damyar: fijn dat je het lekker gehad hebt! en ik kan me voorstellen dat het zwaarder is dan wanneer je met je eigen kinderen bent, het is toch niet helemaal 'eigen', hoe goed jullie band ook is en hoe lief je m ook vindt... fijn dat je ongie goed is doorgezet en niet zo blijft 'hangen'. hopelijk is de volgende tp een succes! jazz: nega testen, dan mag nu de ongie wel doorkomen, op naar een goede ronde met een gezond kindje als resultaat!! hier net twee uurtjes gewerkt en mannetje uitgezwaaid (snik snik). hij gaat voor 5 dagen naar kenia voor zn werk... en nu mn moeder ook op vakantie is sinds vanochtend, zie ik er wel een beetje tegenop, maar heb hier en daar wat hulptroepen ingeschakeld hihi morgen gewoon werken, 's avonds kindjes alleen, zaterdag in de ochtend naar een vriendinnetje op 'kraambezoek' (kindje is al 2 mnd..), 's middags kindjes naar mn schoonouders, kan ik even rustig aan doen, zondagochtend met de kindjes, zondagmiddag gaan ze naar mn broertje, maandagochtend met vriendinnetje afgesproken, maandagmiddag komt vriendje aan het eind van de middag weer thuis (als het meezit)
Verlof jaaaaaa heerlijk!! En heb me toch een pijn o derin me doos! Van al dat heen en weer gesjouw! Surf kan me voorstellen dat je ook wel wil! Jammer dat je dan met je inkomen komt te zitten anders zat je allang al in de ziektewet denk ik! Damyar fijn weer de voetjes veilig op aarde! Welkom terug meis! Hopelijk deze ronde raak van een mooie plakbeeb! Jazz laat die ongi maar komen meis! En duim voor een positest en een mooie gezonde baby voor jou
delfino: ja in ieder geval voor 50%... en dan kan ik zo boos zijn op mn buurvrouw die van ons belasting geld nog maar 30-50% werkt, omdat ze 'geen zin meer had, en eerder met verlof wilde...'. ze heeft gefaked dat ze bekkenpijn heeft en zit nu dus voor een groot deel in de ziektewet, en ik heb wel echt last en kan nu niet omdat mn verzekering zwangerschapsgerelateerde klachten niet vergoedt... en ze is er nog trots op ook! oneerlijk toch! fijn dat je nu lekker tot rust kan komen en kan toeleven naar de komst van jullie ventje! hier liggen de kindjes er lekker vroeg in, thijmentje was al moe zei die, dus hup dan maar lekker in bed (hij wilde op mn schoot slapen beneden, nou dan naar bedje toe hoor) gelukkig vond ie het prima en liggen ze nu te slapen.
Jazz: hoop dat het snel mag lukken...anders is 43 worden denk ik niet iets om naar uit te kijken. Duim voor je hoor! Sas: kereltje nog thuis, fijn. Slopend dat ze niet weten wat het is!! Damyar: voor jou ook nieuwe ronden. Hopen dat het mag lukken. En sterkte met je stiefzoon....!! Lijkt me ook best lastig! Hier alles in orde..beetje keelpijn..en last van mn ribben van de beeb! Auwtjs..
Wat n rust ins ons topic zeg! Hier goed geslapen, wel wat vroeg wakker. Thijmentje vond half 6 n mooie tijd... En dat terwijl het al n dag of tien half 8 was, wat wel lekkerder is natuurlijk. Maar goed, zo er uit moet om 9 u werken, tot half 5... Ben er vanaaf wel weer even' Fijne dag allemaal!
