Miran...ik denk niet dat het je bekken zijn. Bekkenklachten met elf weken zijn echt wel heel vroeg hoor. En je schrijft dat je staat te wippen van je ene been op je andere been. Met bekkenklachten is het staan op 1 been juist zo pijnlijk! Althans, hier wel. Denk dus eerder aan een ander ongemakje van je zwangerschap! Damyar: duimen draaien. Mayke: en?? Ben benieuwd! Hier alles verder rustig!
Boodschappen gedaan zzoals verwacht weer duizelig opeens rende er 2 vrouwen naar me toe oh gaat het mevrouw wilt u dit of dat weet je zeker dat je kan. Fietsen enzenzenz... Ben daar erg van geschrokken eenmaal thuis werdt het erger barste in huilen uit en niet zo zachtjes ook helemaal overstuur de vk gebeld (assistent) vk belt me rond middaguur terug heb gezegt dat ik op b12 getestwil worden... Zit er echt zoooo doorheen kan gewoon niet meer stoppen met huilen
ojee delfino, das niet zo mooi zeg! (op zn zachtst gezegd...) goed dat je gebeld hebt! ben benieuwd wat de vk zegt... en mssn anders naar de ha, het hoeft niet allemaal met je zwangerschap te maken te hebben en dan weet een ha mssn net weer wat meer... sterkte!!
Klagen mag hoor, het si ook niet niks. Het scheelt misschien dat ik gezien de vorige keren al een achterban had geregeld. Ik doe werkelijk niks in huis, ik wil wel, maar ik kan niet. Het enige wat ik doe is de was in de machine en ophangen. En heel soms eten koken, maar dan eten we iets gemakkelijks omdat ik niet langer dan 10 minuten kan staan. Als ik een betere dag heb stof ik af zittend op een rijdende stoel. Verder komt alles neer op manlief. Wat ik wel doe is ruimen, kasten opruimen en dingen regelen enzo. Dus hubbie is in zijn vrije tijd altijd iets aan het schoonmaken.. Maar ik probeer het elke dag een beetje te laten doen. Nu scheelt het wel dat mijn kids wat ouder zijn, ze weten dat ik nergens naar toe kan, ook ik voel me daar schuldig over. Maar ik doe juist wel meer knutselen en spelletjes met ze thuis, omdat ik toch niks anders doe. Ik snap dat je hubbie wilt ontlasten, maar als je zo doorgaat (je moet nog ff) belast je hem straks alleen maar meer. Ik weet dat het moeilijk is, het is accepteren van iets wat je helemaal niet wilt. Maar echt je krijgt er iets moois voor terug en je kan langer door als je nu gas terug geeft. Volgende week is mijn moeder ook op vakanties dan zak het lastig worden. Maar ik heb dan de buuf of een vriendin die evt inspringen. Ik heb helaas hubbie ook al een paar keer terug meten bellen van zijn werk. Omdat ik iets niet kon of er iets was. Hij werkt niet heel ver weg en op zijn werk weten ze het. Maar een hele dikke knuff voor jouw meid! Hopelijk kun je je draai er een beetje in vinden. Ik moet zeggen dat ik regelmatig zit te janken van de pijn en dat ik het ook ff niet weet hoe en wat. Maar dan voel ik die kleine frummel weer en dan gaat het beter.. En het lucht nog op ook
Het is toch je derde, ik was met 16 weken al volledig uit de running en met 25 weken had ik al krukken nodig. Terwijl ik bij nr 2 tot 25 weken volledig heb gewerkt en tot 33 weken halve dagen in de zorg en vanaf 35 weken krukken en 38 weken rolstoel. Ik zeg doe het rustig aan, ik had er naderhand altijd nog kast van tijdens mijn ongi en nu heb je meer hormonen dan tijdens een ongi.
Delfino; Jeetje meis, wat ontzettend vervelend dat je je zo naar voelt. Zulke uitstapjes zijn dan echt teveel gevraagd voor je. Dan misschien toch maar het iets minder lekkere diepvriesbrood? Neem jezelf in acht hoor meid! Tmv2; dan herken ik wel inderdaad. Ik had tijdens mijn menstruatie ook vaak nog last van mijn schaambot. En bij bewegingen als dweilen (met een mop, op het werk) was het ook nog gevoelig. Smile; ik hoop echt dat het mijn bekken nog niet zijn, maar het wippen van 1 been op de andere is ook pijnlijk, net als staan op 2 benen... maar je zoekt een pijnvrije houding, en dat lukt niet. Bij jou alles rustig dus? Slaap je goed 's nachts?
Ik sta ook het liefst op mijn Linkerbeen, omdat rechts de meeste klachten gaf, mocht wel niet van de fysio. Maar rechts is bij mij helemaal klaar nu en links doet het nog een een beetje. Dus denk echt dat het je bekken zijn hoor. Zou anders toch even een fysio contacten.
Ik heb gisteren al geprobeerd te bellen, maar toen was hij afwezig. Straks nog maar even een poging wagen.
Even kort, sorry meiden, ben zo druk met de drie kids. Maar ennasil jij hebt vandaag toch je fm? Succes meid! Hoop op een super mooi ei. Xxx
Jeetje ik heb echt met jullie zwangeren te doen..wat een pijn en ongemakken allemaal lees ik door de regels heen Pffff Delfino meisje ik hoop zoo dat het beter met je gaat. En de rest van de ladies ook veel sterkte.
Mmmm....bah...nou...ik hoop het ook echt niet van je bekken!! Enne...ik slaap goed hoor! Gaat prima hier, niks aan de hand!
Miran vervelend zeg ook al last! Sterkte! Smile als ik steeds je naam zie gaat er een liedje door me hoofd van that smile on you're face let me now that you need me hihi kan er niks aan doen maar wordt er wel vrolijk van . Fijn dat het goed met je gaat!
Hier loopt esmay al 2 dagen te miepen dat ze een zeer oor heeft aan de buitenkant maar zie niks.....? Gisteren haar linker nu haar rechteroor
Tja lastig. Ik heb ze zelf maar 1 keer gebruikt. Volgens mij was mijne toen nog iets knaller, dus wie weet morgen bij je volgende test. Ik duim elk geval meis
ik bedoelde eigenlijk dat ik op weg was naar een knaller hihi. ik denk dat mijn ei over 2 dagen komt. zit nu op cd 11. maar ik zie hem oplopen we horen het straks of ik een mooie ei heb