Oooh saskia smelt helemaal weg bij je foto's wat een mooi ventje fijn dat hij het goed doet lekker genieten van je vakantie!!
Hier gisteren woonkamer grondig schoongemaakt had beter niet kunnen doen maar had gewoon die drang.... Met als gevolg wat "weeen" als je dat zo mag noemen en ons ventje was geloof ik beetje boos op me want lag op de bank gisterenavond en kreeg me toch een knal aan de onderkant schreeuwde gewoon auw! Dacht echt die knalt strax zo door de vliezen heen en ben maar gauw naar bed gegaan haha!
Meiden op wachtbankje. Duim heeeeel hard voor jullie! Wachten duurt idd lang vooral als er geen afleiding is!
Ik duim ook voor jullie hoor, dat er snel maar weer een hoop roze bij mag. Hier zou manlief naar de sterillisatie gaan, maar we hebben besloten dit toch niet te doen. Na een goed gesprek hebben we beide niet overtuigend het gevoel dat we al compleet zijn. Wellicht komt nmr 4 hier over 2 jaar toch nog om de hoek kijken. Liefs
haha sas, zo zie je maar! bij twijfel inderdaad niet doen, kan altijd nog tenslotte! delfino: ojeetje, hij moet nog even blijven zitten hoor! rustig dagje vandaag? vriendlief thuis of moest ie aan het werk? wat een triest weer is het vandaag zeg! jammer! ik word altijd zo vrolijk van het zonnetje hihi
Hier alleen thuis met de kids t/m donderdag dan issie inprecipe vrijdag t/m zondag vrij maarja tegenwoordig ben ik nergens meer zeker van waarschijnlijk gaat ie zondag toch werken...
Saskia: WAUWWWWWW!!!!! ik ben helemaal verliefd op je kleine vent *hearteyes* Mayke temperatuur je? ik denk trouwens dat t game over is, mijn temp is weer met een graad gezakt(heb wel maar 2 uurtjes geslapen) afwachten wat ie morgen doet #zucht
Bb zat ff je kaartje te bekijken denk dat je je ei op dag 27/28 hebt gehad en zou je nu dus een innestelingsdip kunnen hebben duim iig heeeel hard voor je en dat jetemp morgen weer stuk hoger is!
Hai, ik zal eens weer wat van me laten horen ik heb even pauze genomen van zwschapspagina omdat ik het gevoel had er teveel mee bezig te zijn. en al die leuke berichten over de beeb voelen en groeiende buik. werd me even teveel.( natuurlijk gun ik het jullie wel hoor) nu gaat het weer goed met mij. zit nu inmiddels op cd 9 en heb al sinds cd 6 lichte oplopende ovulatietesten. dus ik denk dat er een mooi ei aan komt. alleen ik denk wel dat hij vroeg komt.vanaaf gaan we weer aan de klus om even te verversen zodat we donderdag hopelijk goren licht krijgen er tegen aankunnen met een nieuwe frisse lading hihi en hopelijk word dit onze ronde! ik kom donderdag even update geven hoe het bij de gyn was. @ saskia aaahhh wat een droppie!! daar kan je toch uren mee kroelen @ babyboom ik denk op cd 27 inderdaad maar ben er ook niet helemaal zeker van omdat ik ook weleens zon kaartje heb gehad en toen bleek die wel eerder te zijn geweest.. welke dag heb je de meeste slijm en pijn gehad? @ surf en delfino gezellig bij elkaar op visite voor de kids ook leuk denk ik. @ de rest weet ik even niet meer sorry tot horens
delfino ik hoop het zooo Ennasil het is ook niet niks hoor meid, hoop daarom ook dat het echt snel raak is voor jullie. slijm pff kon er geen touw aan vast knopen nu heb ik niks dat valt me dan weer wel op, ei pijn ging pas weg op cd 28
saskia prachtige foto's geweldig mooi. Fijn dat het zo goed gaat met hem. Jazz: heb je je eerst clomid al geslikt??? Spannend allemaal zeg. TMV2: gaat het een beetje vandaag? Vanmiddag hebben we gesprek op school van stiefzoon, ben benieuwd. Hij heeft nu in ieder geval twee goede cijfers gehaald. Gisteren voor ak een 7,4 en een 7,8 voor wiskunde Beide cijfers tellen 3 x dus dat is mooi. Hij heeft deze week toetsweek en vandaag engels. Hij mag deze week helemaal niets van ons, geen kermis of afspraken buiten de deur. Streng he maar ja dat is niet anders, we zijn dus druk met overhoren en controleren van verslagen. Gisteren nog met hem naar de geheime tuin geweest. Daar had ik het aangehaald en hij vind dat we het op een goede manier aanpakken. Hij heeft het ook met hem besproken en wat blijkt hij snapt het wel waarom en is zelf ook wel geschrokken van zichzelf. Hij heeft nu ook oefeningen meegekregen en daarnaast ook opdrachten hoe hij aan zijn eigen onzekerheid en zelfstandigheid kan werken. Dat hij zijn mond moet openen omdat wij niet gedachten kunnen lezen. Hij zwijgt bij zijn moeder want op die manier kan hij niets fout doen. Maar na goede uitleg van hem en voorbeelden wil hij dat Denzel daarmee gaat oefenen en juist meer gaat praten omdat dit niet de goede manier is en hem alleen maar onzekerder maakt. Ben benieuwd want dit verander je niet even zomaar en zeker niet bij zo'n moeder. Hij is zondag bij zijn moeder geweest en er is helemaal niet gevraagd hoe het in londen was of wat. Hij is weer compleet genegeerd. Wij wisten dit nog niet, meestal komt dat een paar dagen later, maar nu vertelde hij dit bij de geheime tuin. Hij was daarover zo verdrietig, hij snapt ook niet waarom hij er nog naar toe moet. Omdat zijn moeder nu ook de gehele verplichte thearapie voor hun samen niet meer wil. Kortom er is weer veel verdriet bij stiefzoon, hij voelt zich letterlijk en figuurlijk over boord gezet. Jullie nog tips, moeten we dit aanhalen bij onze gezinsvoogd? Of denken jullie die 26 uur per twee weken moet hij maar door zien te komen?? Morgen weer naar geertgen, ben benieuwd
Damyar: ik zou dit zeker bespreekbaar maken bij de voogd. Al is het alleen maar om hem het gevoel te geven dat jullie serieus nemen wat hij zegt en dat het inderdaad niet normaal is dat zijn moeder zo met hem om gaat. Als hij niet meer wil, is ie mssn oud genoeg om daar zelf voor te kiezen? Mijn vriend is op z'n 13e bij z'n mdr weggegaan naar z'n vader omdat hij daar ook geen normale jeugd had... Hij is nog steeds zo blij dat hij toen die keuze heeft gemaakt, ook al het contact met z'n mdr tot nu toe slecht...