Lange dag Surf! Succes! Wij zijn ook wakker Vandaag niet veel bijzonders op de planning. Straks de oudste naar school en ik wil vanmorgen nog even op de thee bij mijn schoonmoeder. Vanmiddag met de kids naar de bibliotheek en naar de speelgoedwinkel om een kadobox aan te maken voor de verjaardag van de oudste, is vorig jaar goed bevallen, dan kunnen mensen naar die winkel gaan en iets uit de bak kiezen/kopen voor zijn verjaardag. Veel handiger dan een verlanglijstje. Onze oudste wordt 3 maart alweer 6! Sjonge, waar blijft de tijd... Kinderfeestje is voorbereid, vandaag de uitnodigingen uitdelen aan zijn vriendjes. Spullen om de traktatie te maken zijn gekocht en besteld. Ik heb volgende week vakantie en dus mooi een weekje de tijd om voor zaterdag alles voor te bereiden, dan krijgen we de verjaardagsvisite. IK heb gisteren wel bijgelezen, maar volgens mij geen reactie achtergelaten hier *schaam* Saskia; fijn dat jullie mannetje bij jullie thuis is, wel onzeker blijft het. Merk je verder iets aan Chiel? Of zijn het alleen de waarden van de onderzoeken die afwijken? Geniet van je gezin volgende week tijdens de vakantie, heerlijk de tijd voor elkaar!
ben weer trug van de tandarts moest er 3 vullen maar ze heeft er 1 gedaan viel nl bijna flauw kan gewoon niet zolang op me rug liggen de beeb knelt alles af moet eind maart terug komen om er weer 1 te doen pffff kan helaas niet wachten tot de beeb geboren is... ga nu ff liggen voel me niet echt goed nu
Gm meiden, Nog net.. Ik lees nog mee hoor, maar reageren komt er niet altijd van. kids hebben vakantie, dus heb vaak meelezers en aandacht vragende ogen op me gericht. @saskia, wat een spanning op zeg! Hopelijk kun je lekker genieten van je gezinnetje in de vakantie. @delfino.. Ieuwk tandarts, ik ben geen fan van die man. Ik heb gelukkig nodig geen gaatjes of iets dergelijks, maar sinds hij mijn verstandskiezen heeft getrokken zit ik met knikkende knieën in de stoel. En dan in maart weer terug.. Brrrrr. Hopelijk houd je net dan wel vol, want dan is je buik nog zwaarder dus drukt hij nog meer. @smile, hier ook zoveel collega's die zich ziek melde omdat ze lekker lang vrij wilde zijn, maar dan op Facebook en Hyves enzo zien dat ze overal naar toe gaan en dingen doen.. Dan denk ik, dan kan je ook wel werken en hier proberen zo lang mogelijk nog vervangend werk te doen en taxi te regelen om er te komen. Heel irri.. Ik kan nu dan nog tenminste met geld de ziektewet in. Dat is mijn geluk. (alhoewel ik het echt niet meer had gekunt) @daymar, ik gok op een mooi kerstkindje voor jullie... Ik ga zo hard duimen. @de rest sorry ben het vergeten. @hier, straks weer naar de verlos, controle, echo en bespreking bevalling. Ben benieuwd. Ben de laatste dagen erg onrustig, ik denk dat het komt omdat het steeds dichter bij komt en ik eigenlijk nog lekker zwanger wil zijn. Ook wil ik alles op orde hebben, wat zelf niet zo lukt, maar gelukkig begrijpt hubbie een beetje mijn gevoel en helpt hij echt goed mee.
