Wel fijn dat als hij verdient dat het veel is. Die verzekeringen eisen altijd bergen met geld, maar ze proberen altijd overal onderuit te komen. Een beetje bekkenpijn hoort er wel bij ja, maar echte bekkeninstabiliteit is echt wel een complicatie. Wat een onzin zeg! Maar ja dat is met elke verzekering, zeuren zeuren zeuren! Je vraagt je af en toe af waarom je elke maand zoveel geld naar ze toe brengt,
nou ja dat is inderdaad zo! ik betaal me suf elke maand en wat krijg ik ervoor? gedoe! ja bekkenpijn hoort en natuurlijk bij, net als misselijkheid enzo (tot op zekere hoogte natuurlijk!) maar de fysio en de huisarts noemen het echt allebei bekkeninstabiliteit, omdat het dermate erg is zeg maar. maar goed, ik ga proberen me er niet druk om te maken en ik zie wel... alles wat ze toch nog betalen is meegenomen...
Ben gebeld we hebben 13:20 uur terugplaatsing. Had laatst toch verteld dat we alimentatiezaak hebben gewonnen, maar zij was het er niet mee eens en hadden heel snel al hogerberoep. Ze had het gegooit op haar zwangerschap en daarom was het al megasnel en vanmorgen uitspraak gehad en deze rechters hebben geoordeeld dat ze ons per direct het teveel betaalde alimentatie moeten terugbetalen en de alimentatie blijft zo als de vorige rechter heeft uitgesproken. Ze moet 185,- betalen voor stiefzoon. VOlgt ze de uitspraak niet dan krijgt ze voor elke dag die ze te laat betaald 500 euro boete tot een maximum van 50000 euro. Ook moet ze de kosten van advocaat betalen, wat ook heel uitzonderlijk is omdat je exen bent.
Hy meiden ff snel berichtje van deze kan leef nog wel.... Damyar wat spannend vandaag trugplaatsing! S6 meis en fijn dat de uitsparaak hetzelfde blijft! Surf doe rustig aan meis je moet nog ff Hier voel de beeb niet.....heb zitte duwen en schudden geen reactie heb de angelssound gepakt hartje was duidelijk heb 1 schopje gehad maar nog steeds geen bewegingen als aan einde van de middag nog geen duidelijke beweging heb gevoelt ga ik de vk maar eens bellen.... Of is het al goed als je het hartje wel hebt gehoort?
delfino, gelijk bellen! ga nooit uit van het geluid wat jij hoort uit de angelsound!!!!!! damyar, spannend de terugplaatsing... ga duimen! en super dat jullie gewonnen hebben.. hier druk.. mannetje is de hele week al ziek thuis, moest voor nacontrole naar de gyn en verder het gewone leven... ben begonnen met achterstallig schoonmaakwerk weg te werken.. en ondertussen aan het kijken of we nog meer op marktplaats kunnen zetten.. een beetje ruimte maken.. verder alles goed hier... gewoon weinig tijd..
@delfino, bellen meid! Als je de beeb niet langer niet voelt moet je niet afwachten. Kan beter teveel bellen dan te weinig! @daymar, joepie!!! Spannend!! Vanmiddag twee cryo,s spannend hoor.. Ooh wat hoop ik het toch. Fijn dat de rechtszaak nu ten einde is, brengt weer een hoop gedoe met zich mee. En ook niog goed uitgevallen! Fijn hoor! @surf, kan de fysio geen brief maken, dat je door je bekkeninstabiliteit dusdanig belemmerd bent dat je moeilijk kunt werken en dat het echt een complicatie is en niet erbij hoort in deze mate? Verder weer kwijt!
Heb de vk geprobeert te bellen meerdere malen ze nemen niet op wilde ff wachten tot mannetje thuis was met bellen naar spoed nr toen hij thuis was even bij hem uitgehuilt en toen beon de beeb weer te bewegen ik zit tot over me oren in de stress en ben enorm gespannen weet niet wat en waarom denk dat dat er ook mee te maken heeft dat de beeb zich rustig houdt.....
Dikke knuff meid, ik merk hier àltijd wel als ik niet lekker in mijn vel zit en een emowrak ben dat de beeb dan ook heel rustig is. Maar als je het nog niet vertrouwd en het je geruststelt zou ik toch nog proberen te bellen. Raar trouwens dat ze niet opnemen.
