Hey meiden, Allemaal gelijk op het Wachtbankje, spannend hoor! Hopelijk veel roze over twee weken. @dannie, jeetje zeg wat naar alles tegelijk! En koortsstuilen zijn echt verschrikkelijk eng! Hopelijk was het eenmalig! Leuk iets van je te lezen. Alleen volgende keer hopelijk met meer leuke dingen. Ego mag! @hier vanmiddag in coma gelegen toen ik wakker werd dacht ik zo ga er eens uit en ineens werd ik een uur later weer wakker van de kids. En ik blijf moe! Zal wel de op het einde moe heid zijn ofzo. Hoe gaat het met alle nieuwe meiden? Want heb er niet veel meer gezien.
Vanmiddag druk geweest op zoons school ivm verhuizing naar een andere locatie. School gaat verbouwen. Maar wat zagen de 14 speelkleden er toch vreselijk uit. Dus ik heb ze allemaal in de auto gegooit en ga ze deze week ze allemaal reinigen met tapijtreinigerer. Wordt toch goed weer dus dan droogt het ook allemaal mooi snel. Zo nu ga ik eten voorbereiden en mijn moeder is met zoon naar zwemles en dan gezellig kletsen tot manlief uit werk komt.
Zwanger worden/zijn van een 3e kindje Nod lijst Februari: Damyar: 22 februari Maart: Baby Boom 2 Maart ennasil omstreeks 25/26 maart jazz Datumloos: sfx50 Vlindertjes: Jannie1980 - feb 4w3d - mrt 4w3d Surf - 20 juni 4w3d - 12 sept 10w5d Delfino - 25 Juni 4w3d Baby Boom - 11 Juli 5wk Damyar - feb 5w3d - 13 juli 9w3d - 3 sept 5w5d en nog een heel klein sterretje die zo gewenst was Goofychick - 5w2d Engeltjes: Jazz - 16-01-2012 - Crystal Katie* (17w) - 70 gram Zwanger: trotsemamavan2(♂ &♀ - 4 april 2012 (♂ - bv - thuis Smile - 10 april 2012 - fv - thuis Delfino (2♀ - 25 april 2012 (♂ - bv - zh (medische indicatie) Moedervan3 - 29 april 2012 - bv - thuis Trotsemams (♂ &♀ - 5 mei 2012 - bv - zh Surf (2 ♂ - 22 juni (♀- bv - ziekenhuis Miran336 (2♂ - 18 september - bv - Geplande keizersnede goofychick - 22 september - bv - ziekenhuis Wendysunny - Balleke - 26 oktober - fv - thuisbevalling Geboren: Jannie1980 - 24-01-2012 - Femke - 4640 gram Dannie81 - 3-02-2012 - Bram - 3955 gram en 53 cm Saskia81 - 16-02-2012 - Chiel - 3608 gram ♂ = zoon ♀ = dochter
Ik heb mijn uitgerekende datum even aangepast.. heb net bijgelezen en kom vanavond kletsen. Nu eerst eten maken.