Erg irritant als mensen dat "ziek zijn" uitbuiten. Zo ken ik iemand die bijna een jaar geleden bevallen is en nog met bekkenklachten zit. Ze kan niet werken, paar uurtjes therapeutisch, maar wel een dagje uit naar de 9 maanden beurs. Die hier vandaan dik 2 uur rijden is en dan dat gesjouw daar... Nou ja.. wat weet ik er ook van
@Babyboom huh in een polo??? Maar dan heb je een van de kindjes met een evt derde waarschijnlijk dan voorin toch? @Trotsemamavan2 thanks, hihihi.......jij schiet al op zeg! @Surf, nee hoor, het schijnt dat de volvo V70, nieuw model iig het breedst is. En hier ook graag nog de rugleuining erbij hoewel dat puur dan is voor de veiligheid maar als je het zo schrijft, oudste ligt ook nog vaak te slapen in de auto. We gaan het meemaken... Dan kan je ook geen halve dagen werken hier ook niet, zit in het onderwijs en dat is niet mogelijk, maar krijg wel de volledige ziektewet vergoed iit tot jou. Maar kijk uit he, denk aan jezelf, je maakt meer kapot als je ten koste van alles doorgaat. @Jannie heerlijk aan het genieten dus??? @Delfino, huh nu al verlof met 31 wkn??? @Trotsemamavan2 oh zo voelt deze zwangerschap ook, hoewel ik er niet optimaal van kan genieten vanwege die hele lieve peuter!! @Delfino hoe gaat het nu met je meissie?? @Saskia wat spannend allemaal heel veel sterkte voor de komende onzekere periode.Enne hechten doe je iid toch wel, en je slaat jezelf voor je kop als je daar nu op de rem stapt omdat je zo bang bent. Want wellicht kan je hem straks niet meer elke minuut knuffelen omdat hij in het zkh ligt. @Smile jij schiet ook al op, beterschap trouwens! @Miran, ja dat lijkt wel op uitbuiten ja, helaas wordt dat ook vaak bij mensen gedacht die dat niet doen, hier ook een levend voorbeeld, men zei op mijn school....harde buiken nou die had ik ook hoor....ja ja daarom zei de VK en Arbo dat ik per direct moest stoppen, je hebt harde buiken en harde buiken, en bekkenklachten had ik ook liep te strompelen op mijn vrije dagen met tranen in mijn ogen. Maar kon ook niet naar buiten of wat dan ook..... Raar dat ze dan naar de 9 mnd beurs gaat... @Surf oh meid, dan wil je en dan kan je niet......en dan ook zo'n buurvrouw....getver....
Hee meiden, hier de dag weer doorgekomen, liep te hinken op m'n werk... Kindjes gehaald, gegeten, nu even op de bank en straks de kindjes naar bed doen en dan plat! Komende week vakantie, dus dat is fijn, daarna nog 2 weken de vrijdag en dan laat ik die ook vervallen.. Dan heb ik alleen nog woensdag de hele dag en donderdagmiddag 2 uurtjes vanuit huis... Scheelt weer! Delfino: had ik ook bij de tandarts, m'n vader is me toen ook komen halen, durfde niet zelf te rijden zo beroerd was ik. Hier weer iets anders... (gaat lekker hihi) Heb nu ook de laatste paar dgn steeds dat ik me niet lekker voel opeens, vanmiddag ook weer, weet niet goed wat het is. M'n vingers zijn opgezet en die gaan dan ook pijn doen en ik voel me slap alsof ik ga flauwvallen, terwijl ik dan net gegeten heb, dus dat kan het niet zijn... Iemand n idee?
herkenbaar laat je ijzer en je suiker en je bloeddruk nakijken mssn zit daar het probleem en anders mssn virusje onder de leden?
delfino: bloeddruk was dinsdag nog goed, suiker is het denk ik niet omdat ik steeds gewoon goed eet/drink (koolhydraten binnen heb), evt mn ijzer, maar die is eigenlijk altijd goed bij mij, en virusje zou evt. kunnen, hoewel het zo niet voelt... ik wacht het wel even af, hoe het zich ontwikkelt... hier heeft KJ weer wat moeite (is iets van de afgelopen week), hij wil dat ik erbij blijf totdat ie slaapt... ga zo maar weer eens kijken TV wilde in mijn bedje omdat ie papa mist (zo schattig), dus ik heb het maar toegezegd...
Surf ojee begint kj nu ook al pfff hoop niet dat het aan blijft ben net vandaag weer aan proberen kaylee alleen in slaap te laten vallen!
gelukkig slaapt ie nu! het duurt maar heel kort, ik moet in korte tijd 6x heen en dan is het over (hij valt dan wel alleen in slaap, want ik loop steeds weg als hij nog wakker is en op een gegeven moment is hij zo moe dat ie niet meer protesteert),... hopelijk blijft het hierbij...