Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Breek even in voor Miran,

Kan dus wel hoor al zo vroeg bekkenklachten.

Bij Jordy (onze oudste) kreeg ik pas rond de 22 weken last van mijn bekken.

Bij Yannick (onze middelste) rond de 15 weken.

En bij Evi (onze jongste dus) al rond de 9 weken dat ik wat last had en het begon te voelen.

Ik ben toen ook vrij snel naar de fysio weer gegaan en die zei idd dat het wel zo vroeg kon. Ik had ook de zwangerschappen van de laatste 2 vrij dicht op elkaar (scheelt ongeveer 1,5 jaar nu in leeftijd) en dat speelt ook mee.

Ik ben toen ook al met de zwaardere dingen een bekkenband (niet een officiele maar een met elastische band die meer steun geeft) gaan dragen en dit hielp wel wat.

Dus het kan wel degelijk.

Op het laatst ging het bijna niet meer en zat ik meer te huilen dan dat ik wat deed omdat elke beweging zo'n zeer deed. Kon bijna niet meer voor de andere kids zorgen wat ik verschrikkelijk vond. Heb veel een beroep moeten doen op mijn lieve moeder, wat was ik blij met haar hulp, maar tegelijkertijd ook heel confronterend dat je niet vooruit kon.

Ik was wel na de zwangerschappen allemaal vrij snel de bekkenklachten weer kwijt. Moest van de fysio wel 3 a 4 dagen verplicht boven blijven.

Nu heb ik alleen nog wat zeurende pijn als ik heel veel gedaan heb op een dag en als we heel lang gaan wandelen bijv. Maar daar is mee om te gaan.

Breek weer uit

2. ennasil

ennasil Niet meer actief

ik heb om 5 ovver half 4 de afspraak tot 4 uur.
    maar ik kom het vanaaf even vertellen hoor hoe het is gegaan.
    zometeen even klaarnmaken. mijn moeder is hier om 10 voor 3.

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ennasil: hij wordt duidelijker, maar hij moet nog wel meer gaan knallen, dus mssn over n dag over 2-3... Ik hoop het voor je!

4. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    ik moest ook van de fysio verplicht 8-10 dagen boven blijven. dus heel mijn kraamtijd. daarna mocht ik wel wat, maar op mijn kont de trap op en af.. nu ook trouwens.

5. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    succes ennasil, ze worden donkerder, dus het beloofd een mooi ei als ik het zo zie.

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

De vk heeft net gebelt..... Ze zegt dat ze niks voor me kan betekenen dat ik bij de ha moet weze als ik per see wil geprikt worden maar ze zegt dat dit b12 niet van de zwangerschap kan komen.... Moet maar weer gravitamon gaan slikken en geen wonderen meer verwachten en ermee moet leren leven tot na 25 april... Was klap in me gezicht moest echt inhouden niet in huilen uit te barsten kan ook tabletten gaan slikken van b12 moet ik bij een natuurwinkel ga halen ik heb het over injecies gehad maar ze zegt dan moet je tekort wel erg groot zinn ik zeg ja maar dan zou je daar tocheerst op getest moeten worden dat moet bij de ha dus bel die morgen maar even maar zij denkt dus niet dat dat het probleem is.... Komen we lekker verder mee of niet! Wordt er langzamerhand beetje depresief van! :(

Srry voor me geklaag :(

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ennasil: ben benieuwd naar je fm!

Damyar: jij ook weer vandaag n echo toch?

Delfino: balen meid!! Leef met je mee!

Hier vandaag echt even n dip... Hopelijk morgen weer beter!

8. Damyar

Damyar Niet meer actief

Surf nee ennasil vandaag en ik weer morgen.

Miran ik vroeg me nog af hoe het met je zus gaat en de iui behandelingen. Trekt ze het een beetje? Is het voor een eerste kindje of...

