Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miran336

miran336 Fanatiek lid

Goeiemorgen!

Hier een heerlijke nacht gehad. Heb goed geslapen en de kids waren keurig om 6.30 en 7.00 wakker.
    Gister een vermoeiend dagje gehad, pfff wat een energie zit er in 8 jongens op een kinderfeestje zeg. Ben zo blij dat we naar dat binnen-speel-ding zijn geweest. Jarige job vondt het superleuk, en daar gaat het om :D

Om 9.30 naar de gyn, controle. Dan bespreken we ook nog de echo van dinsdag en hoor ik mijn uitgerekende datum. Voor mij belangrijk want dan weet ik in welke week ik ga bevallen (wk39 keizersnede). Verder zal ik de uitslagen van het (standaard) bloedonderzoek horen denk ik, bloeddruk, gewicht. En even luisteren naar het hartje. Mijn zusje gaat mee. Even later moet ze zelf naar de gyn om weer het eitje te laten meten. Hoe dubbel. :( Hopelijk deze ronde ook veel geluk voor hun.

Tot later!

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    miran: kan me voorstellen dat je moe was gisteravond!

en inderdaad superdubbel, ik hoop heel erg voor je zusje dat het geluk deze ronde aan hun kant staat!!

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

Miran s6 vandaag meis! En tis idd erg dubbel hoop dat het voor je zus ook snel raak mag zijn!

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hier kay half6 wakker pfff tis toch geen tijd! Bah zo es naar psz brengen...verder geen bijzonderheden

5. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Hey dames,

Kom effe zwaaien, duik zo ff terug mijn bed in. Alhoewel het nu wel weer gaat, maar ja vanmiddag kan ik niet. Heb tot half zeven wakker gelegen en toen viel ik in slaap. Had beter niet meer kunnen slapen haha..
    Kids moeten vandaag op schoolfoto, dus moest wel ff haren netjes doen enzo..

@miran, succes bij de gyn en hopelijk kun je snel samen met je zusje zwijmelen.

@de rest, pff wat zijn jullie kids vroeg wakker daar zal ik straks echt weer aan moeten wennen. Al moet ik doordeweeks sowieso vroeg eruit om ze naar school te brengen.

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    tmv2: lekker slapen dan! ik hoop dat het je lukt!

7. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Miran: 8 jongens is inderdaad lekker druk! Wel handig zon indoorspeeltuin! Succes vandaag bij de gyn. inderdaad dubbel maar hopelijk is het voor je zus deze keer ook raak!

Hier is Lynn alweer naar school, Wout was vannacht om half 4 wakker, en is dan druk aan het kletsen... Om 5.45 was Lynn weer wakker... Vanavond maar vroeg naar bed!

Mijn schoonouders passen altijd op op donderdag dus Wout is met oma mee. Vanmorgen mijn schoonmoeder ook het goede nieuws maar verteld. Ze was erg verrast! Ze had het nog helemaal niet verwacht. Het is ook wel een beetje dubbel omdat mijn schoonzus ook al lang aan het proberen is zwanger te worden en dat wil maar niet lukken. Bij ons is het iedere keer (bijna) gelijk raak. Morgenavond komt ze met haar vriend eten. Weet nog niet zo goed of ik het wel of niet moet vertellen, zie daar wel een beetje tegen op...

8. Damyar

Damyar Niet meer actief

Jazz succes bij je fm echo.

9. jazz

jazz Niet meer actief

#2809 jazz, 8 mrt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mrt 2012
    Damyar die is morgen...bedankt alvast.
    Het is weer allemaal spannend. Had echt laatst een droom dat ik 8 eitjes had:$, een paasmandje vol.
    Maar goed 8 eitjes is nog geen zwangerschap:p.
    Mijn lichaam geeft wel al de signalen dat er iets groeit. En de hormonen doen ook al zijn werk.
    Gisteren zei mijn zoontje tegen me mama je bent echt gestressed:(. Gelukkig lachen we er wel om. Ook zei hij laatst het toch nog wel leuk te vinden als er een baby komt.
    Mijn vriend heeft erg met mij te doen en geeft nu ook eerlijk toe dat ja wij vrouwen hebben het zwaarder hihihihi:p:D

Ik laat jullie morgen eventjes weten hoe, wat en vooral hoeveel.

10. miran336

miran336 Fanatiek lid

Jazz; je klinkt weer optimistisch... beetje de oude Jazz lees ik terug. Fijn!! :D Succes morgen...een paasmandje vol eitjes haha, hoe kom je erop.

Mayke; ik zag er dus ook hel erg tegenop het toen tegen mijn zusje te vertellen, brr, had er buikpijn van. Nu leeft ze gelukkig heel erg mee.

Tmv2; lekker geslapen?