Delfino sterkte... Hier eitjes nieuws Ik heb er 2 een aan de rechter en een aan de linker. Beiden zo'n 17mm en dat voor CD11. Maar ik wist het al want mijn temp was omhoog gegaan (heb niet eens een thermometer ervoor hoeven te gebruiken). Dus ze verwacht dat ze dit weekend gaan springen tenminste 1 Ook hebben we gewoon groenlicht gekregen. Ze zei: de komende 5 dagen lekker van elkaar genieten, je kan het om de dag doen of elke dag als jullie het maar leuk houden En achteraf weet je wanneer je eisprong daadwerkelijk is geweest en of het zo heeft mogen zijn. Heerlijke instelling en zo zit ik er ook in Ze heeft me ook nog een recept meegegeven voor 3 kuurtjes en dan hoef ik niet meer voor echo's. Dit omdat ik mijn lichaams signalen heel goed oppakt en ken Daarna als het nog niet is gelukt willen ze me wel weer zien. Toen ik weg ging zei ze nog als er iets is, je vertrouwd het niet, wilt een vroege echo of wat dan ook gewoon bellen voor een afspraak. Het was confronterend maar ik ben wel heel erg blij dat deze gyn zo medelevend was
Jazz: mooi! 2 eitjes in aantocht!! Lekker genieten samen dus! Damyar: Oe spannend, 2 mooie cryo's in je buik vanmiddag! Dat gaat helemaal goedkomen! En wat fijn dat jullie de rechtszaak hebben gewonnen. Hier alweer flink pijn, moet het nog tot half 5 uitzingen, dan kindjes halen, eten (pizza, lekker makkelijk) en kindjes op bed doen. Pff, wel veel, maar ja, morgen maar weer niks doen (hoewel hubbie weer moet werken...)
@surf, ik zie nu dat jij mooi de lentemaanden afgaat met jouw kids.. April, mei, juni.. Heerlijk de mooiste maanden van het jaar!
Ik ben heel benieuwd hoe het bevalt haha.. Bij bij zoonlief was het aug, dus juli, aug, sept en okt. Bij dochterlief sept, dus aug, sept, okt, nov. Nu heb ik na mijn verlof nog zomervakantie dus dat is wel lekker. Alleen heb jij echt alle mooie maanden verlof haha.. Nog beter.
Jeetje, wat kunnen jullie kletsen zeg! Ik ben in overleg een uurtje eerder naar huis gegaan, er was meer dat voldoende personeel en mijn bekken werken een beetje tegen. Ik moet het weekend ook nog volop aan de slag dus nu even een uurtje eerder gestopt. Damyar; wauw, 2 cryo's terug geplaatst... als het goed is zitten ze nu. Dat worden weer 2 slopende weken wachten, ik duim alvast! Gefeliciteerd dat jullie de rechtzaak gewonnen hebben. Jazz; 2 eitjes.. goed man! Er samen van genieten, da's niet zo'n moeilijke opdracht toch? Have fun (oeh, jij ook weer op het wachtbankje straks) Delfino; beweegt de beeb weer als vanouds? Ehm, verder weet ik het even niet... kom vanavond nog wel even reageren.
Beeb was vollop aanwezig vanmiddag tijdens de wandeling langs het ijsselmeer heb ook ff wat geshopt bij de zeeman ging eigenlijk alleen voor kopspelden maar werdt naar de kleertjes gezogen ontspanning doet me wel ff goed
Delfino: mooi, weer in beweging, lekker! Damyar en Jazz: dubbel tweeling dan maar?? Bekkenpijn: ja vervelend he. Heb er ook last van...maar als ik eenmaal op gang ben niet meer. Dus als ik snachts moet plassen kan ik amper de wc halen, maar terug lopen is dan geen probleem...dus ik red me wel. Lastig dat anderen er zo veel meer last van hebben!! Jannie: ook weer even om het hoekje gluren!! Gezellig!! Hier alles rustig. Zoals het nu lijkt is ons huis woensdag klaar. Alles geverfd en behangen en meubeltjes geleverd. Lekker op de laatste schiet, hihi. Maar af is af!!
terugplaatsing gehad van twee mooie cyro's, worden weer zenuwslopende twee weken. We willen niet eerder testen dan de testdatum van 23 maart als we dan niet ongie al geworden zijn. Lig nu in bed, wil het toch rustig aan doen met de twee pixels aan boord. hahah. Lees straks even bij.