Jazz: jij dan natuurlijk ook gefeli! Die van mij is nu 31 geworden... Ik lig weer in m'n bedje (jullie zullen wel denken haha). Mijn paps is met z'n nieuwe dagbesteding bezig (onze kindjes haha). Hij moet wat nu die met pensioen is...
Mijn broer is ook 31 geworden Denk dat beeb echt is ingedlaad voel hem nl niet meer bovenin mijn buik tis ook helemaal leeg daar haha kan nog vanalles gebeuren alsie nog niet vast ligt maar verklaart wel de pijnen
Lekker surf in bed kan ik nie moet essie zo opalen.... Die was weer aardig overstuur dat ze niet naar school wilde ze zei dat ze wordtgeplaagd door een meisje heeft haar naam ook gezegt dus heb het aan dejuf doorgegeven ze zullen erop letten wel sneu dat het nu al begint hoop dt ze betere jeugd krijgt als wat ik had
Oe jeetje wat sneu voor dr! Heeft ze ook kunnen vertellen wat dat meisje dan deed? Ze is pas 3! Moet toch niet gekker worden (dat er blijkbaar al kinderen zijn die op die leeftijd plagen!!) hopelijk krijgt ze snel weer plezier in de psz, want ze moet nog n half jaar...
Ze schijnt steeds speelgoed af te pakken maar kan me niet voorstellen dat dat meisje dat doet ze is zelf ook verlegen maar je weet niet wat er achter die muren plaatsvindt vindt het iig fijn dat de juf er op gaat letten ze wil gewoon niet meer heen gaat smoesjes verzinnen zoals heb zo'n buikpijn..... Terwijl 1 minuutervoor nog niks aan dehand was.... Heb het zo met haar te doen weet nl precies hoe ze zich voelt bah kan wel janken...
Meiden, gefeliciteerd met al jullie broers! @delfino, wat vervelend zeg! Je hebt er al ware pestkoppen tussen. Hier verbaasde ik me erover hoe erg er al gepest wordt in groep drie. Dan is het na,slijk niet meer speelgoed afpakken, maar echt al het pesten waarvan je denkt dat het pas gebeurd als ze ouder zijn. Ze besteden er op school wel veel aandacht aan. Doet bij jouw drawsomething ook zo raar, dan zie ik dat iemand iets heeft getekend, krijg ik melding van maar hij haalt hem niet binnen. Grrrrr
Nee het spel alleen op de ipad of iphone moet je 2x op het rondje drukken komen onderin beeld icoontjes te staan van programmas die nog openstaan als je dan op draw someting drukt komt er een kruisje of iets in de hoek te staan daar druk je op zo sluitje het spel helemaal af
Hier net gesprek gehad met de juf esmay wordt niet echt geplaagd ofzo ze is gewoon erg gevoelig en er hoeft maar iets te gebeuren wat niet naar haar zin is begint ze of te huilen of wordt erg boos naja precies mij dus.... vrees het ergste voor de grote school.....vooral de middelbare school
Delfino: het kan nu voor haar n periode zijn natuurlijk. Als je nou merkt dat blijft dan zou ik er evt hulp voor inschakelen, want dat kan ze leren hoor!! (genoeg kindjes op m'n werk...)
Heb het er idd met mannetje over gehad mocht het nou op de basisschool nog zo zijn dat ze niet voor de eien opkomt en het zelf op een goede manier kan oplossen dat we een assertiviteits training ofzo hoe je dat ook schrijft gaan doen zoiets bedoelde je toch?
assertiviteit, weerbaarheid inderdaad... houd het gewoon goed in de gaten zou ik zeggen, maar het kan ook heel goed dat ze nu in een periode zit omdat ze toch ook wel door heeft dat er thuis vanalles weer gaat veranderen met de komst van de baby. zou me ook niets verbazen... ze is nog jong en kan nog heel veel leren hoor! je weet wat jouw valkuilen waren toen, en dat kan je herkennen bij es mocht het zo zijn, dus wees er alert op en spring in als je denkt dat het nodig is! komt goed!! echt waar!
Jaa! Ik ga jullie even bijpraten en een foto plaatsen Toen we de echo-kamer binnen kwamen begon onze jongste meteen te praten tegen de echo-mevrouw. "mijn mama heeft een baby in de buik, ga je die eruit halen?" Haha. We hebben hem maar even uitgelegd dat dát nog niet helemaal de bedoeling is hahah. De jongste vond het wel even leuk, maar kon al snel niet meer op z'n stoel blijven zitten. Kwam ook even aan me vragen; "gaat het nog mama, doet het pijn" de schat! De oudste vond het wel hartstikke leuk, de hele tijd vol aandacht naar het beeldscherm kijken. Die mevrouw vroeg nog of ze liever een broertje of een zusje wilden. De oudste wil het liefst een broertje en de jongste zei dat ie graag een baby wil Er was een stagiaire bij die de echo deed, dus we hebben lekker lang kunnen kijken. Hartje gehoord, kindje zien bewegen en van alle kanten kunnen bewonderen. Alles zag er goed uit, en ik heb zelfs een dag kado gekregen De kleine werd gemeten op 11wk6dgn.