Ooh jazz wat verschrikkelijk lees met tranen in mijn ogen je bericht ik wil jullie heel veel sterkte wensen een hele dikke knuffel heb er gewoon geen woorden voor....
Tjee, Jazz! Zat al die berichten te lezen van Dannie en Balleke (welkom trouwens)......en toen opeens die ene zin er tussen door. Heb echt even mn adem ingehouden. Ongelooflijk. Wat vreselijk naar. Wat een verdriet. Zoveel sterkte gewenst!!!
Wow, zoals het er staat... komt even hard aan hier. (tsja, hoe moet het voor jullie zijn... ) Meis, ik weet even niet wat ik moet zeggen behalve sterkje, knuffels en veel liefs van mij. Wat verschrikkelijk...
Jazz: Ik lees hier vaak mee. Heb er ook geen woorden voor. Wat ontzettend heftig nieuws om te krijgen. Heel veel sterkte voor nu en de komende tijd.
Jazz: Ik lees hier vaak mee. Heb er ook geen woorden voor. Wat ontzettend heftig nieuws om te krijgen. Heel veel sterkte voor nu en de komende tijd.
@jazz de tranen rollen hier over mijn wangen. Wat verschrikkelijk. Ik weet gewoon niet wat ik tegen je moet zeggen. Alle woorden schieten tekort. Heel veel sterkte lieve jazz. Mijn gedachten zijn bij jullie. Hele dikke knuf
jeetje Jazz.. pfff, die komt ff hard aan... heb er ff geen woorden voor.... heeeeeel veel sterkte meis! dikke digitale knuf
@ jazz: gvd meid, ik word er helemaal stil van. Heel veel sterkte en een dikke knuffel! @ ennasil: jammer van je eitje ik duim voor een heel vroeg en groot ei volgende maand @ balleke: welkom! @ miran en goofy : een supervoorzichtig en zacht gefeliciflapstaart pff héél veel leeswerk voor ik kon beginnen reageren
Vreugde voor twee mensen vandaag en voor één heel veel verdriet, wat staat dat toch zo dicht bij elkaar. Ik wilde op iedereen reageren, maar ik kan het even niet opbrengen. Ben onderste boven van het bericht. Ik ken je niet persoonlijk Jazz, maar door de onderlinge pb berichtjes heb je toch een speciale plaats bij mij, dit raakt me ontzettend. Wat een verdriet voor jou en je man en kinderen. Geen woorden. Heel veel knuffels. Meiden ik denk allemaal aan jullie.
Begrijpelijk Damyar... ik kan het ook even niet opbrengen om hier blij en onbevangen te praten/reageren.
Is miss stomme vraag (kom net op topic), maar wat is er met jazz gebeurd? Neem aan iets heel ergs... Iedergeval sterkte jazz.
Balleke: Jazz is zwanger en heeft afgelopen maandag een vruchtwater punctie gehad. Tijdens de echo maakte de doktoren zich al zorgen en ze heeft vandaag te horen gekregen dat het kindje buiten de baarmoeder niet levensvatbaar is.
Lieve lieve jazz, .....ik weet niet wat ik moet zeggen........wat een ongelooflijk k ....en dat is. Nog zacht uitgedrukt....jee wat heftig.....heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze lood en lood zware tijd......dikke knuff.....pfff....
Nee juist helemaal niet, op zich valt het mee hoor, op twee weken na geen twee jaar er tussen.....de ene is van januari 2009 en andere van december 2010 .
ja lekker stommmm van mij zag het ook pas later...haha.. Jou naam kom met bekend voor... jan bevallings lijst 2010/2011, toch? @Jazz kreeg van iemand te horen wat er precies was. pfff dit wens je niemand toe. en alle woorden zijn al gezegt. Wat een ... zooi!! Heel veel sterkte komende tijd.