Oh Mayke....vervelend van je bloeddruk. Nog niet schrikbarend hoog, maar toch... Weet je nu wel zeker dat je zwanger bent??? Knuf!
goofy: ojee wat naar zeg, migraine! en wat een stress zeg! denk aan jezelf!! mayke: schrikken, je bloeddruk zo omhoog! goed dat ze het meteen gecheckt hebben, kan tenminste aan de meds. en inderdaad met 4 weken hoeft nog helemaal niets te zien te zijn hoor! als je test posi is, dan ben je echt wel zwanger (had je nog getest vanochtend?)
Goofy jeetje zeg wat vervelend van je werk! En idd laat ze niet je zwschap vepesten! Sterkte met je migraine! Knuffie
delfino: komt goed meid!! niet teveel stressen! hier trouwens ultradikke vingers... bij de andere had ik dat ook wel, maar pas later volgens mij... irritant, want dan doen mn handen zo'n pijn...
haha ik wel, bij thijmen paste ik alleen nog slippers van mannetje omdat mn voeten zo enorm waren... zal nu ook wel weer zo erg worden omdat ik nu ook in een warmere periode zit aan het eind (bij thijmen was het toen ook zo warm) maar goed, we zien wel hihi
ja goed he! ik had gisternacht gedroomd dat de kleine opeens eruit was gekomen (ja heerlijk, zonder bevalling enzo), maar dus met 24 weken, ze ademde zelfstandig en was helemaal gezond, heel weird. vannacht heb ik werkelijk de hele nacht gedroomd over mn bevalling, althans, mijn vliezen braken toen we bij mn oma waren met de hele familie, en toen moest ik naar huis, mn zwangerschapskaart en vluchttas ophalen en toen zette het opeens niet door, dus liep ik met gebroken vliezen. ging gewoon winkelen enzo met mn ouders, heel gek. en toen waren de 48 uur bijna om en toen reed ik naar het ziekenhuis en toen werd kaspertje wakker... maar de hele nacht alleen maar daarover, zelfs na 2x plassen kwam diezelfde droom terug.
Esmay zei net als je buik zo is (heel groot ze deed het voor) dan komt hij er zo floep uit en gaat je buik vanzelf weer dicht! Moest lachen en zei tegen bjorn ging dat maar zo makkelijk
Surf appart he van die dromen heb ze ook erg gehad laatste tijd zijn het dromen waar geen touw aan vast te knopen s warrig en als in me hoofd haha!
Ik heb zelfs al gedroomd dat ik ging bevallen. Ik was 9 weken zwanger en het kindje werd geboren, ik zei nog... dat kan niet want ik ben nog maar 9 weken zwanger. Maar het kindje was heel klein en leefde gewoon.. bizar. Ow ja, het was een meisje en iedereen zei dat we haar Emma moesten noemen (die naam zouden we nooit kiezen) vreemd...
Mayke, had je nog getest dan? Goed dat er iets aan je bloeddruk gedaan wordt. Duim me suf dat je beeb blijft plakken! Surf; oeh, die dikke voeten had ik inderdaad ook. Bij mijn oudste, dat was in de winter, trok ik 's ochtends direct al sportschoenen aan (hoe charmant) en als ik ze 's avonds uit deed dan zag je helemaal de afdruk van de schoen erin. Zo'n semi-slank voetje met een mega-enkel erboven. Wat dat betreft was ik wel blij dat de jongste in de zomer kwam... heerlijk slippers aan Weet je wat ik wel heel vervelend vind aan vocht vasthouden. Bij elke stap die je zet blubbert je voet zo.. herkenbaar?
Voor de zwangeren onder ons hier een wijsheid van mijn zoontje. Mama jongens blijven langer in de buik zitten dan meisjes..Waarop ik zei waarom dan. Zei hij omdat bij een jongen de piemeltje nog gemaakt moet worden..hahaha..en hij vond zichzelf erggggg grappig hihihihi
Heb je voor de eerste weken geen neutrale kleertjes meer liggen (of wist je bij je meiden ook al wat het werd)? Waarom wacht je met kleertjes kopen tot april dan? Helemaal nu jij je zo naar voelt zou ik het me zo makkelijk mogelijk maken.. webwinkels genoeg zou je zeggen. Ook winkels als hema en v&d hebben een webshop.
Kan best kloppen, mijn oudste zoon kwam 2 weken na uitgerekende datum ... nu weet ik waarom Heerlijk hoor, die kinderwijsheid!
Haha jazz, heerlijk die kinderlogica.. Hier was het andersom dametje bleef twee weken langer en meneertje week eerder. Ben erg benieuwd wanneer deze draak zich aankondigd.
Ik ga eens even een heerlijk posi berichtje plaatsen... komt ie! Ik voel me wat beter de laatste dagen, kan zelfs merendeel zonder medicatie. Dan heb ik nog niet de eetlust van voorheen, maar dat vind ik niet zo erg. Het komt er dan vaak op neer dat ik minder (verkeerde) tussendoortjes neem. Dinsdag hebben we de 12 weken echo! Ik zie er een beetje tegenop omdat ik heel erg hoop dat alles nog goed is met de kleine. Gisteren pakte ik weer even de echo van 9wk4dgn erbij en werd overspoeld met een gevoel van geluk, zo'n kleine wondertje.. we mogen het gewoon nog een keer meemaken! Ben al helemaal verliefd op dat kleine wurmpie in mijn buik. Dit is de laatste keer en ik ben van plan om van elke dag te gaan genieten. Dan mijn jongens die zo lief voor me zijn en niet kunnen wachten tot hun broertje of zusje er is. Ze willen graag een broertje . De oudste bedenkt alvast namen (van alle jongens uit zijn klas) en vraagt me vaak hoe groot de baby nu is. De jongste zei net in de auto nog tegen me... ssst mama, stil hoor want de baby in je buik slaapt. *zucht* dit is driedubbel genieten!!! Iedere avond in bed leg ik de handen op mijn onderbuik en fluister ik m'n kleine krummel toe dat ik nu al heel veel van hem houd en dat ie nog maar lekker moet blijven zitten. De kids gaan dinsdag mee naar de echo.. en ach, het komt vast goed! Zo, ik klim weer op mijn wolk en ga maar eens over tot de orde van dag... opruimen, wc soppen en stofzuigen.. klaar voor de verjaardag morgen. Ow ja, 6 jaar geleden had ik de hele dag al weeën, ging ik nog even wat leesvoer en puzzelboekjes kopen bij de supermarkt, aten we 's avonds patat en gingen we om 21u naar het ziekenhuis... Ik denk er toch ieder jaar wel weer even aan, bijzonder!