Hoop het ook zo begon het bij kay ook totdat ze op gegeven moment steeds ging spugen omdat het huilen van kwaad tot erger werdt en ze zo van streek raakte dat eten naar boven kwam... Zodra je de kamer ook maar uiliep was het meteen spugen dus besloten we maar ernaast te gaan liggen.... Niet ideaal maar beter dan elke dag kots opruimen en was draaien... Nu gaat het goed mannetje is altijd degene die ernaast ligt ik wil dat niet en dat weet ze dondersgoed dus ze probeert het niet eens mee bij me haha!
ja dat is wel vervelend inderdaad, maar ik laat m niet huilen, ga er meteen heen, en dat werkt dus... ik ga er vanuit dat het weer iets tijdelijks is (zoals altijd alles hihi)
Haha ja dat zou mooi zijn! Bij esmay op de groep is een moeder die heeft ook precies hetzelfde meegemaakt met haar zoons! Dus fijn om te horen dat het niet aan ons ligt pure verlatingsangst volgens mij slaapt kay nu eindelijk haha ze had me een praatjes in bed hoor je door de babyfoon Help me heellpppp help esmay daar komt een wolf! Ik lag dubbel vant lachen ze heeft uur onzin zitte prate en toe was het huile ben er naar toegegaan zegt ze.. Papa bij jou... Ik zeg nee papa is werken zegt ze mama bij jou... Ik zeg nee jij bent grote meid mama gaat ze plassen en dan tv kijken gaf haar kus en ben weggelopen deur op kier en licht op de overloop aangelaten heb haar nog niet weer gehoort *klopt af* mannetje komt zo thuis hij is eerder van werk gegaan das wel fijn!
Yep verlatingsangst, schijnt erbij te horen zei de leidster van het KDV laatst. Hier ook hoor......vaak laten we zelfs even het licht aan, dat vindt hij prettig, en als hij daardoor fijner in slaap valt.... Wel zielig hoor als je soms kijkt hoe bang hij is.....
Hier ook wolven bij onze 3 jarige, pfff, en ik maar zeggen dat ze alleen in sprookjes bestaan. "Ja hé mama, en die eet de oma en roodkapje op" Hij maakt zichzelf er bang mee.
Gm, lekker geslapen? Hier wel tot 4.45, daarna niet meer... Helaas! Straks op visite bij m'n vriendinnetje met baby, leuk! Delfino: is kay nog blijven slapen? Jullie nog leuke plannen voor vandaag?
Wij hebben wel lekker kunnen slapen tot iets voor 7. Even later ging mijn wekker, nu broodje eten en dan naar m'n werk. Tot 16 uur. Daarna geen plannen meer...
Succes vandaag met werken! Voel je je n beetje ok? Helpen de pilletjes een beetje nog? Ik hoop van wel!
lekker op tijd zeg jeetje... veel plezier vandaag bij je vriendin! kaylee is idd blijven slapen tot half 7
Zo net weer thuis! Mooi kereltje bewonderd bij m'n vriendinnetje. Zit nog in de auto, heb twee slapende kindjes achterin... En ik moet heel nodig plassen haha. Zo maar heel zachtjes de auto uit...
hihi ben binnen, kindjes slapen nog. heb de auto maar direct voor de deur gezet, kan ik ze n btje in de gaten houden...
Heerlijk, zo'n vangnet om je heen! Ik heb de kindjes net even naar schoonouders gebracht, lig nu op bed, even 2 uurtjes voor mezelf!
Heerlijk surf, ff tijd voor jezelf!! Lekker ah uitrusten? Hier lig k nu op de bank met de kleine man boven op me! De oudsten zitten n film te kijken, dus hier ook ff rust!
lekker dannie! groot gelijk! hier had ik mn wekker op half 5, maar was nog zo moe dat ik m n half uurtje later heb gezet hihi, nu dus net wakker, ben echt heel suf, was erg ver weg hihi zo de kindjes halen, lekker eten, en vanaaf maar bijtijds naar bedje toe!
Hoii meiden, Alles goed hier? Surf lekker even bij kunnen tanken lekker hoor!! Hier vanmorge vertrokken naar de stad schoenen voor esmay gekocht ze zijn vet gaaf ik wil ze ook!! Daarna even schilderslinnen gekocht en schilderijtjes gemaakt voor de babykamer de woezel opnieuw gedaan dit keer met acryl verf plakaatverf liet los op me andere schilderijtje en we zijn even bij de hema weze eten en drinken daarna lekker naar het ijsselmeer gegaan lekker langs het wat zitten! Toen we thuis kwamen meteen schilderijtjes gemaakt en ze zijn gaaf geworden op facebook staat een foto