Haha, ben weer wat anders gaan doen.. Ik zit echt in een ontkenningsfase geloof ik, maar ja als er nu wat begint moet ik zeker naar het ziekenhuis... Dus, ik moet. Zoonlief was met 39,1 Dochterlief 41,5 Maar ik heb het gevoel dat ik bij deze niet oertijd ga, al ga ik voor 40,5. (tweede paasdag) Maar ik gok en hoop in ieder geval wel na 39 weken, dan kan ik mezelf nog een beetje geestelijk voorbereiden haha..
meiden ik word gek vanmezelf. ik voel alleen maar steken bij mijn eierstok. en dat voelde ik ook die ene keer dat ik wel een eisprong heb gehad. maar volgens de gyn heb ik hem pas zondag. en gisteren was hij maar 15mm. of ze heeft verkeerd gemeten zou het dan toch kunnen? heb wel geklust gisteren dus dat zit wel goed. ik twijfel nu heel erg of ik dan toch vanaaf niet nog een keer moet klussen?want anders word het pas weer zaterdag . wat denken jullie??
Ik had altijd eipijn vanaf een dag of 2-3 voor m'n eisprong zelf. Zodra het eitje was gesprongen was de pijn weg. Het hoeft dus niet betekenen dat ie vandaag springt, maar zou voor de zekerheid klussen en dan zaterdag weer. Zit je sowieso goed!
tmv2: haha, moet wel om je lachen! maar ach, wat heb je nou echt nodig in het ziekenhuis... ik had steeds een hele tas vol mee en het enige dat ik gebruikte was nieuwe kleding en kleertjes voor de beeb, nou dat kan ook wel op het laatste moment hoor hihi maar beter is natuurlijk als het al klaar staat! ben hier nog even aan het werk, 2 uurtjes maar, is wel goed te doen... heb trouwens steeds vaker harde buiken, zijn echt niet fijn...
zoooo alweer klaar hihi, dit is wel relaxed werken hoor. denk dat ik maar een praktijkje aan huis begin hihi
hier is de rust weer wedergekeerd... kindjes liggen er net in, ben net op de bank geploft met een buik die bijna uit elkaar spat zo hard, en een bekken die wel helemaal dwars lijkt te liggen... vingers die amper kunnen typen omdat ze zijn opgezet... nou ja, gewoon nu al walrus (en dat al voor de 25 weken, klinkt als een record toch?)... vanavond lekker niets meer, en op tijd mn bedje in...
Ik lees wel hoor surf, maar het is idd rustig laatste tijd vergeleken met eerst..hihi. Misschien toch het verschil met een meid in je buik, hopelijk zet het niet door dat het nog erger wordt.
Goedemorgen. Op zich een goede nacht gehad. Onze jongste sliep ondanks zijn koorts lekker door, heeft alleen tegen de ochtend in zijn bed geplast. Nu slaapt hij nog. M'n oudste komt nu net de slaapkamer binnen wandelen. We moesten maar eens opstaan... kids zo weg brengen en dan naar m'n werk. Fijne dag vandaag, tot later!
Goedemorgen! Hier ook een goede nacht in ieder geval tot 4 uur. Toen werd Thijmen huilend wakker, vriendje naar m toe, maar die was nogal ver weg dus heeft m in een beweging naast mij in bed gelegd, en dat was alleen nog maar draaien de rest van de nacht... Kj was 6.30 wakker... Zo kindjes aankleden en naar de opvang brengen, daarna zelf nog werken, kijken hoe het vandaag gaat... Jullie verder nog plannen?
Goedemorgen allemaal! Miran jij bent er ook al weer vroeg bij! Hier is alles nog in diepe rust. Wout was weer aan het spoken vannacht..pff. gisteravond tot laat toetsen na zitten kijken en was doodmoe en hoopte lekker te kunnen slapen...helaas. Coen werd ook nog om 5.30 uit zijn bed gepiept door de brandweer. Goed begin van de dag!! Zelf even snel ontbijten en dan de kinderen naar mijn moeder brengen. Gewoon in de pyama En dan weer gewoon aan het werk. Vandaag examentraining met de examenklassen, altijd weer spannend om mee te beginnen! fijne dag allemaal!!
