Zow... dit is nog wel bij te houden, 3 berichten geplaatste na vanmorgen Ik moet heel het weekend werken. En het is ook helemaal niet goed voor mijn motivatie, daarom heb ik vorige jaar ook een scholing voor BVE-docent gevolgd. Dat leek me wel wat, weekenden en vakanties vrij Ik heb ook een half jaar gewerkt als docent, en toen was mijn contract daar afgelopen. Dus weer terug in de zorg. Maar ben nog wel zoekende naar iets anders, eerst maar eens even zwangeren
Het is erg rustig hier! Wij hebben een rustige dag gehad. Kinderkledingbeurs, Zwemles van Lynn, wat studie gedaan en voor t eerst sinds tijden weer een uur geslapen vanmiddag.. Welkom zwangerschap! Nu op de bank straks een filmpje kijken. Somthing borrowed, kent iemand hem? Ben benieuwd!
Mayke: heb je je kids niet samen op zwemles?? Ze zitten zo dicht op elkaar...?? En ja, inderdaad rustig hier!!! Tjonge, niet gewend!
Gm! Hier was t 5.15 vanochtend en dat vonden we toch echt te vroeg, dus zijn we de strijd maar aan gegaan. Uiteindelijk sliep kj weer rond 6 en heeft ie nog tot 7.20 geslapen, dat is n betere tijd voor de zondagochtend! Tv slaapt nog...
Pfff wel weer vroeg zeg! Ik heb voor mijn doen goed geslapen alleen ik moet er gewoon vroeg uit omdat ik niet meer weet hoe te liggen en daarna ga ik weer terug, werkt best goed. Ben blij dat mijn Kids klok kunnen kijken en dat ze zich hier redelijk aan houden, kan er nog even van genieten want dat is straks ook over haha Ik zag net het weer heel de week zonnetje en donderdag 16 graden!! Heerlijk.
Heerlijk die zon! Ik heb het echt toe aan lente! Fijn dat je goed geslapen hebt Tmv2. Heb je ook meer aan de dag. Mayke; was de film leuk? Surf; Oef, das wel erg vroeg inderdaad. Onze oudste is de laatste tijd weer zo vroeg wakker (tussen 6 en 6.30). We willen heb binnenkort een digitale wekker kopen. Dan mag hij om 7 uur pas uit zijn bed komen Toch handig als ze cijfers kunnen lezen. Aaaah, ik moet zo weer werken. Zit nu op de bank met een boterham en een beker jus d'orange. En van boven klinkt het zo gezellig. Manlief met de kids in ons bed en ze kijken tv. Ik hoor mijn man met de jongens keuvelen en lachen... dat vind ik het allervervelendste van weekenden werken Maar goed, als ik eenmaal op mijn werk ben is dat over. Ik ben om 4 uur vrij vanmiddag, en als het goed is hebben we dan al visite zitten. Dus kom ik waarschijnlijk vanavond wel even hier.
Succes Miran vandaag! Ik kan me goed voorstellen dat je dat jammer en ongezellig vindt! Als de kleine eruit is lekker op zoek naar iets anders... Tmv2: fijn dat je n manier gevonden hebt waarmee het nog n beetje gaat 's nachts. En JAAAAA, de zon schijnt hier de slaapkamer in, heerlijk!! Laat maar komen die lente! Met veel zon!!
Heerlijk gevoel Surf wakker worden met een zonnetje! Ik kijk zo enorm uit naar het mooie weer!! Donderdag 16 graden Yessss!!! De kinderen zijn met Coen lekker naar buiten, ik zit nog even saai 4e graads vergelijkingen op te lossen... blegh.. Maar ja hoort bij t vak.. Werken in het weekeind lijkt me heftig. Ik twijfel nog best vaak of ik niet de verpleging in zou willen. Maar ja dat omscholen en daarnaast de onregelmatige diensten zijn samen te veel van het goede. Ik houd het dus maar bij wiskunde juf... Die pubers zijn ook wel heerlijk! De film gisteren was niet echt heel bijzonder, wel lekker om te zien, zo'n film waarbij je helemaal niet hoeft na te denken.. Daarna vroeg mijn bed weer in! Ik heb zo vast geslapen dat ik moeilijk wakker kon worden vanmorgen. Vandaag doen we het verder maar lekker rustig aan!
@mayke, geniet lekker van je weekenden en vakanties en vrije feestdagen. Nu ik zolang in de ziektewet heb gezeten en verlof weet ik weer hoe heerlijk het is. Ik vind mijn vak erg leuk en zou de patiënten erg missen maar de werktijden Zou ik zo weggeven. Maar ik zou net gaan solliciteren voor een andere baan toen ik eindelijk een positieve test had, dus besloten om gewoon het vertrouwde en zekerheid de komende jaren weer aan te houden. Maar het vak kan ik je zeker aanraden!
Wat n heerlijk weer! Wij zijn wat lui vandaag. Vriendje is net weer weg naar z'n werk, als het mee zit is hij rond half 4 weer thuis. Daarna nog even naar buiten. We gaan zo eerst lunchen en dan kj naar bed... Jullie ook aan het genieten buiten?
even snel een berichtje, ik voel me sinds gisteren eigenlijk niet lekker. Had gistermiddag een weeeig gevoel en vanmorgen werd ik wakker met een naar gevoel in de buik. Heb zelfs nu buikpijn ter hoogte navel en iets daaronder. Zelf als ik plas voel ik mijn buik, geen brandgevoel. Maar oh wat voel ik me onzeker, ben bang dat het nu al mislukt is. Voel me vedrietig en heb flink zitten janken.
Damyar....misschien gewoon een reactie op het terugplaatsen? Dat lijkt me ook niet niks!!! Kop op, probeer het positief te bekijken. We duimen allemaal voor je!!!!!!!
Ow Damyar! Mssn is het wel van de innesteling... Ik ga heel hard duimen dat er in ieder geval eentje gaat blijven plakken! Knuffel!!
He meiden, ik ben er nog maar ff druk met van alles, iedereen een knuff en speciaal voor Damyar even. Had je bij de vorige terugplaatsing ook last??? Niet de moed laten zakken he....manlief geloofd in de invloed van positief denken......baat het niet schaadt het niet. Voor de rest dikke kus.... Hier gaat alles wel redelijk, moet morgen weer de strijd aan gaan omdat ik zwanger ben....hele dag voor de klas en daarna van half 4 tot half negen vergaderen, terugrijden en om zes uur mijn bedje weer uit de volgende dag en weer hele dag werken, dat red ik gewoon niet. Maar weet nu al dat er raar wordt gekeken want mijn andere collega die overigens in de plaats zelf woont blijft wel gewoon......
Goofy: wat irritant dat je steeds zo'n gedoe hebt erover! De ene zwangere is de andere niet en zelfs de ene zwangerschap de andere niet... Doe alleen wat je aankunt, en werk jezelf niet over de kop, daar heb je later mssn alleen maar weer meer last van... Sterkte!!
Delfino: gefeliciteerd!! Je bent nu echt hard op weg naar de 30 hihi! Fijne dag vandaag!! Hier goede nacht gehad, lagen er bijtijds in, kj is pas net wakker en tv slaapt nog... Jullie?
Damyar: hoe voel je je vandaag? Miran: lekker vrij vandaag, of niet? Tmv2: beetje kunnen slapen vannacht?