Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
  2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Mayke: spannend, eerste zwemles, ben benieuwd hoe ze het zal vinden!

Tmv2: rustig aan, reageer wanneer je zin/puf hebt!

Hier: met m'n oma gaat het weer beter, ze ligt aan n kaliuminfuus, wrs vannacht ook nog... Ze had n tekort omdat ze veel had over gegeven als reactie op medicijnen. Als het tekort weer is aangevuld zal ze wel weer zo de oude zijn!

Hier verder n slechte 'bekkendag', heb veel pijn... Ben helaas ook de hele dag alleen met de kindjes. Schoonouders gevraagd voor n paar uurtjes vanmiddag, maar ze krijgen visite... Vriendlief is pas rond 19.15 weer thuis...

3. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    06:30 slik!!
    Wat een lange dagen dan!

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Smile: hier is het ook de laatste tijd 6.00-6.30... je went er snel genoeg aan. En gelukkig vinden onze kids het wel prima om nog n beetje rond het bed te hangen tot n uur of 8-8.30, dus meestal zijn we niet voor die tijd beneden.

Hier net huilend m'n broer gebeld. Ik kan gwn niets meer, heb zo'n pijn... Hij komt nu vanuit a'dam met de trein (heeft geen auto), is dus ruim n uur onderweg, om me te helpen! Zo lief!!
    Kj ligt net in bed en ik lig nu dus met thijmentje ook even op bed.

5. jazz

jazz Niet meer actief

Miran gefeliciteerd met jullie mannetje.
    Tmv2: emowrak tijdperk....ik hoop dat het zelf overgaat.

Prettig weekend iedereen.

6. miran336

miran336 Fanatiek lid

Gezellige, vermoeiende dag gehad. Mannetje is super verwend, en heeft genoten van zijn verjaardag. Dank voor de felicitaties! Nu tijd om te relaxen, kids liggen al lekker in bed.

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    miran; fijn dat hij en jullie het zo naar de zin hebben gehad!

hier enorme hulp gehad van mn broer met zn vriendin, zo fijn!
    vriendlief is ze nu naar huis brengen, hoeven ze niet terug met de trein. ze hebben echt alles gedaan vanmiddag, lekker met ze naar buiten geweest, eten, drinken, verschonen noem maar op.
    hopelijk heb ik morgen een betere dag...

ik ga nu lekker naar bedje, fijne avond!

8. ennasil

ennasil Niet meer actief

hai,

even een upate van mij. ik kreeg vanmiddag flinke steken bij mijn eierstokken dus ik betwijfel hel erg of er toch geen ei is geweest. dus heb toch nog maar even geklust voor de zekerheid.( de vorige keer hebben ze ook een fout gemaakt dus die wil ik nu voorkomen)mijn gevoel zegt dat er wel een eitje aan zit te komen..
    owja stomme vraag maar zou je eventueel de eerste zwangerschaps maand mogen paardrijden?? ik heb namelijk geen idee of dat kwaad kan. jaa als je eraf valt maarja dat kan van de trap ook;)

volgende week zaterdag de eerste priveles met manlief. ben beniuewd of ik het nog kan hihi is alweer 6 a7 jaar geleden. we gaan nu in teteringen bij hoeveeind geen idee wat het voor manege is maar kan altijd stoppen als het niks is,
    @ tortsemama jaa die ben ik ook tegengekomen op internet die jij zei maar die was inderdaad aan de dure kant. heb wel een mail naar hun gestuurd wat de mogenlijkheden waren maar heb niks terug gekregen.

9. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @enassil, spannend. Volgens mij is het iets waar je in moet komen en wat je niet echt verleerd. Ik ken de manege wel van zien maar verder ook niet. Leuk hoor! Voor zover ik het begreep mag je de eerste maanden gewoon paardrijden, volgens mij raden ze alleen extreme sporten af en na twaalf weken contact sporten en buikspieren. Maar kan het ook mis hebben.

Ik duim voor een mooi eitje, goed dat je in ieder geval geklust hebt.

@hier nog drama, de pijn houd me bijna elke dag uit mijn slaap. Begin nu echt beetje oververmoeid te raken. Vannacht is het helemaal prijs, straf omdat ik toch even nog iet moest halen vij de prenatal eb een nieuwe camera wilde. Ik weet gewoon niet meer hoe ik moet liggen of zitten... Zoals jullie horen nog steeds de klaagmodus sorry meiden.

@ delfino zag wel dat je vrijgezellen feestje geslaagd was, hopelijk ook echt zo. Rust lekker uit meid en fijn dat het je helemaal is meegevallen. Wat voor taart is het geworden?