9. jazz

jazz Niet meer actief

#2569 jazz, 1 mrt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 mrt 2012
    Hoi,
    Ik heb eventjes een update van Ennasil:
    Het was niet goed. Ze had een eitje van 12mm maar dit was veel te klein voor CD11. Daarnaast was haar baarmoederslijm maar 5,5mm.
    Nu wist haar eigen gyn in het begin niet waarom ze kwam. En heeft ze het hele verhaal weer moeten doen.
    Haar eigen gyn denk nu dat zij behalve pco ook een korte lf fase heeft waardoor het moeilijk is zwanger te worden en te blijven. Daarnaast denkt/vermoed de gyn dat Ennasil wellicht inderdaad 2 vmk heeft gehad. Ze snapte ook niet waarom bepaalde behandelwijze toegepast waren want veel dingen kwamen niet overeen.

Aanstaande maandag gaat ze weer voor controle. Ze moet dan wel op de zwangeren poli zijn en daar kijk ze ontzettend tegen op.

Ze kon zelf even niet komen reageren en heeft aan mij gevraagd om dit voor haar te doen.

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Jazz: thanx voor de update!

Ennasil: jeetje meid, wat n verhaal!! Ze weten dus gwn echt niet wat ze moeten doen... Wat ontzettend naar!
    En dan ook nog eens geen goed eitje onderweg terwijl de ovutestjes wel duidelijker worden. Pff wat n tegenvaller zeg!
    Sterkte!!

11. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Jazz: zijn we weer op de hoogte. Maar wat een vervelend nieuws. Ennasil...denk aan je!! Hopen dat ze dan nu EINDELIJK doorpakken en je niet weer de zoveelste gyn krijgt!!! Sterkte hoor!!

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ohjee ennasil wat naar zeg allemaal dikke knuffel meis!

Jazz thnx voor de update

13. miran336

miran336 Fanatiek lid

Jazz, bedankt dat je ons even op de hoogte brengt. Hoe is 't met jou?

Ennasil: ach meis.. ik had zo gehoopt dat er een ei te zien was die op springen stond. Wat ontzettend naar dat ze (in mijn ogen) de laatste tijd niet wisten waar ze het over hadden, enerzijds goed dat je je verhaal nog eens moest doen, maar het was niet nodig geweest als er echt iemand naar je "geluisterd" had de voorgaande keren. Hopelijk kan er nu een passende behandeling gevonden worden. Dikke knuf!

MamavanJordy; Leuk je hier weer even te "zien". Jij had ook bekkenklachten dus? Leuk is anders, maar we slaan ons er wel doorheen ;) Ik heb vanmiddag de fysio nog gebeld, antwoord ingesproken en ik word teruggebeld.

14. miran336

miran336 Fanatiek lid

Goedemorgen!
    Ik snap niet waarom ik mijn oudste zoon altijd om 7 uur wakker moet maken als hij naar school moet, en nu hij vakantie heeft staat hij elke morgen tussen 6 en 6.30u naast zijn bed. We liggen nu nog wel lekker tv te kijken in bed. De jongste slaapt nog.

Damyar; lief dat je even naar mijn zusje vraagt. De vorige ronde iui moesten ze overslaan omdat haar vriend rond de eisprong een paar dagen weg zou zijn. Nu is het wachten op haar. Ongi en dan weer beginnen met de 4e poging iui. Eerst weer prikken, inseminatie en weer 2 weken wachten. Ze verliezen de moed wel een beetje, das zo sneu om te zien. Ik gun het haar ook zo en voel me wel wat schuldig. Zij hebben nog geen kinderen, gaan voor de 1e. Als ik dan een echo heb gehad durf ik hem bijna niet aan haar te laten zien, maar ze reageert er wel goed op. Ben nu ook voor moedersvoormoeders aan het plassen omdat ik dat voor mijn gevoel verplicht ben aan mijn zusje die de hormonen nodig is.
    Hoe is 't met jullie, vol goede moed deze ronde in?

Ennasil; beetje kunnen slapen na het ziekenhuisbezoekje gister?

Delfino; kon je gisteren verder een beetje rustig aan doen?

Surf; dipje weer te boven meid?

Morgen wordt onze oudste zoon alweer 6! Waar is de tijd gebleven? Vandaag wat laatste voorbereidingen treffen. Boodschappen zijn al binnen, kado staat klaar.

