heb in bad gelegen met een klein krukje onde rmijn billen hihihi. en daarna lekker gedouched.kwam er iets minder water binnen. ooh meiden ik heb ook al 5 dropjes achterelkaar weggesnoept en ik heb er nog steeds geen genoeg van heb een dropjes bui ineens.
Het meiden, Ik ben net enorm verrast door mijn mannetje heb gewoon voor me verjaardag een iphOne gekregen! Kan ik jullie beter op de hoogte houden mOcht ik gaan bevallen
Gefeliciteerd delfino! Wat een leuk cadeautje! Damyar: blijf moed houden meid, het is vast een plakkertje ( of 2!) Hier geveld door verkoudheid. Grrr. HAd studiedag vandaag maar heb om 3 uur afgehaakt.. Nu op de bank met een grote kop thee en mega doos tissues... Even greys kijken en dan met een warme kruik mijn bed in!
Goedemorgen! Hoe is t hier? Hier n wat onrustige nacht, m'n buik was hard en zwaar, beetje pijnlijk ook, wist niet goed hoe te liggen. Veel gedraaid dus, tussendoor wel gewoon geslapen hoor...
Mayke: vervelend zeg! Hopelijk gaat t vandaag al iets beter! Damyar: hoe gaat het met jou? Ehm, wilde nog meer vragen, maar weet t niet meer... Hmm mssn zo nog...
Hier net maar dan ook echt net wakker.... Haha wel lekker geslapen! Surf wat vervelend van je buik zeg! Hoe gaat het nu?
Lekker zolang geslapen, hier was het iets voor zessen... M'n buik is gevoelig... Vandaag maar rustig aan doen denk ik (alsof ik zoveel meer kan hihi)
Lijkt me verstandig zoveel mogelijk met de beentjes omhoog om 10 uur komt een vriendin die had gisteren een echo in het vu want ze dachten dat bij het hartje iets niet gOed was ze moet volgende week weer trugkomen konden gisteren niks vinden
Ze had bij pnze vk de 20 weken echo daar zagen ze iets wat niet goed zou kunnen zijn vandaar dat ze weer maar het vu moet ze hebben echt pech deze zwschap
Gm meiden, Hier voor mijn dien echt heerlijk geslapen, lijkt alleen wel of ik nu nog moeier ben..haha. Zo de kids naar school brengen en dan de rest van de dag niks, want mijn moeder doet de rest van de dag. Was gisteren foto's aan het inplakken, die ik van dochterlief had zijn ingeplakt, zijn de plakkers op dus kan helaas die van zoonlief niet gelijk inplakken. Ach ja, heb er vast komende weken nog wel ergens tijd voor. @mayke, beterschap meid! Hier ook een snotneus, verder geen hoest enzo. Dus hopelijk blijft het bij snotneus. @surf, rustig aan meid! @delfino, fijne iPhone speeldag..haha Hier morgen 37 weken!! Schrik!!! Nu begint het echt het aftellen.
Tmv2: fijn dat je goed geslapen hebt! En ja, soms lijk je daar nog moeier van te worden! Denk omdat jet afwijkt van wat je lichaam inmiddels gewend was, je ritme weer wat ontregeld wordt ofzo... En 37 weken, gaat echt hard ja!! Vanaf nu mag je thuis bevallen... (dat wil je graag toch?) Hier komt m'n paps de kindjes halen vanmiddag en m'n mdr mij haha. Was zaterdag n btje down omdat ik in geen enkele winkel kom omdat t allemaal te veel lopen is in de stad, en dat ik dus nog helemaal niets had kunnen snuffelen voor de beeb. Dus nu haalt m'n mdr me op rijden naar n babywinkel, parkeren voor de deur en dan mag ik iets leuks uitzoeken (lieve ouders heb ik toch!) En daarna ook bij hun eten want vriendlief moet werken helaas...
tmv2: Gaaf bijna 37 weken!! Dat is echt een mijlpaal! Ik hoop dat ik dat deze zwangerschap ook een keer mag bereiken!( vorige keren met 35 wk bevallen) Doe het maar lekker rustig aan en denk aan jezelf!!!!! Surf; wat heerlijk zulke lieve ouders! Shopze vandaag; mocht je nog leuke dingen tegenkomen: tips zijn zeer welkom! Ik heb alles weggedaan na de 2e dus moet weer van voren af aan gaan beginnen Wat vervelend nou toch..... Delfino;; verslavend he zo'n iphone! Kun je ons mooi de hele dag op de hoogte houden! Hier is het nog een gammele bedoeling. De kinderen lijken wel weer wat opgeknapt. Lynn gaat zo naar school. het zwemmen met Wout gaat het vandaag niet worden ben ik bang. Ik voel me echt ziekjes... Ik moet nog wel even naar school daar doen ze vandaag mee aan de reken pilot van het CITO (over 2 jaar moeten alle leerlingen in hun examenjaar een rekentoets maken) Ik ben heel benieuwd hoe onze leerlingen het doen, maar ik heb er een heel hard hoofd in.... Vanavond uit eten met een vriendin. Dat is altijd gezellig!! Fijne dag allemaal!!