Delfino: vervelend zo'n nacht... Hopelijk kan je vandaag n btje bijkomen. Miran: tv voelde ik voor het eerst rond 14 wkn, kj rond 12-13 wkn en deze uk al met ruim 10!! Supersnel, maar weet zeker dat het de beeb was...
Oe morgen 26 wkn, officieel levensvatbaar! Hoewel ze het soms wel vanaf 25 wkn proberen dacht ik... Maar goed, kleine meid blijft vast nog 14 wkn zitten
joehoe temp is weer o,1 omhoog 36,8. dat heb ik altijd na een ei. fertily heb hem inmiddels op op maandag gezet.. nu hopen dat het raak mag zijn ga gauw naar mijn werk doeidoei
Het mooie is dat alle signalen van mijn lichaam overeen komen met het plaatje...en nu nog een beetje geluk en dan...Maar Ennasil mag eerst hoor....
ja jazz, dat is inderdaad fijn! dat je je lichaam zo goed kent, is altijd fijn om te weten... en ennasil hoeft niet eerst, want jullie gaan samen!
Jeetje wat gaan jullie weer snel.. Gm meiden! Hier eindelijk weer eens lekker geslapen, buiten die bezoekjes aan de wc, maar daarna wel gelijk in slaap gevallen en dan lekker wakker worden met het zonnetje en de vogeltjes.. Maar dan kijk je uit het raam moet je krabben...haha Altijd lastig dan wat trek je de kids aan, nu -2 straks 18 graden. @delfino, jeetje meid wat vervelend dat de kleine meid je zo heeft beziggehouden. Hopelijk draait de kleine nog, bij mij kon hij met 34 weken echt niet meer draaien, daar had hij geen ruimte meer voor. Maar ik heb ook niet zoveel vruchtwater dus ook minder ruimte om in te dobberen. Gaan ze anders nog proberen een versie te doen? @jazz en ennasil, mooie tempjes! Mooi samen op roze!! @surf, tegenwoordig is 26 weken levensvatbaar en dat percentage gaat elke week omhoog en vanaf 24 weken gaan ze alles uit de kast halen. Dat vind ik zo raar in Nederland want je mag ook tot 24 weken abortus doen. In sommige situaties snap ik dat en is dat alleen maar verschrikkelijk om het maar zacht uit te drukken, maar in andere situaties vind ik het wel een beetje krom. (hopelijk kwets ik hier niemand mee) Verder ben ik het even kwijt, dus ga even nog teruglezen..
spannend meiden!!! surf yess morgen 26 weken!! @ hier toch maar mannetje gevraagd of ie nog boos is hij zei dat ie nie lang boos op me kan zijn... haha toch voel ik me zwaar kl*&^&* ben zo moe en ik kan niet eens even bijslapen
Succes bij de fysio, Hier voelde ik de oudste met 18 weken volgens mij, de middelste bij 14 weken en deze al rond 12 weken. Moet wel zeggen dat dat niet dagelijks was.
tmv2 geen idee niet over gehad ze zei dat er nog vanalles kon gebeuren hij is heel druk geweest dus mssn ligt ie ondertussen wel weer goed haha we moeten eerst de echo nog even afwachten dan zullen we wel meer horen maar als hij nog in stuit ligt dan mag er van mij geprobeerd worden te draaien en anders een ks... stuitbevalling zie ik nie zo zitten volgens mij brengt dat risico's met zich mee
morgen heerlijk weekeindje weg samen met broer en zijn as! hopelijk kan ik dan ff flink bijkomen haha!
lekker rustig hier en dat lijkt me een goed teken! iedereen geniet van het mooie weer! mn moeder heeft hier net de kindjes opgehaald, en ik moet over een kwartiertje nog even 2 uurtjes werken... gaat meestal wel snel voorbij.
Wie kijkt wel eens Toddlers & Tiara's op TLC? Dat is echt te erg!! Die moeders die via hun dochtertje hun droom nastreven, vreselijk gewoon!