11. miran336

miran336 Fanatiek lid

Controle bij de gyn ging goed.
    Bloeduitslagen waren goed hb van 7,8 en bloeddruk van 90/56 (die kan wat stijgen gedurende de zwangerschap ;)).
    Hartje luisteren deed hij met een echo...ik heb geen bezwaar, alleen maar leuk. Verder hebben we nog afspraken gemaakt over extra echo's i.v.m. controle van de niertjes.
    Ow ja, en ik heb een paar dagen kado gekregen. 18 sept uitgerekend i.p.v. 20/21 sept. Dus ik zal zo mijn banner even veranderen.

12. jazz

jazz Niet meer actief

Thnx Miran en ook goed te horen dat bij jou alles goed gaat...

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    miran: fijn, alles weer ok dus! heerlijk!

jazz: spannend morgen, ik hoop op een paasmandje vol voor je! dan zit er vast een goede bij!!

ik had laatst gedroomd dat ik zwanger was en dat ik een apparaat had waarmee je zelf een vroege echo kan doen en dat ik 7 (!) embryootjes in mn buik zag... dat was wel even schrikken... ik hoopte toen ook wel dat ik het verkeerd gezien had... en dat het er maar 2 waren ofzo... pff, 7 tegelijk lijkt me wel heftig hihi

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

Miran wat fijn dat alles goed was!

Jazz spannend morgen meis s6!

Hier es zo weer ophalen...

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hier trouwens begonnen met mijn vervanging te regelen. heb alle ouders gemaild wat ze willen, vervanging/tijdelijk stoppen/helemaal stoppen... ik denk dat ik uiteindelijk nog maar voor 3 of 4 kindjes vervanging hoef te regelen...
    zoals ik het nu bekijk werk ik tot eind maart... (en de vrijdag stopt na volgende week...)

goed he?
    ik wilde alleen wel vrij zijn tot 1 november, maar denk dat ik dan maar (als alles goed natuurlijk) 1 oktober weer begin... (dan is de kleine ruim 3 maanden)

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

Heel goed surf!! Ik mag ook zelf bepalen wanneer ik weerbegin zitten 2 weken tussen mijn verlof en zomer vakantie dus kan zijn dat ik die 2 weken gewoon meepak ;)

17. miran336

miran336 Fanatiek lid

Goed bezig Surf!

Heerlijk dat jullie dat zelf een beetje kunnen regelen, wanneer je weer begint enz.

18. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    hey dames,

we gaan weer lekker snel.

@jazz, succes morgen, ik hoop op een mooi paasmandje..en daarna een nog mooier vruchtje natuurlijk.

@verlof, hier moet ik 13 juni weer beginnen als ik niet overtijd ga, vier weken en daarna vier weken vakantie. vind het erg kort na de bevallilng. zeker als je ziet at de omliggende landen aan verlof hebben.

hier net nog even een uurtje kunnen slapen, dat pept toch wel wat op, voel me gelijk iets minder gammel.

@miran, fijn dat alles goed was, hb is al wel aan het dalen of niet?? en alleen maar leuk extra echo's.

@dromen, tijdens zwangerschappen droom ik echt de raarste dingen. en ze lijken altijd zo echt. normaal kan ik ze me bijna niet herinneren maar nu wel.. zo raar!

hier echt mijn ziekenhuistas in gaan pakken, want nog ff en ik kan hem met weeen in gaan pakken als ik het zo uit blijf stellen. heb elke keer geen puf geen zin, of ik zit nog in de ontkennningsfase haha.

net gesproken met mijn beste vriendinnetje, ie is al jaren bezig voor een tweede. oudste is net zo oud als die van mij, ondertussen wel een andere partner. maar een bbz en 5 ma verder nog steeds niet zwanger. in het ziekenhuis zeiden ze dat alles er goed uitzag en dat het domme pech was, dat ze nog maar moest proberen, maar ja ze is paar jaartjes ouder dan mij en ze wilde er nu echt voor gaan. had ze verteld over de geertgen en hadden vandaag een afspraak, ze is super enthousiast en dinsdag heeft ze onderzoeken echo, sperma, bloed enzo... ik hoop zo dat het voor hun wat gaat worden.

19. miran336

miran336 Fanatiek lid

Hier de jongste ziek.. hij heeft koorts en wil alleen maar bij mama hangen.

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    o miran: zielig, sterkte!

tmv2: ik hoop dat het geertgen voor hun wat kan betekenen dan!!
    en hup hup, inpakken jij haha, anders ben je te laat! wanneer beviel je met je oudste 2?
    ik hier op 40+1 en 40+3, dus verwacht niets voor de 40 weken hihi
    gelukkig heb je nog wat kunnen slapen, al is het niet veel... hoop dat je je dag weer een beetje doorkomt...

Deel Deze Pagina