Gm allemaal, Iedereen een redelijk nachtje gehad lees ik, alleen beetje vroeg. Hier ook redelijk geslapen, alleen die bekken pfff. Ik weet s ochtend echt niet meer hoe ik uit bed moet komen, alles kraakt, doet pijn en voelt eng gammel.. Gelukkig word het wel iets minder als ik tijdje niet gelegen heb. Hier zo de kids naar school en dan helft twee van ziekenhuis tas inpakken. Dan is hij klaar. Vanmiddag naar de verloskundige, ben benieuwd. Verder lekker rustig aan, morgen komt mijn mamsie weer thuis joepie!!
hier zijn we wel erg vroeg kant en klaar... kindjes worden al naar de opvang gebracht door mn vriendje... naar mijn smaak eigenlijk wat te vroeg, maar anders moet ik het zelf doen, hij wil tenslotte ook nog wat kunnen werken en anders is hij zo laat in A'dam... ik heb nu dus al de rust voor mezelf. ik had een dossier mee naar huis genomen waar ik een verslag van moet schrijven, dus dat ga ik maar doen, dan is het klaar, en hoef ik er niet eerder voor naar mijn werk... kan beter thuis werken dan daar tenslotte. mijn eerste afspraak heb ik pas om half 1 dus hoe meer ik hier doe, hoe langer ik thuis kan blijven... sterkte tmv2! rustig aan maar! mayke: oejee, klinkt ook als er onrustig vannacht... sterkte vandaag met werken, morgen weekend!
@surf, wel lekker dat hubbie ze wegbrengt. De kids zijn toch wakker dus is het voor hun ook wel fijn, ik zeg win win situatie.. Haha Fijn dat je vanuit thuis af en toe ook wat kunt doen is vaak toch rustiger dan op het werk. Hoeveel dagen ga je nog werken?
Mijn planning, hahah die wordt vandaag door mijn cyro's bepaald. Wordt straks voor 10 uur gebeld of we terugplaatsing hebben of niet. Hoop zo dat het hebben overleefd en verder zijn gaan delen. Was er gewoon vroeg wakker van, dus echt killing.
damyar: spannend! er zijn vast een paar mooie door gegroeid! ik duim voor je!! jazz: succes vandaag, ben benieuwd wat ze zien! hier verslag alweer af, lekker! thuis gaat het ook veel sneller, word ik niet steeds gestoord door gezellig collega's. Ook kan ik veel beter zitten dan op de bureaustoelen op mn werk... tmv2: zoals ik het nu in de planning heb, werk ik volgende week vrijdag voor het laatst de vrijdag. Dan blijft de woensdagmiddag nog over, die doe ik dan tot eind maart, dus dat zijn nu nog 3x, en de donderdagmiddag, die 2 uurtjes thuis, wil ik dan voorlopig (in principe tot eind mei, 37 weken) blijven doen. dat lijkt me wel haalbaar, zie voornamelijk erg op tegen de woensdagen nog, die zijn het langst. ik ga ook niet meer naar werkbespreking in de ochtend, alleen de echte klantuurtjes ga ik doen, overige laat ik vallen...
@daymar, heel hard aan het duimen hier! Nog drie kwartier!! @jazz succes meid. Jullie moeten deze ronde gewoon op roze! @surf, dus wel al echt aan het afbouwen. Lukt het dan wel financieel? Heb je nog iets kunnen regelen met de verzekering? Wel balen hoor dat je zo moet afzien!
tmv2: ja volop aan het afbouwen idd, ik werk nu nog maar 1/3 denk ik, en over 3 weken dus nog maar 2 uurtjes van de 20... verzekering hoor ik maar niets van, heb toevallig van de week nog gemaild, mssn nog maar een mail erachter aan sturen... maar heb er een hard hoofd in hoor, bij kaspertje is het toen ook niet gelukt omdat zij vonden dat het erbij hoorde (geen complicatie was) en ik vond het wel een complicatie omdat het mij zodanig beperkt dat ik niet kan werken... (ze vergoeden alleen complicaties bij de zwangerschap...) en tja, verder maar niet al te veel geld uitgeven en hopen dat het werk bij mn vriend een beetje aantrekt (zo ziet het er op het moment wel uit gelukkig!) het gaat enorm in golven, en als hij verdient, verdient hij veel, maar er moeten wel opdrachten zijn. gelukkig dus niet veel opdrachten nodig om weer goed in het geld te zitten... komt vast goed!