Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Jannie spannend meid nog heel even en je kleine is er!

Ennsil duimen draaien voor een mooi eitje!

Miran mooi streepje hoor mag je trots op zijn :D

Dannie jeeej jij 36 weken!! Nog ff minimaal weekje volhouden meid dat zou het mooiste zijn!

Jazz al gebeld? Ben zo beneiuwd!

Mijn vriendin moet morgen ochtend voor de vwp ben ook erg beneiuwd wat er bij haar uitkomt!

2. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik ga me alvast even omkleden en uhm wassen hihi. vind ik altijd wat frisser.( doe ik altijd met lactisyd dat ruikt altijd lekker) dan hebben de gyns er iig geen last van;) geen idee of dat anders wel zo is hoor..

@ jannie laat de beeb maar komen! kan me voorstellen dat je het wachten een beetje beu word. en je bent natuurlijk ook heel erg nieuwsgierig naar wat voor kleine wondertje eruit komt:)

ps laat je het wel weten als je bent bevallen?? hoef natuurlijk niet ala minuut maar als je lekker tot rust ben gekomen en lekker gesetteld bent met manlief en beeb:)

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    :$:$:$:$:$..............ik ben weer van mijn principes afgestapt........test nooooooittttttt voor NOD,

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Jazzzz ik duim voor je wat spannend meis!!!!

5. jazz

jazz Niet meer actief

Ennasil ik hoop ook op een groei want ik weet die testen en echos steeds om moe van te worden inderdaad...dus successs

Delfino..spannend voor je vriendin. Het valt wel mee overigens. Ze maken een echo eerst om te kijken naar de ligging etc en termijn. Vervolgens prikken ze met een naald en halen het vruchtwater er uit. Overigens best wel veel maar niet om te schrikken. Ik moet zeggen ik heb er verder geen last van gehad...Niet eens een bloeding terwijl ik dat toch wel heel snel tijdens deze zwangerschap heb.
    Krijg ze een versnelde test uitslag (dus uitslag binnen 2 dagen ivm chromosoon afwijking en de rest later) of moet ze 2,5 week wachten?

Hier nog niks.....durf eigenlijk ook niet zelf te bellen...bedenk me opeens stel hij heeft mijn tel niet, of stel ik heb het verkeerd doorgegeven ivm de zenuwen....pfffff
    We wachten het nog maar rustig af....

6. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @goofy wauwie joepie posi he?

Watbeen super begin van t jaar meiden. Xxx

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    :$:$:$:$......MIRAN????............dit meen je niet.......oh meis........zou gaaf zijn zeg samen.....

Alvast een voorzichtige felicitatie.........

@Surf een meisje WAUWWW wat speciaal!!!!!

@Dannie hoe is het met jou,

ff niet zoveel tijd om terug te lezen, moet eigenlijk de stad in, slapen, boel opruimen boel inpakken en morgen verjaardag oudste vieren en vrijdag op vakantie....

@Ennasil, ei gemist??? Huh hoe kan dat nou?

8. jazz

jazz Niet meer actief

Nou kijk dan wat spanneeeeeend weer...Harstikke roze of niet....pfffffffffff en nu blijven he...
    Weet je man het al?

Het gaat goed met het roze hiero....

9. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Goofy, heb je een kopie van de foto van miran gemaakt??? ;)
    Nee, geintje! Meid feli!!!! Duim voor n plakbeeb!!!!

10. ennasil

ennasil Niet meer actief

in pricipe zou dat ook niet moeten kunnen.maar ze sluiten het niet uit. vooral omdat mijn bmhs blijft groeien is het raar.

goofy jij ook al een positest!!:D gaaf man.

uhm... ben ik nu de enige die nog niet zwanger is?

11. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Hier trouwens alles redelijk rustig!! Gelukkig!

12. jazz

jazz Niet meer actief

awwwww ennasil jij bent gewoon next hoor klaar punt uit...

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Neeee manlief is op het werk.....en die ga ik niet bellen.....zit te dubben of ik het tot morgen voor me hou en dan met de cadeautjes van onze oudste ook een cadeautje geef aan hem, omdat hij dan al 3 jaar papa is...........en dan de test erin stoppen.....maar dan moet ik het dus nog voor me houden en weet niet of ik dat kan....
    Of dezelfde foto van de jongens van de vorige keer en dan als tekst, mogen we nu toch nog grote broer worden????

14. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Jannie voor jou mag t echt elk moment gebeuren! Spannend hoor! Hoop dat deze bevalling soepeler verloopt dan je andere!!

15. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Ikzou t zo lang niet voor me kunnen houden!! Respect als t je lukt!!!!

16. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @goofy! Dat ziet er ook al heel positief uit! Ik zeg ook alvast voorzichtig gefeliciteerd.

17. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @enasil, damyar moet ook nog meid! En de nieuwe meiden.

Jullie zijn vast ook snel zwanger! Succes vanmiddag bij de echo!

Jeetje jazz wat houden ze je in spanning.

18. jazz

jazz Niet meer actief

Hier een vraag en ik weet het is een moeilijk en pas te beantwoorden als je het zelf mee maakt, als je als uitslag zou krijgen dat je in verwachting ben van een kindje met down zou je de zwangerschap dan afbreken?

19. jazz

jazz Niet meer actief

Overigens nee ik ben nog steeds niet gebeld:(

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    goofy, gefeli meis... spannend.. hopen op een plakbeeb..

jazz, spannend meis..

ennasil, je bedoelt dat spul, speciaal voor het reinigen van de intime delen??? dat raden ze af als je zwanger wilt worden he!!! het kan de zuurgraad beinvloeden!

en ja, ik laat het weten zodra ik bevallen ben...
    en als jullie heel nieuwsgierig zijn... ik schrijf redelijk actief mee bij de pink ladies...daar heb ik ook een buddy en zal het daar als eerste melden... (ook als de vliezen breken of er echte weeën zijn....)

Deel Deze Pagina