Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ohhh, en op je vraag als het idd een afwijking zou hebben... wij zouden het nooit weg laten halen, tenzij het levensbedreigend is voor mij...

heb al zoveel verhalen gehoord dat het een afwijking zou hebben en er niets of weinig aan de hand was.. of precies andersom... zou gezond zijn, maar wel afwijkingen hebben...

hoop dat ze snel bellen...

2. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Moeilijke vraag idd! Wij zouden t pas afbreken als t kindje geen "menswaardig" bestaan zou kunnen hebben, maar ja wanneer is dat?!? En ik ben eerlijk dat we r bij de derde anders inzaten dan bij de eerste twee! Ik bedoel, de andere twee worden ook heel erg benadeeld als de jongste een echt zorgenkindje zou zijn, en je steeds ziekenhuis in en uit moet! Maar goed, dat weten we nu ook niet! Hier lijkt alles goed, maar dat weten we pas na de bevalling! Moeilijk hoor, maar ik zou er samen heel goed over nadenken en ook genoeg info bij de artsen vragen, mocht dat t geval zijn! Hoop dat t niet nodig is om erover na te moeten denken!! Sterkte meid!!!!!

3. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    GOOFY: jahoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een goed begin van het nieuwe jaar dames!!

4. jazz

jazz Niet meer actief

nou ik snap er niks van heb een brief binnen gekregen van het erasmus heb dus morgen een afspraak om 13:00 bij de poli Klinische Genetica...huh denk niet dat dit goed nieuws is....

5. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    Oei, dat klinkt idd niet lekker!! K zou gewoon ff bellen, dan weet je tenminste iets!!

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

WAUWWW wat super gefeliciteerd!!!!

ik ga de lijst zo ff opzoeken om weer 2 op roze te zetten :D eerst ff verder lezen

7. jazz

jazz Niet meer actief

Gedaan maar ze konden niks zeggen..Gesprek duurt 60 minuten. Vriend moest het ook regelen op werk. Ik hoop echt dat mijn gyn nog belt.

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ze krijgt ook een spoedprocedure dus ook binnen 48 uur hoop wel dat ze voor ut weekeind bellen voor der!

wachten is frustrerend mssn ff zelf bellen strax zijn ze het vergeten!

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

manlief en ik hebben het hier heel uitgebreid over gehad we hebben niet voor allerlei testen gekozen maar mocht bij 20 weken echo blijken dat kindje geen "normaal" leven kan lijden dat wil zeggen met veel pijn of dat het een kasplantje is zouden we het afbreken.

10. jazz

jazz Niet meer actief

Ga zo inderdaad zelf bellen want ik wil wel een beetje voorbereid morgen daar zijn...met andere woorden dan kan ik de tranen maar al laten meerendeels....

11. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jazz gewoon zelf de gyn bellen hoor. Dit is toch niet vol te houden. Je hebt toch recht op info. Sterkte meid. Denk aan je. X

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

#252 Delfino, 11 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jan 2012
    De lijst
    Zwanger worden/zijn van een 3e kindje

Nod lijst:

Januari:

13 januari
    Miran336 (ronde 7, 2♂)

15 januari
    Goofychick

Datumloos:

Baby Boom (ronde 16, 2♂)
    Ennasil

Vlindertjes:
    Jannie1980 - feb 4w3d - mrt 4w3d
    Surf - 20 juni 4w3d - 12 sept 10w5d
    Delfino - 25 Juni 4w3d
    Baby Boom - 11 Juli 5wk
    Damyar - feb 5w3d - 13 juli 9w3d - 3 sept 5w5d en nog een heel klein sterretje die zo gewenst was
    Goofychick - ?

Zwanger:
    Jannie1980 - 21 jan - 2012 - bv - thuis
    Dannie81 (♂ & ♀) - 8 feb 2012 (♂) - bv - zh
    Nattasja77 - 15 feb 2012 - bv - zh
    Saskia 81 - ?
    trotsemamavan2(♂ &♀) - 4 april 2012 (♂) - bv - thuis
    Smile - 10 april 2012 - fv - thuis
    Delfino (2♀) - 25 april 2012 (♂) - bv - zh
    Moedervan3 - 29 april 2012 - bv - thuis
    Trotsemams (♂ &♀) - 5 mei 2012 - bv - zh
    Jazz (♂ &♀) - 20 juni - fv - zh
    Surf (2 ♂) - 22 juni (♀)- bv - ziekenhuis
    Miran336 (2♂) -
    goofychick -

♂ = zoon
    ♀ = dochter

13. jazz

jazz Niet meer actief

copy paste eventjes:
    Soms he moeten ze die telefonisten bij de gyn afdeling gewoon op cursus sturen ofzo want wat een bitches kunnen dat zijn.
    Nou mij gyn staat op de spoedafdeling dus ja wanneer hij tijd heeft.....?????????????????????? weten jullie het.
    Zeg ik ja want hij zou me vandaag bellen want spoed vwp uitslag vandaag...nou dan heeft hij uitslag nog niet binnen en hij staat spoed...dan denk ik mens vraag mijn naam, geboortedatum en zeg dat je me terug belt en het eventjes uitzoekt...Maar misschien had ik huilend aan de telefoon moeten zitten in de plaats van gewoon...pffffff

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

bah harteloze mensen heb je toch ook op deze wereld om ziek van te worden!!!

15. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    De lijst

Nod lijst:

Januari:

13 januari
    Miran336 (ronde 7, 2♂)

15 januari
    Goofychick

Datumloos:

Baby Boom (ronde 16, 2♂)
    Ennasil
    Wendysunny (ronde 1)

Vlindertjes:
    Delfino - 25 Juni 4w3d
    Baby Boom - 11 Juli 5wk
    Damyar - feb 5w3d - 13 juli 9w3d - 3 sept 5w5d en nog een heel klein sterretje die zo gewenst was
    Goofychick - ?

Zwanger:
    Saskia 81 - ?
    Miran336 (2♂) -
    goofychick -

♂ = zoon
    ♀ = dochter

16. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    stond er niet meer bij.. even erbij gezet

hier: voelt alsof ik ongi ga worden.... jammer joh.. maar ach op naar ronde 2 dan maar... we zullen het zien

jazz: bel je straks toch nog ff.. kan best joh

17. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Jazz....lekker zulke mensen.
    Straks gewoon nog een keer bellen.
    De aanhouder wint!! Gewoon doen hoor!!

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    De lijst

Nod lijst:

Januari:

13 januari
    Miran336 (ronde 7, 2♂)

15 januari
    Goofychick (ronde 4, 2♂)

Datumloos:

Baby Boom (ronde 16, 2♂)
    Ennasil

Vlindertjes:
    Delfino - 25 Juni 4w3d
    Baby Boom - 11 Juli 5wk
    Goofychick - 5w2d

Zwanger:
    Saskia 81 - ?
    Miran336 (2♂) -
    goofychick - 22 september -bv-ziekenhuis

♂ = zoon
    ♀ = dochter

Realiseer me dat het nog wel pril is maar ik ga het niet negeren, we zien het wel.

19. ennasil

ennasil Niet meer actief

hier ook weer terug. helaas geen ei de grootste was zelfs nu nog maar 8,9mm. mijn baarmoederslijmvlies was wel weer aanzienlijk gegroeid.
    de gyn die ik nu had vond het niet heel raar. omdat mijn eierstokken erg vol zaten met kleine blaasjes denkt zij dat dat de reden is waarom de baarmoderslijmvlies zich aanmaakt. dus ze gaan het weer afbreken en moet dan weer op provera en dan 3 tabletjes clomid. ze vertelde mij ook dat ik helemaal geen pco syndroom heb maar pco. is blijkbaar niet hetzelfde;) en ze begon ook te vertellen wanneer ik de clomid niet meer trek ik het aan moet geven want dan stappen ze direkt op iets anders over. nou dat is ook de eerste keer dat een gyn mij dat verteld:) en vertelde mij ook als de clomid 150mg aanslaat dat ze het max half jaar geven. en dan op injecties. en als deze ronde weer niet aanslaat gaan zo ook gelijk op hormoonspuiten over. ze vertelde mij overigens ook dat clomid geen hormonen zijn maar stimulerende middelen. werd overspoeld met info zonder dat ik er om vroeg. dat was ook even wennen.

ze heeft nog wel progesteron geprikt en oestradiol om er zeker van de te zijn dat ze niks afbreken. hebben jullie enig idee waarvoor ze die oestradiol prikken? want de vorige keer deden ze dat niet.

al met al was dit weer een verloren lange emotionele ronde:(
    ik heb net lekker een biefstukje gehaald en jachtsaus met rouwkorst en aardappeltjes in pesto en vanaaf bij filmpje een zak chips. manlief belde dat hij niet komt omdat hij over moet werken. dus ik ga lekker mijn ellende weg eten!! (daar geniet ik dan ontzettend van van die lekker dingen)

20. jazz

jazz Niet meer actief

Ennasil wat balen meid...maar wel goed de uitleg...Ik heb geen antwoord op je vragen. Ga je nu op 150mg...heftig in een andere clubje komt het wel eens voor dat dit dan opeens wel aanslaat. Maar ook wel goed dat ze zeggen als het niet aanslaat hormonen spuiten. En ja dus je hebt PCO niet de symptomen..wow dat is ook eventjes wennen denk ik dan zo...
    Lekker genieten meid...klinkt heerlijk wat je allemaal ga eten...

Deel Deze Pagina