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    damyar: succes voor vandaag dan!

miran: 6 alweer, kan me niet voorstellen dat thijmen ook 6 wordt, maar het komt sneller dan we denken, hij wordt alweer 4, ik vind het maar raar hihi

dipje hier weer wat te boven hoor! ik moet gewoon accepteren dat ik nu minder kan, en de rotzooi in mn huis kon me al niet zoveel schelen, maar meer naar mn vriendje en de kids toe vind ik het vervelend. en dat ik steeds mn (schoon)ouders moet vragen. ik wil graag altijd zelf alles oplossen... maar ik geloof dat ik nu echt een stapje terug moet doen, want zo gaat het gewoon niet... :(
    en ik ga proberen dat te accepteren... (maar dat gaat beetje bij beetje) komt goed!

delfino: hoe gaat het meis? vriendje was vandaag thuis toch? scheelt een hoop!

vriendlief heeft me super geholpen vanochtend. hij heeft de kindjes naar de opvang gebracht en hij haalt ze ook weer op vanaaf, dan hoef ik niet de deur uit. erg fijn! (ook wel erg saai natuurlijk, maar voor nu in ieder geval het beste)

de nacht was ook ok, kindjes werden om 6 uur wakker, maar vannacht gewoon door kunnen slapen, heerlijk!

hier dus verder geen plannen voor vandaag, zo nog een bespreking voor mn werk (heb gevraagd of de mensen bij mij thuis wilden komen, omdat ik anders weer een stuk moet lopen naar het werk, en daar trappen op en af moet), dus dat is fijn. daarna helemaal niets!
    fotoboek van de vakantie hopelijk afmaken... (veel werk nog!)

hebben jullie plannen?

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

Gm meiden,

Slecht geslapen heb liggen malen niet normaal! Over alles en nogwat er moet nog zoveel gebeuren voor de baby komt! Zoals hele kamertje wat nog geschilderd moet worden en moet alle kleertjes nog kopen! En nog wat andere dingetjes en heb ik de kleertjes ergens in april gaan we dat doen dan moet ik de rompertjes nog allemaaluitwassen ooooohhhh.... Hoop dat we het gaan redden zucht!

Vandaag gaan we ff de kant en klare gordijnen kopen kan ik die iig al op maat maken en mssn als ze er zijn even langs souders.
    Morgen vrijgezellenfeest.....

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

Surf fijn dat mannetje zo goed heeft geholpen dat je iig niet per see de deur uit hoeft mssn saai maar gelukkig heb je internet en tv ;)

Miran wow 6 alweer tijd gaat snel he?

Hier waren kindjes kwart voor 8 wakker en ze hebben hele nacht doorgeslapen ik mag niet klagen ;)

18. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Stress houdt de bevalling tegen, dus als je blijft stressen heb je nog tijd genoeg!!!;)

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He lieverds, hier zijn mijn migraine aanvallen met gezichtsverlies weer een feit....veel gedoe weer op mijn werk, waar de honden geen brood van lusten....ze wil me gewoon weg hebben, want ben de enige partimer en enige moeder.....ze heeft me zo vernederd.....behoorlijk van slag geweest maar heb nu besloten dat ze mijn laatste zwangersch niet gaat vergallen!

Kus aan iedreen. Als mijn migraine weer gezakt is kom ik even reageren. Iig aparte knuff aan ennasil!

20. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    sorry even een ego berichtje;

Ik heb eigenlijk geen kwaaltjes, nou ja geen voelbare.
    Gisteren bij de gyn geweest nacontrole voor de miskraam en gesprek over de risico's in de volgende zwangerschap. Ik heb het Hellp syndroom gehad bij mijn vorige kinderen.
    Ze heeft even gekeken met de echo maar er was nog niets te zien, schijnt te kunnen als je zo vroeg bent. Het enige wat wel veranderd is mijn bloeddruk. Normaal een bloeddruk van 50/110 nu 90/130. Dus gelijk aan de bloeddruk verlagers. Schrok er erg van.. dit verwachten ze eigenlijk pas veel later in de zwangerschap (ik ben nog geen 4 weken zwanger denk ik (1 feb was de mk)
    Het brengt wel veel onzekerheid met zich mee..

Deel Deze Pagina