Zwanger worden/zijn van een 3e kindje Nod lijst Februari: Damyar: 22 februari Maart: Baby Boom 2 Maart ennasil omstreeks 25/26 maart jazz Datumloos: sfx50 Vlindertjes: Jannie1980 - feb 4w3d - mrt 4w3d Surf - 20 juni 4w3d - 12 sept 10w5d Delfino - 25 Juni 4w3d Baby Boom - 11 Juli 5wk Damyar - feb 5w3d - 13 juli 9w3d - 3 sept 5w5d en nog een heel klein sterretje die zo gewenst was Goofychick - 5w2d Engeltjes: Jazz - 16-01-2012 - Crystal Katie* (17w) - 70 gram Zwanger: trotsemamavan2(♂ &♀ - 4 april 2012 (♂ - bv - thuis Smile - 10 april 2012 - fv - thuis Delfino (2♀ - 25 april 2012 (♂ - bv - zh (medische indicatie) Moedervan3 - 29 april 2012 - bv - thuis Trotsemams (♂ &♀ - 5 mei 2012 - bv - zh Surf (2 ♂ - 22 juni (♀- bv - ziekenhuis Miran336 (2♂ - 18 september - bv - Geplande keizersnede goofychick - 22 september - bv - ziekenhuis Wendysunny - Balleke - 26 oktober - fv - thuisbevalling Mayke1980 (♀ & ♂ - 9 november - fv - ziekenhuis (medische indicatie) Geboren: Jannie1980 - 24-01-2012 - Femke - 4640 gram Dannie81 - 3-02-2012 - Bram - 3955 gram en 53 cm Saskia81 - 16-02-2012 - Chiel - 3608 gram ♂ = zoon ♀ = dochter
@ Dannie; Oei wat spannend! Koortsstuipen hebben we hier gelukkig nooit gehad maar wel van vriendinnen gehoord hoe heftig dat kan zijn! Sterkte!! Damyar: Dat is een flinke klus! 14 kleden!! tmv2: Lekker dat je even hebt kunnen bijtanken! Vanmiddag was het hier een drukke bedoeling! Lynn had 2 vriendinnetjes en Wout een vriendje. Wel gezellig, maar ik ben blij dat iedereen weer opgehaald is! Zo maar eens koken!
Poeh wat ben ik kapot! Kindjes zijn nog aan het eten daarna meteen naar bed! Heb ik eindelijk mijn welverdiende rust (vind ik )
Zo, zit lekker bij m'n ouders in de luie stoel. M'n moeder is met de kindjes aan het koken, m'n vader de tafel aan t dekken en ik hoef helemaal niets, heerlijk die verwennerij! Ben net met m'n mdr naar de babywinkel geweest en heb twee hele lieve setjes gekregen van m'n mdr voor de beeb. Eentje van Noppies (jurkje met legging) en een broekje met shirtje van Feetje. Zo schattig! Zal vanaaf wel n fotootje spammen als ik thuis ben... Zo lekker eten, naar huis, kindjes in bed en dan niet al te lang daarna ook naar bed... Hihi Tmv2: denk idd de-laatste-loodjes-moeheid, of aan het inhalen van de afgelopen dgn... Delfino: hopelijk heb je snel je rust! Damyar: dat is nog n fikse klus denk ik, 14(!) kleden! Succes!!
Damyar: voor ik thuis ben zal het 19.15 zijn, dus dan liggen ze er 19.45 uur er in en dat vind ik wel n mooie tijd... Hoe laat gaan ze bij jou? Bij ons eigenlijk altijd wel tussen 19.15 en 19.30 naar boven.
Hier ligt er ook al een op bed! De andere is net terug van judo! @surf, fijn hoor, weer lekker verwend! @damyar, 14 kleden jeetje! Ik vind ze bij ons op school ook vies, als de kids erop gespeeld hebben hebben ze altijd vieze knieƫn, zie ik altijd goed aan de mayootjes. @ik ben het kwijt.
Nou ze liggen pfff kan niet meer lopen heb zo'n pijn aan me bekkenbodem sinds vanmorgen al maar wordt steeds eger Hier gaan ze altijd tussen half 7 en 7 uur erin es is dan half 9 meestal wakker en kay tussen half 6 en 8 uur verschilt nogal...
Tmv2 die moeheid is idd irri lijkt wel of het erger wordt zodra je bij hebt geslapen! Ga hier maar optijd naar bed mannetje zegt dat ie niet normale tijd thuis is en overwerkt heb het echt gehad bah!
surf ik bedoelde op het berichtje van delfino, zie nu dat jou berichtje er tussen nog staat. Maar hier gaat Yarno om 19:00 uur en Damian 19:15 uur. Doe een kwartiertje verschil.
ow damyar, hihi verkeerd begrepen fijn dat ie toch naar huis komt delfino! hier zal mannetje rond 22 uur thuis zijn denk ik.
Bekijk bijlage 230290 Bekijk bijlage 230291 dat lichtroze pakje lijkt wat oranje, maar dat zal wel door belichting komen... het is dus een zachtroze broekje en dat jurkje is felroze...
Plannen gewijzigd. Ik lig al bijna een uur in bed, ben moe. Even tv kijken en dan lekker slapen. Morgen meer..