Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Yess weekeind!!

Damyar; al nieuws?? Spannend! Wel weer een heel bijzonder moment! Wat fijn dat jullie de rechtszaak definitief gewonnen hebben.

Surf; balen van die pijn.. hopelijk is het al wat minder aan het worden.

Ik kom net uit school en heb al snel de weekeindboodschappen gedaan. Die zijn al fijn binnen. De hulp is geweest dus kwam thuis in een heerlijk schoon huis! Zoooo fijn!!
    Vanavond komt mijn schoonzus met vriend eten. Een gezellige avond voor de boeg!

2. jazz

jazz Niet meer actief

@Smile zou wat zijn Damyar en ik beiden een tweeling...

3. miran336

miran336 Fanatiek lid

Dat zou gaaf zijn! :D

4. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Hey dames,

@damyar, spannend! Snap wel dat je even blijft liggen zou ik ook doen.. Al is het maar psychologisch.

Hier weer terug van de verlos, bloeddruk goed, kleine was weer erg goed gegroeid. Ze schatte hem nu op 2,5 week voor. Dus we weer suiker in de gaten houden, mag gelukkig thuis omdat ze het anders te belastend vind voor mij.
    Ze wilde me weer terug sturen naar de gyn om me in te laten leiden ivm met bekken ze schrok ervan hoe erg het achteruit was gegaan in twee weken. Schrok ervan dus zei ik wacht echt nog even af, wil heel graag thuis. Moest wel gelijk bellen als ik het echt niet meer vol hield en ze wil me eigenlijk niet over tijd laten lopen. Maar ja.. Als het gaat gaat het, maakt me niet uit hoe
    Ik hoef nu pas weer over twee weken, tenzij ik bel. Ze doen dat tegenwoordig bij degene die al een kindje hebben gehad.
    Wel fijn dat ze zo met me meeleven en denken..

5. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Dat is nog eens een goed idee:D

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    jaaaaa, dat zou wat zijn!!

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hier net thuis, pizza in de oven...

mayke: ben bang dat de pijn alleen maar erger zal worden...
    fijne avond!

damyar: ik zou ook blijven liggen, laat ze maar n mooi plekje zoeken!

tmv2: oe ja, als ze over inleiden beginnen komt het opeens wel heel snel he! maar fijn dat je de mogelijkheid hebt als het echt niet meer gaat, toch?

8. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @surf, ik ben erg blij dat ze meedenken en dat de mogelijkheid er is, maar ik blijf nu nog liever door tobben haha.. Maar ja misschien dat ik dat over drie weken ook niet meer zeg!

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zo hier ligt het spul er in... thijmentje in ons bed, hij had koorts, arm ventje.
    ze blijven een beetje kwakkelen met zn tweetjes... maar ja, ze pikken natuurlijk vanalles op op de opvang...

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier foto van de kleertjes dan ga ik nu ff bijlezen :)

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

fijn dat alles bijna klaar is zeg!!!

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

fijn dat het goed is gegaan en lekker rustig aan doen! heb je weer foto van meegekregen?

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

dat zou geweldig zijn :D

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

tmv2 fijn dat je weer bent goedgekeurd en weer suiker in de gaten houden is wat minder maar fijn dat ze zo met je mee denken altijd fijn als je weet dat de mogelijkheid er is! knuff

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ga nog even een stukje voice kids kijken en dan lekker slapen...

welterusten allemaal en tot morgen!

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Gm!

Iedereen lekker geslapen?
    Hier wat onrustig, veel wakker geweest. Kindjes waren ook om 6 u alweer wakker... Liggen nu nog wat te dutten.
    Vandaag niet veel plannen, jullie?

17. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @ surf zag op fb al dat je weer erg vroeg was. Jammer dat de kindjes je niet lekker uit hebben laten slapen.
    Hier weer verschrikkelijke nacht maar ja zal er wel bijhoren. Ik denk dat ik mezelf moet gaan aanwennen om overdag even te gaan liggen, meestal lukt dat niet maar zal toch ergens slaap vandaan moeten halen dus ritme aanpassen.

Voordeel was wel dat ik al lekker met mijn moeder heb zitten whatsapp want die is nu lekker thuis. Dochterlief is hier ook wakker ligt nu lekker naast me te dutten. Begint wel een beetje te hoesten hopelijk blijft het daar bij.

Verder niet veel dit weekend. Nog een babywadje draaien en manlief aan het werk zetten haha

18. miran336

miran336 Fanatiek lid

Tmv2; waardeloos die nachten zeg! Laatste loodjes zijn echt wel begonnen bij jou hé?

Surf; balen van je onrustige nacht.

IK heb heerlijk geslapen vannacht. Jammer dat ik er al weer uit moest. Zit nu alleen beneden met een kopje thee en een crackertje. Nog eventjes en dan naar m'n werk. Dat is mijn daginvulling vandaag dus ;).
    Manlief en kids hebben het er beter voor staan, die gaan vanmorgen even klussen bij mijn ouders (die gaan verhuizen) en om 12 uur bij van der valk een lunch van mijn oma, die is vandaag 79 geworden. Helaas kan ik niet mee.

Fijne dag iedereen!

19. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @miran, het zijn idd echtvde beruchte laatste loodjes geloof ik. Heb er alweer bijna vier uur opzitten haha..

En heel de dag werken, bah! Kan er nu al schrik van hebben om straks te gaan werken... Erg hè.
    Wel jammer da je niet mee kunt gaan eten. Moet je heel het weekend of de helft? Werkse in ieder geval.

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    O Miran: succes met werken vandaag! Zou niets voor mij zijn weekenddiensten enzo, werken als de rest thuis is zou m'n motivatie niet goed doen hihi

Deel Deze Pagina