 22 september - bv - ziekenhuis
    Wendysunny -
    Balleke - 26 oktober - fv - thuisbevalling

Geboren:
    Jannie1980 - 24-01-2012 - Femke - 4640 gram
    Dannie81 - 3-02-2012 - Bram - 3955 gram en 53 cm
    Saskia81 - 16-02-2012 - Chiel - 3608 gram

♂ = zoon
    ♀ = dochter

Yeahhhh ik heb weer een NOD datummm, februari helemaal overgeslagen *zucht* maaaar hopelijk deze ronde raak en anders aan de nuvaring :(
    Moet zeggen dat het deze ronde goed ging :D, nou hopen op goed resultaat.

alsnog Gefeliciteerd Dames die bevallen zijn van hun prachtige wondertjes :D:D

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier de Volvo V70, en straks als de kleine uit de maxi is de family line die heeft stoelverhogers in de zitting......op zich kan het nu met twee tobi's en een romer (laatste stoel is dat de king?) wel maar wil niet elke keer een kwartier bezig zijn mij in bochten te moeten wringen om de gordel om te doen.
    Enige nadeel is wel dat hij geen zijbescherming heeft, maar ach we rijden in de veiligste auto die er is......

8. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    hier trouwens een vw polo station, ik ben erg tevreden mijn oudste zit op een verhoging en de jongste in een stoeltje dus past ooit nog een maxicosi in, mijn vriend heeft een vw golf dus is prima te doen.

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vanmorgen naar de VK geweest, heerlijk om daar weer te mogen lopen......intake en termijn echo, enige rare eraan was dat ze de zwangerschap van mijn oudse niet in de pc had staan, dus ze vroeg daar alleen naar maar niet naar de bevalling van mijn jongste.....terwijl....mijn jongste met 1 minuut persen er was, en de ontsl in eerste instantie niet op gang kwam...

Maar hier onze 3e muppet in wording...

10. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam

aaaahw geweldig :D

11. miran336

miran336 Fanatiek lid

Goofy; wauw, superplaatje van je beeb!

12. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @babyboom, ik duim voor je meid! Wat moet jij een geduld hebben.

@goofychick, wauw! Het is nu al een knapperd!

13. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    tmv2
    Hoe gaat het nou met jou? het eind van de zwangerschap nadert ;)

Ja geduld moet ik zeker hebben sommige periodes is het moeilijker dan de andere, gelukkig heb ik het super druk met school en stage :D

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    mooi goofy!!

BB: fijn weer een datum, hopelijk is de volgende ronde niet nodig!

miran: gelukkig in ieder geval een goede start vanochtend, rest van de dag ook goed gegaan?

jannie: lekker naar buiten geweest met de kids?

delfino: fijn dat alles weer goed was met es!

@stoelverhogers: wij willen toch graag een stoelverhoger gebruiken met rugleuning, ook omdat thijmentje nog best vaak in slaap valt in de auto en dan lijkt het me veiliger...
    we hebben inderdaad ook nog naar de V70 gekeken, maar volgens de gegevens is de achterbank van de mondeo breder... dus denk toch dat het de smax worden gaat...

ehm... verder weet ik het even niet meer...

hier hele dag gewerkt, vanochtend vergadering, vanmiddag kindjes begeleid, nu net de kindjes gehaald, vriendlief gevraagd of ie mssn eerder thuis kan zijn, want heb wel veel pijn... denk eigenlijk dat ik geen hele dagen meer moet werken, maar ja...

15. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    surf, zijn idd lekker wezen wandelen... heerlijk.. en nog pijnvrij thuisgekomen ook...

nu ff de kids op bed leggen en dan een fietsje voor de middelste ophalen.. via marktplaats op de kop getikt...

surf, denk je wel om jezelf... beter nu een klein stapje terug als over een paar weken helemaal niets meer te kunnen he!

goofy, mooie echo's meis!

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

Mooie echo goofy!

Bb dit gaat jullie ronde worden! Duim heel hard!

17. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Het eind is al in zicht ja, het is zoooo snel gegaan. Al die maanden wachten duurde tien keer zo lang dan deze maanden.
    Ik hoop dan ook dat deze gewoon 40 weken blijft zitten, ook al kan ik bijna zo goed als niks en heb ik overal hulp bij nodig. Het klinkt misschien stom, maar het zijn de laatste weken zwanger zijn ooit in mijn leven en dat bijzondere gevoel...

Fijn dat je afleiding vind in je school en stage, gaat dat allemaal goed?
    Ik ga zo hard duimen! Ik heb zoveel bewondering voor alles wat je hier typt en je manier waarop je ermee omgaat.

18. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    heel goed dat je er zo bewust van bent, want idd voor je het weet is het voorbij dus kan je er intens van genieten.

Aaaahw vind ik zo lief dat je dat zegt :), met school gaat het goed gelukkig, met stage word het wel iets zwaarder omdat ik mijn competenties moet behalen maar ook nog toetsen heb en opdrachten over de lessen zelf dus xtra werk, maar het komt helemaal goed.

Blijf lekker genieten van je wondertje in je buik ondanks dat je niet veel kan des te meer quality time hihihi

19. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Surf denk je aan jezelf vrouwtje?

Delfino dank je wel lieverd, hoe gaat het daar?
    het gaat allemaal zo hard gister waren we allemaal nog opzoek/wachtend (op) naar een ei en nu ben je alweer 31 weken joh hihih bij wijze van he ;)

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

Bb zo voelt het voor mij ook! Als ik eraan denk dan krijg ik brok in me keel en wil dus vanaf nu echt eens gaan genieten! Voor je het weet is het voorbij....

Deel Deze Pagina