Zwanger worden /zijn van een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door goofychick, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    miran, vind het dwarsfluiten idd weer heerlijk..
    ik werk niet officieel.... doe wat vrienden en kennissen knippen en kleuren om het een beetje bij te houden en dwarsfluitles geven puur omdat ik dan zelf ook moet :D

femke doet het super.. echt een 3de kindje wat zich aanpast..
    mijn oudste zit op een school die is aangesloten bij onze kerk, daardoor zit tie niet om de hoek en is het 25 minuten fietsen.. dus voedingen worden, ondanks dat ik op verzxoek voed, wel daaraan aangepast als het niet anders kan...
    daardoor ben ik per dag al 2 uur aan school kwijt.. daarna de middelste naar de psz brengen (má en do) dus ben blij dat ik niet voor een baas werk.. kan nu mijn eigen tijd indelen en das vaak in de avonduren..
    vind het heerlijk om druk te zijn.. niets voor mij om op de bank te gaan zitten... en tijdens mijn zwangerschap kon ik niets, dus haal het nu lekker in...

femke doet het super... slaapt meestal door en als ze 's nachts komt krijgt ze alleen haar speentje...
    kleertjes heeft ze nu al maat 68, dus ze gaat als een speer (ze was al groot maar toch)
    prikjes krijgt ze eind van de maand pas.. is een beetje druk bij de cb....

saskia ook al zo lekker druk... herkenbaar hoor.. fiets me hier ook een rotje voor de kids... is het niet voor de 1, dan wel voor de ander...ogen, luchtwegen, heupen, school, psz... 't word er met een 3e niet rustiger op ;)

2. miran336

miran336 Fanatiek lid

Vandaag ben ik dus ziek thuis gebleven i.v.m. pijnlijke bekken. Ik woon erg dicht bij mijn werk dus ben ik net even langs mijn leidinggevende gegaan. Ik heb met haar afgesproken dat ik morgen weer kom werken. Ik vroeg nog of er morgen ook een stagiaire werkt. Zij zegt; het gaat... of het gaat niet. Iets er tussenin kan niet. Dus dan probeer ik het morgen maar. Ik zie er wel een beetje tegenop. Voor mij is het morgen erop of eronder, als het tegenvalt ga ik me (denk ik) ziek melden. Ik kan dan altijd op therapeutische basis nog wat doen op 't werk. Donderdag weer naar fysio, ook maar eens met hem overleggen dan. Bah, bah... baal er zo van. Ik voel me weer zo energiek, niet meer misselijk... en dan weer dit gedoe.
    Ik kan dan ook niet zo goed tegen sommige opmerkingen van mijn leidinggevende. Zo zei ze bijvoorbeeld; het scheelt wel dat je een mooi rooster hebt de komende tijd, 1á2 dagen werken en dan weer 2 vrij. Mijn intepretatie is dan... dat moet je nog wel even vol kunnen houden :(

3. miran336

miran336 Fanatiek lid

Jannie; klinkt toch heerlijk zoals je het omschrijft.. lekker bezig met je kids. Ik kan niet wachten tot hier de 3e er ook is.

4. miran336

miran336 Fanatiek lid

Ow ja, als ik dan toch aan het miepen en klagen ben... ik voel me zo onzeker omdat ik de beeb niet voel bewegen. Ik weet niet meer wanneer ik het de vorige zwangerschappen voelde, maar ik wil het zo graag voelen zodat ik af en toe even gerustgesteld word.

Einde klaagzang hoor!! :D Het is bovendien prachtig weer buiten en dat zorgt dan weer voor een goed humeurtje.

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    miran: he wat balen zeg! het lijkt er inderdaad een beetje op dat je leidinggevende vindt dat je nog wel even doorkan... maar denk echt aan jezelf hoor! wat tmv2 al eerder zei, wat je nu teveel doet, krijg je echt niet meer terug de rest van de 40 weken, dus zorg dat je alleen doet wat kan... hoe lastig ook (vind ik tenslotte ook), helemaal omdat je je net verder goed voelt, is zo'n bekken dat dwarszit extra frustrerend! sterkte!

(en ik denk dat je beter voor jezelf kunt kiezen na morgen....)

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    mag best miran!
    hier ook steeds die onzekerheid toen hoor! (ondanks 3 goede echo's...)
    ik voelde de beeb wel vanaf een week of 10-11, maar lang niet elke dag, pas vanaf 16 weken elke dag (hele kleine schopjes nog maar), vanaf 18 weken veel duidelijker en toen hebben vriendlief en onze thijmen haar ook gevoeld...
    dus nog even doorbijten helaas... maar ik kan me je onzekerheid heeeeel goed voorstellen!

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    morgen weer naar de vk, zijn de afspraken daarna om de 3 weken of nog een keertje om de 4?
    en over 3 weekjes nog een laatste keer een echo (ojee, laatste keer ever ook gewoon)

8. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

25 feb 2011
    1.803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    @surf, krijg jij geen echo met 34 weken. Dacht dat ze die tegenwoordig standaard deden. Voor de ligging, zodat ze niet voor verassingen komen te staan.

