Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damyar

Damyar Niet meer actief

Delfino ik heb nog een heel leuk jongens shirtje van BFC maat 50-56. Ik heb hem al in een envelop gedaan, als jij je adres wilt pben dan stuur ik hem naar je toe.

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Damyar: groot gelijk meid! Die kleine is er toch over 9 mnd!!

Hier weer lekker in bedje, mams heeft de kindjes mee (zo blij dat ze terug zijn van vakantie ;))

Ze komen straks bij ons eten, dus dan brengt ze de kindjes weer mee terug...

3. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ik ben weer terug na een dagje werken!

Moet zo eten gaan maken, maar even een korte reactie;

Wat betreft bed op klossen, dat gaan wij ook niet doen hier. Het moet volgens de arbo voor de kraamverzorgster, mijn man is de hele tijd thuis als de kraamverzorgster er is en hij verschoont (desnoods) elke dag het bed in opdracht van de kraamverzorgster. Tempen doe ik bij mezelf en mijn baarmoederstand voelt ze waarschijnlijk toch niet na de keizersnede. Misschien wil ze de wond zien, maar daar kan ze wel bij blijven staan ;). Borstvoeding red ik me wel mee de 3e keer, dacht ik zo. Dus ze hoeft niet te bukken voor ons lage bed. Ik vind een hoog bed ook niet fijn trouwens, want ik ben maar 1.65m en met de wond van de keizersnede is het erg vervelend om op zo'n hoog bed te moeten klimmen.

4. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Tegen mij zeiden ze dat ze met 34 weken niets meer doen....dus dat klopt met je banner...

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Maar bij jou nog steeds alles rustig, smile?

Hoe gaat t nu met je Miran? Kom je je werkdagen wel n beetje door?

6. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Miran: hier voelen we ook bij kraamvrouwen die een keizersnede de baarmoeder hoor. De baarmoeder zakt bij een keizersnede wel langzamer maar wij controleren dus wel omdat ook bij een keizersnede er bijv. een infectie daar kan voorkomen.

7. miran336

miran336 Fanatiek lid

Hey mamavanjordy; goh, vreemd. Hier deden ze het niet de vorige keren. Alleen de verloskundige deed het. Ben ik meteen ook benieuwd hoe "jullie" er tegenover staan als een kraamvrouw het kraambed niet op juiste hoogte heeft.

Surf; fijn dat je ouders terug zijn zeg!
    Het werken ging op zich redelijk. Mijn leidinggevende is wel bezig mijn late diensten weg te werken, overdag heb ik nog wat meer energie en ben ik wat soepeler. Vandaag ging op zich redelijk, werk op de lichtste groep dementerenden. Moet wel zeggen dat ik vandaag niet te lang op 1 plek kon staan om bijvoorbeeld even te kletsen met een collega ;) Woensdag mag ik naar fysio.

Delfino; meid, denk alsjeblieft goed om jezelf. Je moet nog even en ongelukken heeft niemand iets aan.

Damyar; Yeah!!! Dit gaat 'm worden! Duim me suf voor jullie!

Tmv2; dikke knuf! Het is gewoon waar wat ze zeggen over die beruchte laatste loodjes hé?

Morgen dagje vrij, kids zijn ook lekker thuis. De leraren op de school van mijn zoontje staken. Morgen even een cadeautje van mijn zoon ruilen bij de speelgoedwinkel, rond de middag met zoonlief naar logopedie en dan om 15.10u de echo! Kids gaan mee.

8. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
  9. ennasil

ennasil Niet meer actief

even update.

ben vandaag weer bij de gyn geweest. eitje was nu 14 mm dus in 4 dagen maar 2mm gegroeid. dit had 6a8mm moeten zijn. het groeit dus veelste langzaam. moet nu woensdag weer terug. om te kijken of hij toch verder gaat groeien. bmsv was nu 7,3mm dus dat was wel beter. ze heeft ook nog iets nuwaekeuriger met de echo gekeken of er geen andere oorzaak kan zijn waardoor de groei niet vlot maar ze kan nog niks vinden.ze heeft de verwijzing gemaakt voor de bekkenbodem fysio er zit er hier 1 in het dorp. nooit geweten haha. morgen even bellen voor afspraak.
    en even kijken of de verzekering het dekt want dat schijnt sinds dit jaar niet altijd meer zo te zijn.

ga nu snel filmpie uitzoeken om te kijken met manlief.

10. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Miran: ik ben niet zo moeilijk, maar leg wel altijd uit waarom het moet eigenlijk (met vaak het verhaal erbij ja als je 5 bedden achter elkaar krom moet werken, dan hou je geen rug meer over). En bij sommige gaat het gewoon echt niet. Maar zeg er ook wel altijd bij dat ik het geen probleem vind, maar stel dat een collega mij af komt lossen vanwege ziekte of zo dat die weer anders het kan vinden. Ik ben zelf ook klein, dus vind het op hoogte ook niet altijd zo ideaal. Ik ga gewoon er vaak bij zitten op het bed, of met mijn knieen op de grond langs het bed. Of idd de kraamvrouw zelf laten tempen. En het bed tja, dan niet zo vaak verschonen, of samen met de partner.
    Vaak zie je bij bijv. buitenlandse kraamgezinnen die maar de 3 uurs zorg hebben ook vaak niet het bed op hoogte staan. Ben al vaak tegen gekomen van niet. Waar ik niet mee wil zeggen overigens dat ieder buitenlandse kraamvrouw dit zal doen!!!!! Maar kom het wel vaak tegen.

Maar het is natuurlijk niet voor niks dat het zo geregeld is!

Spannend morgen de echo! Ik duim voor een knipperend lichtje. Bijzonder om de kids mee te nemen.

11. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen

Wat een goed nieuws! Ik hoop zo dat het deze keer allemaal goed gaat!! Ik begin vast met duimen voor je!

12. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Hier een fijne dag gehad op mijn werk! Alles liep lekker soepel. Vanmorgen mijn teamleider ingelicht over de zwangerschap en de bloeddruk. Ze is ook een goede vriendin dat maakt t vertellen makkelijker. We hebben afgesproken dat ik me tot de bloeddruk zakt ik me alleen even op de lessen concentreer. Geen extra taken. heel fijn dat ze zo meedenkt!

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ff snel vraag voor de meiden met BI wat zijn de symptomen/klachen?

14. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Delfino.. Pijn haha.

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Delfino: als je googled, kan je ook heel veel info vinden!

16. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Het ligt er een beetje aan waar je klachten hebt. Opstartpijn is een veelvoorkomend symptoom. Ik voel het bewegen en kraken en ik kan geen kracht zetten op mijn bekken. Maar ligt natuurlijk ook aan hoe erg het al is. Het waggelloopje is ook wel typisch, je gaat meer gooien met je benen omdat echt optillen niet gaat.

@enassil, hopelijk woensdag meer duidelijkheid, wel fijn dat je extra goed heeft gekeken.

@mayke, fijn dat je zon meedenkende baas hebt.

17. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    @delfino, wat is je username bij draw something??

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Hier lagen we lekker met z'n allen in ons bed, maar dat is ineens niet zo lekker meer als de jongste z'n fles melk die hij net op heeft weer uitspuugt... Alles onder. Meteen maar lekker onder de douche gestapt, nu weer lekker fris!

Tmv2: heb je n btje kunnen slapen vannacht?

Delfino; is de pijn al minder vandaag?

Gister heeft m'n broer en z'n vriendin hun pretecho gehad en ze krijgen ook n meisje!! Zo leuk!

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Miran: fijn dat ze op je werk er rekening mee houden! Kan me voorstellen dat late diensten erg vermoeiend zijn, helemaal naast je gezin!
    En vandaag lekker vrij!

Ennasil: balen dat het eitje te langzaam groeit! Wel fijn dat ze nog even verder gekeken heeft of er gekke dingen zijn!

20. miran336

miran336 Fanatiek lid

Goeiemorgen!

Heerlijk zeg, geen wekker omdat de school dicht is i.v.m. staking. De vogeltjes fluiten er lustig op los buiten, geeft echt een beetje lentegevoel.
    Een bezig dagje vandaag. We gaan maar eens beginnen met ontbijt en dan cupcakes bakken voor de traktatie van mijn zoon morgen.

11.30 logopedie
    cadeautje ruilen bij de speelgoedwinkel
    15.10 hebben we de termijnecho!

Deel Deze Pagina