Ja, ik ben ergens wel een beetje zenuwachtig. Maar ik kan sinds een paar dagen 's avonds en 's ochtends als ik in bed lig ook een beetje een bolletje voelen onderin mijn buik. Dus dat groeit er wel iets lijkt me. Dus ik heb me voorgenomen dat alles goed moet zijn (zo niet dan zien we dat dan wel weer). De jongens gaan mee vandaag. Ze hebben er zin in. Ik hoop dat we dezelfde echoscopist hebben als de vorige zwnagerschappen. Er wordt deze zwangerschap als het goed is ook extra goed gekeken naar de werking en ontwikkeling van de urinewegen omdat onze jongste zo ziek is geworden 5 dagen na de bevalling. Als het goed is heeft de gyn dit al meegenomen in het overleg met kinderartsen en gynaecologen. (of dit gaat nog gebeuren). Ik kreeg na de vorige zwangerschap een evaluatieformulier in huis over prenataal onderzoek, de echo's, hoe dat gegaan was en of er later nog afwijkingen waren etc. Dus die heb ik ingevuld en werd binnen een week nog gebeld door de echoscopist (heel attent). We hebben de vorige keer ook al afspraken gemaakt met de kinderarts voor het geval we nog zwanger zouden raken van een 3e kindje, daar wil ik dus ook voor de bevalling nog een gesprekje mee. (voor mijn gevoel beetje warrig verhaal haha)
Gm meiden, Al lekker actief hier.. Haha. Hier nog lekker op bed met mijn meisje! Heerlijk, mogen ze vaker doen staken! Vannacht gelukkig redelijk geslapen, veel wakker, maar het scheelt als je weet dt je niet hoeft te haasten. @surf, lekker zure melk lucht en wt leuk ook een meisje! Waren hun ook al zover, wat gaat da snel zeg. @ miran, veel plezier vandaag!
@ Miran; spannend vandaag! Maar zo heerlijk om je kleintje even live te zien! Lynn is vandaag ook thuis ivm de staking. Heerlijk zo rustig aandoen in de ochtend. Zo maar eens iedereen in de kleren hijsen!
miran: goede instelling! tuurlijk is alles goed met jullie humpie! en fijn dat ze nu even extra goed kijken naar evt moeilijkheden! tmv2: vervelend, wel veel wakker dus, maar gelukkig inderdaad vandaag geen haast! lekker luieren! ja mn schoonzusje is nu ruim 16 weken, scheelt 8 weken met mij. gaat echt hard! mayke: ook heerlijk aan het relaxen lees ik, groot gelijk! hoe voel je je? al misselijk of iets? morgen moet ik weer werken (na een weekje vakantie) en ik zie er zooooo tegenop, hoop dat ik het volhoudt... denk dat ik maar wel alvast ga verdiepen in vervanging voor 'mijn kindjes', want ik ga het duidelijk niet volhouden tot de voorgenomen 32 weken...
Tmv2; da's heerlijk wakker worden zo hé? Mayke; heb je nog getest de afgelopen dagen? Wordt ie ook donkerder? Surf: Heeeel verstandig van je Hier zijn 2 van de 3 al aangekleed, cakejes staan in de oven
miran: dank je dank je hihi en lekker cakejes!! ga ik mssn ook maar even halen, maar ja, dan moet ik weer naar de winkel en dat moet ik eigenlijk niet doen, pff, ik voel me wel opgesloten hoor! wil zo veel dingetjes kopen en doen enzo, maar kan het beter maar niet doen...
gm meiden als aller eerst miran s6 en veel plezier bij je echo!!! vandaag is me broer jarig! dat betekend dat ik over 6 dagen ook jarig ben ....slik.... hier geen pijn meer zo raar gisteren kon ik nl niet meer lopen en broek aantrekken kon ik ook gewoon niet meer me rechterbeen kon ik gewoon niet optillen maar lijkt nu over ben wel net uit bed dus de grote test komt strax als ik weer naar psz moet lopen 1xtje maar heen ga ik op de fiets kan ik daarna me meds ophalen (kan ff niet anders) maar jeeej wat een mooi weer!!!!! wordt je echt vrolijk van! dannie stuur je ff pbtje voor me username
Delfino; misschien is de kleine dan toch ingedaald, dat hoor je wel vaker dan zijn je bekken minder beweegbaar doordat je kindje er vast in ligt zeg maar.
Ik heb zojuist toegegeven aan mijn drang om het hele huis schoon te hebben (ik had steeds geen puf, maar ergerde me dood aan sommige dingetjes...) Ik heb met de kindjes de lade van het bestek helemaal schoongemaakt (is natuurlijk niet superveel, maar voor mij al meer dan voldoende, auwie!)
huis schoonmaken pfff moet hier echt dringend gebeuren maar kan het niet dus doe ik het ook niet!! moet manlief me maar x mee helpen tegen bevallingstijd.... hihi
Delfino; jij had laatst toch nog beneden helemaal gesopt? Hier worden ook wel de grote dingen gedaan door de schoonmaakster, maar er blijft nog genoeg liggen, helaas! En ik wil zo graag aan de kamertjes beginnen (willen de 4 overige slaapkamers aanpakken, die van Thijmen is nog mooi...) maar het is n beetje het wachten op wat liquide middelen... Hopelijk over n week of 2-3 beginnen... Kan echt niet wachten tot dat muurtje roze is haha!! Hier lig ik lekker op bed met Thijmen. Kj ligt op bed, m'n vader komt rond 2, dan neemt hij de kindjes lekker mee naar buiten. Kan ik nog rustig aan doen. Om 4 u moet hij weer weg, want ouders eten vanaaf bij m'n broer... En rond 7 is vriendje thuis, dus heb dan nog 3 uur te overbruggen (klinkt zo onaardig richting m'n mannetjes, maar ti's op het moment even niet anders...)
Miran veel succes zo meteen. En Delfino & Surf gefelciiteerd met jullie broer..hahaha mijn broertje is vandaag ook jarig...40.