Ik denk nog een keer om de vier weken en vanaf 30 weken 2 keer om de drie en dan om de week. Al ga ik. Op om de twee weken, omdat alles goed is en ik net erg vermoeiend vind.

@miran, denk aan jezelf. Ga therapeutisch werken, dan kunnen hun er iemand voor detacheren en jij kan helpen waar nodig, zijn ze voor verzekerd hoor! Dan heb je nu niet dit rot gevoel, en kan je een stapje terug doen. De zorg is helemaal funest met bekken.
    Als je in ieder geval nog twee of drie keer oer week vier uurtjes komt blijf je bij en je laat toch je goede wil zien. Met minder kans op lastige taferelen straks in je zwangerschap. Als ze zeuren kan je ook nu te lang doorlopen en straks een langer herstel proces nodig hebben.. Hebben hun ook niks aan.

Dit is ws de allerlaatste keer, geniet ervan.. Ik heb zoveel gehuild deze zwangerschap van de pijn. Pas nadat ik die pijn echt geaccepteerd had kon ik gaan genieten. Al komen die tranen soms nog. Maar je vergeeft het jezelf nooit als je straks met 35 weken zegt.. Hmmm wanneer kan ik nu gaan genieten. Wat is nog 6 maanden op een heel mensenleven.

Dikke knuff meid

9. miran336

miran336 Fanatiek lid

Het is echt afsluiten van al die mooie momenten hé Surf? Leven van mijlpaal naar mijlpaal maar stiekem ook nog graag een tijdje zwanger willen blijven. Ik voel het ook wel een beetje, enerzijds denk ik... nog maar 14 weken zwanger, anderzijds denk ik.. ál 14 weken zwanger!

10. miran336

miran336 Fanatiek lid

Tmv2; dank voor je preek en je knuf :D haha. Weet je, ik vind het lief dat jullie mee denken en een aantal het gevoel (H)erkennen. Manlief zegt ook; kap ermee.... en ik begin voorzichtig te geloven dat dat het verstandigste is.
    Jij al bijna 38 weken hé?!

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Tmv2: volgens mij is die groeiecho bij ons niet standaard. Heb er nog niets over gehoord in ieder geval. T staat ook niet genoemd op hun website (wel de 12 en 20 weken echo)

Miran: acceptatie is een eerste stap meis... Sterkte!!

12. saskia81

saskia81 Bekend lid

23 mei 2011
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miran sterkte meissie.rustig aan hoor. Denk om jezelf.

Jannie, wowie maat 68 alweer. Chiel is nu net over naar 56. 50 word nu te kort. Lekker dat ze zo goed gaat.

Tmv2 37,5 alweer, ben benieuwd wanneer de beeb Komt

13. miran336

miran336 Fanatiek lid

Hmm, lekker aan een kopje cup-á-soup... zo nog even een boterham met kaas in de magnetron gooien.. jammie.

Zoonlief eet een broodje met... nix (klinkt zielig, maar hij wilde het zelf zo) verschil moet er zijn ;)

14. miran336

miran336 Fanatiek lid

Duurt vast niet lang meer voor de volgende beeb zich hier laat zien. Tmv2, dan Smile en Delfino...

Delfino, je bent al terug toch? Druk?

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    #3115 surf, 19 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2012
    Haha, zeker!!
    En als hij het prima vindt, dan is het toch ook prima! Hihi

Hier kleine kj in bed, tv kijkt bij m'n vader. Die is op zolder een nieuwe kledingkast voor de baby aan het maken. Dus Thijmen heeft z'n eigen gereedschapskist gepakt en 'helpt' opa nu! Schattig!

16. miran336

miran336 Fanatiek lid

Aaah, lief zeg. Ze voelen zich ook al zo groot hé? Ik zie net dat Thijmen niet veel scheelt met onze jongste (1-7-2008)

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Nee dat scheelt zeker niet veel! Leuk!

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Hee Delfino: hoe hebben jullie gehad?

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

hoiii meiden,

Wij zijn net weer thuis heb beetje vlug door gelezen zal vanaf nu weer op ieder reageren!

surf als allereerst natuurlijk ook even via deze weg Super gefeliciteerd!!!!!:D en wat een romantische aanzoek wauw!! gave ring ook echt helemaal te gek gewoon!!!:D:D

begint bij mij ook weer erg te kriebelen haha!:)

weekeind was super gezellig maar ook erg zwaar heb enorm last van mijn bekken kon vanmorgen me niet eens meer omdraaien van de pijn :(
    ben best wel beetje nerveus voor volgende week wat de gyn te vertellen heeft!

we hebben trouwkaartje van mijn broer en szus binnen nog 8 weken dan gaan ze trouwen!! :)

hoop dat verder met iedereen goed gaat!

20. miran336

miran336 Fanatiek lid

Delfino; fijn dat jullie genoten hebben van het weekend!

Deel Deze Pagina