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ow tmv2: wat ontzettend naar!! Je moet nog n paar weken, hopelijk worden dat geen slapeloze weken, want dan raak je compleet uitgeput... Heb erg met je te doen! Sterkte!!

Ennasil: ga inderdaad maar op je eigen gevoel af, want wat ze in het z'huis zeggen is ook niet altijd goed...

Hier goed geslapen, tot 5 uur, toen kwam tv bij ons in bed en die bleef (in z'n slaap) maar draaien, dus mannetje en ik heb niet meer geslapen. Kj had wel weer n goede nacht tot 7u...

Delfino: las op FB dat je het gezellig hebt gehad gister, fijn!!

Iemand nog leuke plannen voor vandaag? Hier nog niet, hangt even van mijn gesteldheid af denk ik...

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Jannie: hoe is het? Nog koorts? Wat zei de ha? Hopelijk voel je je weer wat beter!

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden,

ben echt brak alles doet zeer maar het was een gezellige dag!
    zijn 3,5 uur bezig geweest met taart maken heb hele middag op een krukkie gezeten nou je voelt um vast wel aankomen? heb een zere .... kont haha en had enorme rugpijn kwart voor 7 zaten we op het pannenkoeken schip dat duurde zoooo lang 20 uur hadden we nog geen pannenkoek en mannetje wa me dat het niet leuk meer was met de kids ze waren natuurlijk ook doodop dus zat in dikke stress toen kwamen de pannenkoeken eindelijk! gauw naar binnen gewerkt en ben weggegaan erg ongezellig maarja moest nog wel 1,5 uur trug rijden naar huis! 22:30 waren we thuis kids erin gegooit en nog even wat gedronken samen en naar bed kon niet in slaap komen manlief ook niet! ik had zoveel pijn en benen waren zo onrustig dat ik in de badkamer aan gym deed dat werkte wel beetje haha... zal foto van me taart bij voegen

ohja esmay slaapt nog steeds hoop dat alles goed gaat:$

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

de taart die we vandaag en morgen al moeten opeten poeh... liefhebbers voor een stukkie?? :D

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Delfino: gelukkig dus toch naar je zin gehad! En Es lekker nog in bed, heerlijk!

Hier zit manlief met de kindjes in bad en ik lig nog lekker in m'n bedje...

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

lekker wil ook nog wel slapen maarja kay is wakker en mannetje is werken heb enorme koppijn heb niet eens gedronken gisteren :p

16. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ trotsemamavan2 jaa ik denk ook inderdaad dat het enkel weer even opnieuw voelen is en dat ik het al snel weer onder de knie heb.
    ik weet wanneer ik goed zit en niet. voor manlief zal dat wat moeilijker zijn.
    oke dus mag toch nog even tot de 3 maandjes ofzo rijden. ik wist niet of dat kwaad zou kunnen. natuurlijk moet je altijd naar je eigen lichaam kijken of die het aankan dat wel maar het kan en mag gelukkig wel.(zal wat zijn als ik deze ronde perongelijk zwanger raak, zal wel heel toevallig zijn. net wanneer ik andere afleiding heb gezocht hihi) maar ik heb er wel weer onwijs zin in!

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Gm!

Alles ok?
    Het is rustig...
    Hier redelijke nacht. Tv klom om 3 uur bij ons in bed en bleef wat onrustig, maar heb nog wel wat geslapen. Kj was 6.45 wakker, dus prima! Liggen nu nog lekker in bed...

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

Tis zeker rustig iedereen is natuurlijk verslaafd aan een nieuw spel draw something haha! Kan er ook niet mee ophouden!

Hier lekker geslapen strax verplicht boodschappen doen :( en vanmiddag kay naar de psz brengen moet meer doen dan ik eigenlijk zou willen....

19. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    inderdaad wat een rust zeg!!!
    moet zeggen dat ik vandaag mezelf eindelijk een beetje minder ellendig voel.
    ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik het echt de loodzware laatste loodjes vind en ik eigenlijk niet te veel wil zeuren..haha
    ik lees wel trouw alles mee hoor en ik leef met iedereen heel hard mee.

vandaag een zware lange dag, morgen de kids lekker vrij.. heerlijk dan nog een paar dagen en dan is mijn moeder weer terug en die komt dan weer veel doen... klinkt erg maar dat is dan toch de persoon die je het liefste om je heen hebt. terwijl er echt genoeg mensen zijn die vanalles aanbieden, maar dan heb ik nog het idee dat ik ze moet vermaken enzo.. snappen jullie dat gevoel??

hoe is het met alle kersverse moeders ??

20. jazz

jazz Niet meer actief

Tmv2 nog even volhouden dame het is bijna zo ver...En ja snap helemaal dat je dan lekker mams om je heen wil hebben.

Deel Deze Pagina