Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miran336

miran336 Fanatiek lid

Zie ik nooit, klinkt verschrikkelijk zoals de moeders met de meisjes omgaan. Is dat ook met die mini miss verkiezingen enz?

2. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @surf ik ken het ook niet, maar en wel eens zo'n documentaire gezien daarover walgelijk gewoon! Dat ging over van die Miss verkiezingen en de Kids waren voer jaar ofzo.. Vind het gewoon kindermishandeling.

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ja idd, gaat over die verkiezingen. De kinderen zijn gewoon 2,3,4 of 5 jaar en die mdrs die ze maar dansjes willen leren (elke dag oefenen). Echt erg gwn!

Hier lekker geslapen tot 6.30, dus prima!
    Vanmiddag 2 uurtjes werken (laatste vrijdag...) en daarna naar Terschelling! Leuk!

4. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Lekker, je laatste vrijdag toch? Geniet van jullie weekendje.!

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

Gm meiden lig nog in bed met hoofdpijn en braakneigingen... Moet nog tas inpakken mannetje is nog rf gaan werken tot 12 uur baby is zo ontzettend druk toen kk wilde gaan slapen vond hij het nnodig alle kanten op te draaie voelde heb op een gegeven momemt dwars in me buik liggen! Ben benieuwd hoe hij er strax bij ligt haha niet echt lekker geslapen dus wederom....

Surf ken dat programma niet maar heb er wel een vangehoort vreselijk gewoon!

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    delfino: mssn is ie dan weer terug gedraaid... zou fijn zijn, want zo'n versiepoging werkt ook vaak niet, en een ks zit je natuurlijk ook niet echt op te wachten. ik hoop dat ie gewoon weer zn goede plekje heeft ingenomen!
    vervelend dat je je naar voelt vandaag!
    alleen tassen inpakken zou k zeggen en de rest de boel de boel laten...

hier ook vanochtend even wat kleren bij elkaar rapen, toiletspullen, verder niet zoveel nodig eigenlijk, t zijn maar 2 nachtjes tenslotte...

tmv2:thanks! ja laatste vrijdag met begeleidingsuurtjes. Ik heb nog wel wat onderzoeken die ik wrs ga doen, maar dat kan in de ochtenduren (begeleiding meestal na schooltijd) en dan ga ik om 12 uur weer naar huis. scheelt een hoop en komt er toch nog wat geld binnen... denk nog 3 ochtendjes en dan lekker klaar!

7. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @surf, het schiet bij jouw ook echt al op, 26 weken!! Altijd een mijlpaal!

@delfino, ik hoop dat hij gedraaid is!

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja ben ook blij deze mijlpaal weer gehaald te hebben! nu lekker doorgroeien en dikker worden (niet al te dik ;))

jij een beetje geslapen vannacht?

9. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @surf, beetje spek is altijd wel fijn aan een baby'tje! Maar vond de 26 weken echt een mijlpaal.

Hier weer erg beroerd geslapen, maar ja.. Ik was wel echt moe, maar ik heb vannacht zoveel pijn gehad dat ik niet kon liggen en zittend slapen kan ik echt niet, dus vanmiddag maar een dutje doen. Mijn moeder doet de kids.
    Elke keer als ik ergens naar toe ga slaap ik Snachts niet. Kijk dat ik er 5 keer uit moet om te plassen oké, maar dat ik gewoon van 3 tot 6 niet slaap word ik echt Chagi van haha..gisteren ben ik alleen even een boek gaan halen in de bieb hier om de hoek. Kwartiertje op krukken om boek uit te zoeken en ernaar toe met de auto. Maar ja.. Laatste loodjes en mag niet teveel klagen, want ik wil zelf niet ingeleid worden dus...

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

laatste loodjes zijn zwaar! doe rustig aan al kan je bijna niet anders...

hier gisterenavond in tranen in bed ik trek het allemaal niet meer al die pijnen en ongemakken en nu ook nog eens slecht slapen erbij en een vent die aandacht van me wil en ik niet kan geven ben gewooon een beetje down nu :( hopelijk kan ik wat rust vinden dit weekeind al zit in nu enorm te stressen omdat alles nog gedaan moet worden maar ben zo beroerd!

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    tmv2: pff, dan doe je idd bijna niets, en dan toch weer zo'n k*tnacht! balen hoor! en tuurlijk mag je wel zeuren ook al wil je niet ingeleid worden. je hebt er toch niet voor gekozen! ik wil ook een zo natuurlijk mogelijke bevalling (alleen niet thuis), du zou ook proberen het zo lang mogelijk uit te stellen... mssn is strippen wel een idee? (zullen ze alleen nu nog niet doen...)

hier inmiddels de tas klaarstaan, kunnen vanaaf zo op pad, heerlijk!

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

surf nu jij toch klaar bent heh? zit je er vast helemaal in nu wil je mssn mijn tassen ook inpakken?? :p

grapje hoor heb alles al wel klaar liggen moet er alleen nog in....

*heb steeds last van weeën gevoel komt zeker dat ie zo druk is*

13. trotsemamavan2

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @surf, Fijn dat je al bepakt bent.
    Ik hoef volgende week vrijdag pas weer naar de verlos, tenzij ik het niet volhoudt, dan ben ik 38.2. Ze gaan dan gelijk kijken of ik te strippen ben. Bij dochterlief zat toen alles nog potdicht dus ga ik nu ook maar vanuit.

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    delfino: haha, was blij dat ik zo snel klaar was... maar het klaarleggen en over nadenken wat mee moet is het meeste werk toch? dan laat je je mannetje het erin stoppen... ;)

je moet een btje rustig aan doen hoor!

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ben al tijdje bezig en nog nie klaar! Aaaah wordt gek is geen tijd mannetje het erin te late stoppe zodra hij thuis is is het auto inladen en wegwezen lijkt alleen wel of er steeds meer bijkomt?!

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    je hebt toch de tijd aan jezelf? dan vertrek je een kwartiertje later toch, gaan jullie echt niet dood van! RELAX!

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

Als je ergens afspreekt op bepaalde tijd moet je wel he ;) heb net ff op bank gelegen was zo beroerd zo ff tegenaan afwasse opruime en vlug ff stofzuige als maar voor oog beetje netjes is haha... Beeb is nog steeds mega druk die heeft er ook zin in haha!

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zelfs dan... het is niet de koningin waarmee je hebt afgesproken! (nee, zonder dollen, denk aan jezelf!!)

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

Komt goed nog ff doorzette kom alleen nie meer van de bank af haha!

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    haha en dan straks 2 uur in de auto, kom je helemaal niet meer overeind...

hier verslag geschreven voor mn werk, btje administratiedingetjes gedaan, nu zo even lunchen met mn vader en dan naar het werk voor 2 uurtjes, valt mee! heerlijk die korte werkdagen! hihi

Deel Deze Pagina