Goeiemorgen! Ik ben vandaag inderdaad lekker vrij! Straks bij mijn oudste op school met een aantal moeders wat knutselwerkjes van de kleuters in elkaar zetten, gezellig.
meid doe rustig aan hoor denk aan jezelf en je beeb laat ze lekker denken niet elke zwschap is hetzelfde!! en dat hebben ze maar te begrijpen dikke knuffel!!
Gm meiden, Hier redelijk geslapen, gisterenavond wel ff een dip ik wist gewoon niet meer waar en hoe ik moest gaan zitten, maar naar bed wilde ik ook niet, omdat ik dan weer vroeg wakker word. Maar tot ong 2-3 uur slaap ik goed daarna ben ik elk half uur wel wakker, maar ik rust wel uit. @delfino, gefeliciteerd!! @surf, zelfs 30 is een mooie leeftijd. Hahahaha al deed het wel pijn! @damyar, positief blijven meid, ik weet nog heel goed dat de maand dat het raak was, ik al voor mijn menstruatie veel krampen en steken had waardoor ik dacht een korte cyclus te hebben, maar dat bleek juist de innesteling en een rake ronde. Dus ik ga hard voor je duimen.
heh bah meis kan me voorstellen dat het je onzeker maakt mssn is het idd een reactie van de terugplaatsing of een innesteling! wie weet houdt moed meis een hele dikke knuffel hoe gaat het nu met je?
dankjewel tmv2 vervelend zeg die nachten dat je steeds maar weer wakker wordt! hopelijk laat die kleine niet al te lang op zich wachten!
bedankt voor jullie positieve reacties, ik heb gisteren met een warme kruik in bed gelegen en 2 twee paracetamols ingenomen. Moest ook ontzettend vaak plassen. Nu voel ik me verder redelijk goed en heb vanmorgen om 08:00 mijn pregnyl gezet. Voel me buik alleen nog als ik het indruk, zit precies ter hoogte van de navel. Innesteling kan het nog niet zijn toch en dat is toch maar kort en niet een hele dag.
hallo daar ik zal ook weer eens wat van me laten horen hier gaat het opzich best goed. merk dat ik me er bij neegelegt heb dat ik een zwangerschap niet kan afdwingen. natuurlijk ben ik er wel mee bezig maar meer op de manier van we zien het wel waar deze ronde ons brengt.. ondertussen doen we lekker samen gezellige dingen. lekker afleiding. heb wel mijn temp bijgehouden maar kan er geen ei in vinden voor mijn gevoel is hij gesprongen van het weekend omdat ik toen baarmoederkrampjes had en steekjes in eierstok. en nu is de pijn weg.. maar mijn temp is omlaag... vreemd! manlief moet morgen een nachtje weg dus kunnen we niet klussen. dus dat word vanaaf nog maar een keertje.we hebben woensdag donderdag zaterdag en zondag ook al geklust dus dat zit wel snor en ik moet zeggen het ging verbazingwekkend goed! voor mijn gevoel stond mijn baarmoedermond open omdat alle soldaatjes binnen bleven.. en normaal loopt het eruit.. of is het toeval?? ik heb niet alles bijgelezen sorry @ delfino ik las dat je 30 bent geworden gefeliciteerd ze zeggen toch altijd als de de 30 passeer word je snel oud hihih grapje hoor je bent zo jong als dat je je voelt zeg ik altijd! en 30 is helemaal niet oud hoor. is een mooi rond getal. geniet ervan!
nou nou ben nog geen 30 hoor 27 is mijn leeftijd nu zucht.... wil gewoon weer jaar of euuh 25 ofzo zijn ennasil ik duim heel hard voor je dat je ei is gesprongen en dat het nu gewoon raak is!!
ow hihi dacht dat ik las dat je 30 was geworden ja ik hoop ook dat mijn ei is geweest.. vind het nu wel weer welletjes met dat geklus. moest morgen eigenlijk naar de bekkentherapuit. maar ze wide met een spiegeltje erbij en voelen enzo.. ik heb even afgebeld want met dat voelen en wroeten ben ik alleen maar bang dat het een innesteling ofzo verstoord.. ( waarschijnlijk kan het geen kwaad maar toch vind ik het een prettiger idee als ik niet ga ) nu moet ik volgende week woendag. ik ga de hond eens uitlaten want die zit mij heel lief aan te kijken heerlijk weertje nu
Delfino ik dacht ook dat je zei 30...27 oooh wat mooi nog jonger...ik ben gewoon 16 jaar ouder hihihihihi Had je moeder kunnen zijn, jonge moeder dan..teen moeder hihihihi
Delfino: van harte Damyar: een beetje opgeknapt, gelukkig, hopelijk betekent het alleen maar iets positiefs Ennasil: knap dat je het een beetje van je hebt afgezet, maar het blijft natuurlijk moeilijk. Hier zo even lekker slapen!!
zo mn mams is weer even een uurtje geweest, dus heb weer even kunnen liggen. ik heb ook de kleertjes besteld die ik had uitgezocht voor de eerste dag, ben benieuwd... de kleuren vind ik altijd wel een beetje afwachten, op een plaatje ziet het er toch altijd wel iets anders uit dan in het echt. ik heb toch ook maar even overlegd met de huisarts of thijmentje mssn een kinderziekte heeft die schadelijk kan zijn voor onze kleine meid (als ik het nog niet gehad zou hebben). ik dacht zelf namelijk aan de 5e ziekte... volgens de huisarts is het inderdaad de 5e ziekte en kan het een risico zijn voor de ongeboren vrucht als ik het nog niet gehad heb en minder dan 20 weken zwanger zou zijn. gelukkig ben ik die 20 weken ruim genoeg voorbij dat zij zich er geen zorgen over maakt. net even aan mn moeder nog gevraagd en zij denkt ook nog dat ik het ook al gehad heb, dus dan is het zeker geen probleem meer gelukkig... alleen dus zielig voor ons mannetje, want die heeft zo'n last van de jeuk al sinds vrijdag...
ik heb zooooon zin om in een heerlijk warm bad te gaan liggen maar ik durf niet.. ben bang dat de soldaatjes weg spoelen want mischien staat mijn baarmoedemrond nog wel iets open. of is dit een gekke gedachte?
je denkt toch dat je ei al geweest is gisteren? ik zou lekker genieten in bad! ontspanning is ook heel belangrijk denk ik...
nou ik weet het niet zeker omdat ik sinds een uurtje weer wat steekjes voel hoe snel sluit de bmm na eisprong?